Lowlands 2017

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Niemand hier blij met de comedy namen? Iemand nog tips?

Ik 1x in mijn geschiedenis Lowlands een poging gedaan om comedy te checken. Dat was vrij kansloos. Buiten schijnt de zon, is er overal muziek. Ik heb niet de rust in mijn donder om een tijd op een bankje te zitten om een voorstelling te bekijken.
Mensen die overdag een film gaan kijken, snap ik trouwens helemaal niet. Er is altijd wel muziek dat ik wil checken en dat heeft bij mij altijd de voorkeur. Ik heb ook nooit zin om in zo'n lange rij te gaan staan, hopend op een plekje in die comedytent.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
@Marc wrote:
Niemand hier blij met de comedy namen? Iemand nog tips?


Ik 1x in mijn geschiedenis Lowlands een poging gedaan om comedy te checken. Dat was vrij kansloos. Buiten schijnt de zon, is er overal muziek. Ik heb niet de rust in mijn donder om een tijd op een bankje te zitten om een voorstelling te bekijken.
Mensen die overdag een film gaan kijken, snap ik trouwens helemaal niet. Er is altijd wel muziek dat ik wil checken en dat heeft bij mij altijd de voorkeur. Ik heb ook nooit zin om in zo’n lange rij te gaan staan, hopend op een plekje in die comedytent.

Precies mijn ervaring, ik ben daar ook nog nooit geweest. Het is vaak al lastig genoeg kiezen tussen muziekoptredens. Heb het zelfs nooit overwogen.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Onibaba wrote:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2017/page/40/#post-132446@marc wrote:
Niemand hier blij met de comedy namen? Iemand nog tips?


Ik 1x in mijn geschiedenis Lowlands een poging gedaan om comedy te checken. Dat was vrij kansloos. Buiten schijnt de zon, is er overal muziek. Ik heb niet de rust in mijn donder om een tijd op een bankje te zitten om een voorstelling te bekijken.
Mensen die overdag een film gaan kijken, snap ik trouwens helemaal niet. Er is altijd wel muziek dat ik wil checken en dat heeft bij mij altijd de voorkeur. Ik heb ook nooit zin om in zo’n lange rij te gaan staan, hopend op een plekje in die comedytent.


Precies mijn ervaring, ik ben daar ook nog nooit geweest. Het is vaak al lastig genoeg kiezen tussen muziekoptredens. Heb het zelfs nooit overwogen.

De afgelopen jaren ben ik niet meer geweest, maar bij onze groep wat het vaste prik om na het laatste optreden in de Alpha als de 'donder' naar de Mike (of vergelijkbare tenten) te lopen om daar nog naar wat comedy te kijken. Hoeft dus helemaal niet te botsen met de muzieknamen, of je moet alleen voor het avondprogramma naar Lowlands gaan... In de Echo-tent(en) - vroeger waren er 2! - ben ik ook nog nooit geweest. Film kijken overdag doe ik ook niet snel, aangezien bij mij ook de muziek de voorkeur heeft. Heb overigens wel één keer een film op Lowlands gekeken, maar dat is al lang geleden geweest. Toen was er een openluchtbioscoop op het terreindeel waar de afgelopen jaren de markt was (nabij de Grolsch / Heineken / Hoe de biertent nu ook heet). Daar draaide in mijn beleving elke avond na de afsluiter in de Alpha een film.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Daarbij komt het gegeven dat ik na het laatste optreden in de Alpha niet meer zo heeeeel erg fris ben om rustig op een bankje naar comedy te kijken. Ik houd er trouwens wel van hoor. Ik ga graag naar Toomler of naar het theater maar op Lowlands komt het er echt nooit van.
Het kind komt daar in me naar boven. Ik moet rennen, dansen, kletsen en natuurlijk veel muziek luisteren...:)
 

GoldenBeatring

Playlistbediener
10 mrt 2017
9
0
Ik vind de Roasts van Martijn Koning bij Radio 2 geniaal.

[video]https://youtu.be/yoNSaZJ8O34[/video]
Maar ik ga toch liever op muziek op af op zo'n festival. Er komt gewoon te veel dat ik niet wil missen.
 
1 mei 2017
289
0
@Marc wrote:
Niemand hier blij met de comedy namen? Iemand nog tips?


Ik 1x in mijn geschiedenis Lowlands een poging gedaan om comedy te checken. Dat was vrij kansloos. Buiten schijnt de zon, is er overal muziek. Ik heb niet de rust in mijn donder om een tijd op een bankje te zitten om een voorstelling te bekijken.
Mensen die overdag een film gaan kijken, snap ik trouwens helemaal niet. Er is altijd wel muziek dat ik wil checken en dat heeft bij mij altijd de voorkeur. Ik heb ook nooit zin om in zo’n lange rij te gaan staan, hopend op een plekje in die comedytent.

Zelfde hier. Je hoort vanuit die tenten ook teveel lawaai van buiten, waardoor het lastiger is om de spreker/cabaretier te verstaan.
 
30 mei 2017
2
0
Hi!
Tijdens de video van Lowlands waarbij ze het nieuwe terrein lieten zien, had de jongen die het presenteerde een t-shirt van Armin van Buuren aan. Nu dacht ik, niks is bij Lowlands zomaar. Zou Armin op Lowlands komen? Lijkt mij fantastisch en qua zijn agenda kan het! Wat denken jullie hiervan?
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Hi!
Tijdens de video van Lowlands waarbij ze het nieuwe terrein lieten zien, had de jongen die het presenteerde een t-shirt van Armin van Buuren aan. Nu dacht ik, niks is bij Lowlands zomaar. Zou Armin op Lowlands komen? Lijkt mij fantastisch en qua zijn agenda kan het! Wat denken jullie hiervan?

Ik hoop het zelf niet. Ik vind het geen spannende DJ. Bovendien snoept Armin wat mij betreft dan veel teveel budget op wat Lowlands beter voor meer "underground/spannendere" dj's kan gebruiken. Ik las op OOR.nl dat Aphex Twin met iets nieuws bezig is. Dat lijkt mij vele malen gaver dan die commerciële kermismuziek van Armin. Aphex Twin zal ook niet voor weinig komen maar past naar mijn idee veel beter van het karakter van Lowlands. Laat Armin het voorprogramma van de Toppers maar doen.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ilse Sloot wrote:
Hi!
Tijdens de video van Lowlands waarbij ze het nieuwe terrein lieten zien, had de jongen die het presenteerde een t-shirt van Armin van Buuren aan. Nu dacht ik, niks is bij Lowlands zomaar. Zou Armin op Lowlands komen? Lijkt mij fantastisch en qua zijn agenda kan het! Wat denken jullie hiervan?


Ik hoop het zelf niet. Ik vind het geen spannende DJ. Bovendien snoept Armin wat mij betreft dan veel teveel budget op wat Lowlands beter voor meer “underground/spannendere” dj’s kan gebruiken. Ik las op OOR.nl dat Aphex Twin met iets nieuws bezig is. Dat lijkt mij vele malen gaver dan die commerciële kermismuziek van Armin. Aphex Twin zal ook niet voor weinig komen maar past naar mijn idee veel beter van het karakter van Lowlands. Laat Armin het voorprogramma van de Toppers maar doen.

Aphex Twin lijkt me een erg fijne toevoeging aan het programma.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Hier ook liever muziek dan comedy, maar als er niks interessants is dan kijk ik toch altijd wel even of ik wat comedy kan meepakken. Comedytrain ga ik vaak wel heen. Was er vorig jaar volgens mij niet. Toomler op LL is toch altijd gaaf.

Het vroeg in de rij staan is inderdaad irritant. Echter de sfeer vooraf met soms platte en klassieke nummers die uit volle borst worden meegezongen zijn toch uniek in mijn ogen. Daar komt bij dat de headliners nou niet altijd zo interessant zijn.

En het lawaai van buitenaf, geeft in mijn ogen ook wel een aparte sfeer.

Ach ja, eerst maar eens het blokkenschema afwachten in de NRC/NEXT
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken