Lowlands 2017

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Begint nu toch wel echt tijd te worden voor nieuwe muzieknamen :). Doe maar een soort gelijke lichting als de laatste lichting.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Armin van Buuren met een ouderwetse trance set lijkt me geweldig!! Maar al die commerciële house hoeft niet zo.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Voordeel van Armin is dat ze niet veel kwijt zijn aan reiskosten ?
Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?

Inderdaad,

Eigenlijk zou het best wel geinig zijn en Armin is ook een mooie mens. Maar eerst platte EDM afkeuren en dan met Armin aankomen...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?

Inderdaad,

Eigenlijk zou het best wel geinig zijn en Armin is ook een mooie mens. Maar eerst platte EDM afkeuren en dan met Armin aankomen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Voordeel van Armin is dat ze niet veel kwijt zijn aan reiskosten
1f61c.svg

Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?

Maar Tiësto draait toch echt al jaren geen trance meer? Die koos de platte comerciële weg al zo'n 10 jaar geleden, als het al niet langer is? AVB aan de andere kant heeft zijn eigen State Of Trance concept dat elk jaar groter en groter wordt en op festivals zoals Ultra een eigen podium krijgt met enkel en alleen maar artiesten van onder zijn vleugels. Ik denk dat veel Nederlanders dit wel zouden kunnen smaken eerlijk gezegd. Nederland staat toch bekend om zijn trance-djs of ben ik mis? :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
@Marc wrote:
Voordeel van Armin is dat ze niet veel kwijt zijn aan reiskosten
1f61c.svg

Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?


Maar Tiësto draait toch echt al jaren geen trance meer? Die koos de platte comerciële weg al zo’n 10 jaar geleden, als het al niet langer is? AVB aan de andere kant heeft zijn eigen State Of Trance concept dat elk jaar groter en groter wordt en op festivals zoals Ultra een eigen podium krijgt met enkel en alleen maar artiesten van onder zijn vleugels. Ik denk dat veel Nederlanders dit wel zouden kunnen smaken eerlijk gezegd. Nederland staat toch bekend om zijn trance-djs of ben ik mis? ?

Ik denk dat het overgrote publiek van Armin in NL bestaat uit 40 plussers en dan vooral vrouwen die een keer lekker er uit willen en denken dat ze hip zijn. Pilletje er bij voor de hele sneue types en dan is dat ongeveer het beeld...... niet echt iets voor LL

Denk ik ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Wederom een misvatting. En als of ze in de Bravo niet vies zijn van een pilletje.

En mocht er iets "hip" zijn in in NL dan is dat wel de techno/deep house scene.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Okey okey.... Trance dan maar.

Maar het valt zeker niet binnen het standaard plaatje van Lowlands. Ik noemde Armin trance omdat Eric van Eerdenburg ook zelfs op Royksopp plakt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Nu haal je EDM en Trance weer door elkaar. Zelfs in de trance heb je nog subgenres.

Maar zou het wel fijn vinden om eens buiten het plaatje te kijken. De Techno avonden zijn leuk hoor, en zondag zal er wel weer Drum & Bass avond zijn met Black Sun Empire (en daar zal nog wat bij komen uit dat genre). Maar het is wel een beetje op herhaling.

Een avondje Goa Trance zou me ook al heel tof lijken bijvoorbeeld :).

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Nu haal je EDM en Trance weer door elkaar. Zelfs in de trance heb je nog subgenres.
EDM is de paraplu benaming, maar werd fout geïnterpreteerd in de VS en is zo verspreid over heel de wereld. Wat men met EDM vaak bedoelt is de mainstream house muziek die zowat de bovenhand heeft genomen op electro festivals a la Tomorrowland, EDC en Ultra sinds 2012/3 en eigenlijk bigroom heet. Trance, techno, house, dubstep zitten allemaal in die paraplu van EDM en in ieder genre heb je natuurlijk ook onderverdeling idd.

Geen idee eigenlijk hoe het zit met de populariteit van trance in NL, ik weet alvast dat het in België gene vetten is maar stilletjes aan wel zijn publiek vind. Op PKP en Dour maken ze de indeling; techno, dubstep en drum n bass met een aantal bigroom DJs. Om is af te wisselen + die verjaardags editie zou het best een verrassing zijn ja om een aantal trance DJs te laten draaien.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.312
Yannick wrote:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2017/page/41/#post-132561@marc wrote:
Voordeel van Armin is dat ze niet veel kwijt zijn aan reiskosten
1f61c.svg

Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?


Maar Tiësto draait toch echt al jaren geen trance meer? Die koos de platte comerciële weg al zo’n 10 jaar geleden, als het al niet langer is? AVB aan de andere kant heeft zijn eigen State Of Trance concept dat elk jaar groter en groter wordt en op festivals zoals Ultra een eigen podium krijgt met enkel en alleen maar artiesten van onder zijn vleugels. Ik denk dat veel Nederlanders dit wel zouden kunnen smaken eerlijk gezegd. Nederland staat toch bekend om zijn trance-djs of ben ik mis? ?


Ik denk dat het overgrote publiek van Armin in NL bestaat uit 40 plussers en dan vooral vrouwen die een keer lekker er uit willen en denken dat ze hip zijn. Pilletje er bij voor de hele sneue types en dan is dat ongeveer het beeld…… niet echt iets voor LL

Denk ik ?

Klinkt als typisch Lowlands eerlijk gezegd.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
@Marc wrote:
Yannick wrote:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2017/page/41/#post-132561@marc wrote:
Voordeel van Armin is dat ze niet veel kwijt zijn aan reiskosten
1f61c.svg

Verder verwacht ik het niet dat hij komt. Als ze Tiësto al een vergissing vonden, dan ga je toch ook geen Armin boeken?


Maar Tiësto draait toch echt al jaren geen trance meer? Die koos de platte comerciële weg al zo’n 10 jaar geleden, als het al niet langer is? AVB aan de andere kant heeft zijn eigen State Of Trance concept dat elk jaar groter en groter wordt en op festivals zoals Ultra een eigen podium krijgt met enkel en alleen maar artiesten van onder zijn vleugels. Ik denk dat veel Nederlanders dit wel zouden kunnen smaken eerlijk gezegd. Nederland staat toch bekend om zijn trance-djs of ben ik mis? ?


Ik denk dat het overgrote publiek van Armin in NL bestaat uit 40 plussers en dan vooral vrouwen die een keer lekker er uit willen en denken dat ze hip zijn. Pilletje er bij voor de hele sneue types en dan is dat ongeveer het beeld…… niet echt iets voor LL

Denk ik ?


Klinkt als typisch Lowlands eerlijk gezegd.

Vind je?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Wederom een misvatting. En als of ze in de Bravo niet vies zijn van een pilletje.

En mocht er iets “hip” zijn in in NL dan is dat wel de techno/deep house scene.

Klopt, maar als je 40/50 bent en dat dan nog moet doen, dan ben je in mijn ogen een beetje blijven hangen in de tijd.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ach dat zeggen ze ook over mensen die op die leeftijd nog naar Lowlands gaan.

Laat iedereen lekker doen wat ze zelf willen :).
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Mensen mensen, Armin met een goede (psy/goa-)trance set in de Bravo zou ultiem zijn.
Kijk aub de filmpjes van ASOT maar eens, of hoe Above & Beyond de Ziggo Dome en Pinkpoptent afbraken.

Daarnaast zit een goed potje hardere (goa) trance dichter tegen Nina Kraviz aan, dan tegen David Guetta. En veel ook.
Komt bij dat bijvoorbeeld Nina Kraviz, één van de techno-headliners dit jaar, ook niet vies is van een goed stukje breakcore of psytrance in haar sets.
Dat maakt het juist spannend en vernieuwend, en sowieso hoor je psy-trance invloeden meer en meer op feesten als Awakenings etc.

Ik zou het prachtig vinden.

En het is tijd voor nieuwe namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken