Lowlands 2017

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Indiaantje89 wrote:
Wederom een misvatting. En als of ze in de Bravo niet vies zijn van een pilletje.

En mocht er iets “hip” zijn in in NL dan is dat wel de techno/deep house scene.


Klopt, maar als je 40/50 bent en dat dan nog moet doen, dan ben je in mijn ogen een beetje blijven hangen in de tijd…..

Ik hoop toch niet dat het leven stopt als je 40/50 bent. Of je daar nu een pilletje, jointje of biertje bij neemt...so what? Ik vind het zelf juist te gek als ik jong EN oud zie genieten op Lowlands.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
@Marc wrote:
Indiaantje89 wrote:
Wederom een misvatting. En als of ze in de Bravo niet vies zijn van een pilletje.

En mocht er iets “hip” zijn in in NL dan is dat wel de techno/deep house scene.


Klopt, maar als je 40/50 bent en dat dan nog moet doen, dan ben je in mijn ogen een beetje blijven hangen in de tijd…..


Ik hoop toch niet dat het leven stopt als je 40/50 bent. Of je daar nu een pilletje, jointje of biertje bij neemt…so what? Ik vind het zelf juist te gek als ik jong EN oud zie genieten op Lowlands.

Iedereen moet inderdaad lekker doen waar ze zin in hebben. Alleen ben ik van mening dat het "publiek" van Armin heel anders is dan het LL publiek. Ik denk dat het overgrote deel muziekliefhebbers zijn. Bij Armin staat een publiek die voor zijn hitjes gaan..... niks spannends qua muziek. Maar van mij mag hij komen. Zou een mooie stunt zijn
 

Basenadriaan

Playlistbediener
17 jun 2013
12
0
Waarom zijn we de laatste tijd elkaars muziekkeuzes en meningen zo aan het bekritiseren?
Volgens mij zijn we allemaal verliefd op Lowlands omdat het zo divers en ruimdenkend is.
Er is wel altijd iets wat iemand leuk vindt, ongeacht de mening van anderen.
Je mag zijn wie je bent en niemand kijkt daar naar om.

Misschien is het leuker om ons bezig te houden met het nieuwe terrein?
Wat kunnen we verwachten van de veranderingen?
Wat hopen we nog te zien en waarom?

optimaal genieten (& voorpret)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Waarom zijn we de laatste tijd elkaars muziekkeuzes en meningen zo aan het bekritiseren?
Volgens mij zijn we allemaal verliefd op Lowlands omdat het zo divers en ruimdenkend is.
Er is wel altijd iets wat iemand leuk vindt, ongeacht de mening van anderen.
Je mag zijn wie je bent en niemand kijkt daar naar om.

Misschien is het leuker om ons bezig te houden met het nieuwe terrein?
Wat kunnen we verwachten van de veranderingen?
Wat hopen we nog te zien en waarom?

optimaal genieten (& voorpret)

Discussiëren is dat, moet kunnen toch?

Nieuwe terrein, tja ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe tenten Alpha / Bravo. Zeker omdat er geen palen meer in staan. Ook hoe deze dan overdag zijn. Kan niet anders dan dat er veel meer daglicht in komt. Ben ook benieuwd hoeveel ingangen er komen. Zelf verblijf ik niet meer op de LL camping, dus de mindere scheiding tussen camping en festivalterrein ga ik missen ?
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Basenadriaan wrote:
Waarom zijn we de laatste tijd elkaars muziekkeuzes en meningen zo aan het bekritiseren?
Volgens mij zijn we allemaal verliefd op Lowlands omdat het zo divers en ruimdenkend is.
Er is wel altijd iets wat iemand leuk vindt, ongeacht de mening van anderen.
Je mag zijn wie je bent en niemand kijkt daar naar om.

Misschien is het leuker om ons bezig te houden met het nieuwe terrein?
Wat kunnen we verwachten van de veranderingen?
Wat hopen we nog te zien en waarom?

optimaal genieten (& voorpret)


Discussiëren is dat, moet kunnen toch?

Nieuwe terrein, tja ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe tenten Alpha / Bravo. Zeker omdat er geen palen meer in staan. Ook hoe deze dan overdag zijn. Kan niet anders dan dat er veel meer daglicht in komt. Ben ook benieuwd hoeveel ingangen er komen. Zelf verblijf ik niet meer op de LL camping, dus de mindere scheiding tussen camping en festivalterrein ga ik missen
1f62c.svg

Sinds jaren niet naar Lowlands te zijn geweest ga ik weer met veel plezier heen en voor mij is verblijven op de camping 1 van de charmes.

Ik hoop dat ze qua programmering divers en vernieuwend blijven programmeren.

Dit jaar is al een stuk beter dan vorig jaar overigens.
 
1 mei 2017
289
0
Nieuwe terrein, tja ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe tenten Alpha / Bravo. Zeker omdat er geen palen meer in staan. Ook hoe deze dan overdag zijn. Kan niet anders dan dat er veel meer daglicht in komt. Ben ook benieuwd hoeveel ingangen er komen. Zelf verblijf ik niet meer op de LL camping, dus de mindere scheiding tussen camping en festivalterrein ga ik missen
1f62c.svg

Ik ben benieuwd of de voorvakken in de Alpha anders zullen worden vanwege de nieuwe tent.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Ghost kanshebber voor LL? Staan week ervoor op Alcatraz in België. Vorig jaar ook nog gecancelled, dus kans om het recht te zetten.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ghost kanshebber voor LL? Staan week ervoor op Alcatraz in België. Vorig jaar ook nog gecancelled, dus kans om het recht te zetten.

Ik dacht precies hetzelfde toen ik het voorbij zag komen..... ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ha, ha! Daarom heeft ie de hele band maar ontslagen..... meer geld voor Papa Emeritus ?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ghost is een geweldige band (ook met de nieuwe gehuurde muzikanten), dus ik zou het heel erg toejuichen!! Een ex-bandlid heeft echter laten weten dat de tour 12 augustus in het VK eindigt, dus verwacht het helaas niet... Maar laten we hopen dat ze er nog een weekje aan vast plakken ;)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ghost is een geweldige band (ook met de nieuwe gehuurde muzikanten), dus ik zou het heel erg toejuichen!! Een ex-bandlid heeft echter laten weten dat de tour 12 augustus in het VK eindigt, dus verwacht het helaas niet… Maar laten we hopen dat ze er nog een weekje aan vast plakken ?

Gelukkig dat die niet meer bij de plannen betrokken wordt ?

Verder zou het dan het jaar van de afzeggers worden. Frank Carter, London Grammar...... of mis ik nog wat?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik kan echt niet wachten op lowlands. En denk dat het heel lang duurt voor ik nog een keer vrijwillig naar pinkpop ga.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik kan echt niet wachten op lowlands. En denk dat het heel lang duurt voor ik nog een keer vrijwillig naar pinkpop ga.

Ha, ha gewetensvraag, wanneer zou je wel weer gaan?

Ik heb dit heel wat jaren terug al afgezworen. Ik vind vooral het massale erg storend. Of iedereen staat bij het ene podium of bij het andere podium. Veel minder verspreid dan bij LL.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik denk als ik er gratis kaartjes voor zou hebben.
Of bij een combinatie van hele goede namen.
Coldplay, the black keys, royal blood. Metallica, u2 en ad sheeran in 1 weekend.
Dan zou ik denk ik wel gaan ?

Maar waarschijnlijk staan er dan ook 4 van de 6 op Werchter. En zou ik naar België afreizen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken