@Marc wrote:
Zoveel mensen zoveel smaken…… waarom is PJ Harvey wel relevant? Wellicht voor jou, voor mij niet.
Maar als ze al op PKP staat, dan ga je daar toch heen?
Dus omdat iemand misschien beter naar Pukkelpop kan, kunnen ze maar beter niet posten in andere festivaltopics? Wat de neuk. Hahahahaha.
(Ik weet niet of je beter naar PKP kan gaan, dat kan jij beter beoordelen. Als ik een artiest graag wil zien, dan zou ik gaan waar deze zou gaan optreden. En je mag zoveel posten als je wil. Ik weet niet hoe je er bij komt dat dit beter niet kan)
En “smaken verschillen” is 100% een compleet fucking non-argument in deze kwestie. Mocht dat zo zijn, zou Lowlands ook gewoon mijn vriendje Dave Roelvink kunnen boeken.
(Waarom is dat een non-argument? Ik denk juist dat de zoveel verschillende smaken synoniem staan voor LL. En Dave kunnen ze zeker boeken. Waarom niet? Aardige jongen, waar mensen een verkeerd beeld van hebben. Zou ook zijn verhaal kunnen komen doen en wellicht draaien in de Haciënda?)
Hoe het wel moet qua argumentatie? Zie Indiaantje’s post waar hij zijn best deed om te bewijzen waarom PJ Harvey niet zou moeten worden geboekt (al ben ik het er niet mee eens). Of die link van de vorige pagina waar ene Timo Pisart van 3voor12 met allemaal argumenten aankomt waarom Armin van Buuren dit jaar geschikt is. Of andere artikels van 3voor12 uit het veleden die over Avicii op Pinkpop en Jamie xx op BKS gingen.
(Prima dat dit jouw mening is over hoe argumentatie moet. Ik vind een act relevant als ik er plezier aan beleef. Dus of ze nu een plaat 20 jaar terug hebben uitgebracht of de laatste weken. Als ik het maar gaaf vind)
Ik ben aangekomen met allerlei onderbouwing over mijn “debiele uitspraak” qua Breaking Benjamin, en tot nu toe heeft nog niemand gezegd waarom ze nou wel op Lowlands thuishoren.
(Tja, wanneer hoort een act daar thuis? Als de booker / manager het goed verkocht hebben?????)
[/quote]