Mijn argument was vanaf het begin dat Breaking Benjamin niet relevant is voor LL. En in tegenstelling tot Limp Bizkit of zelfs Sum 41 kan je er niet ironisch van genieten.
even off topic.
Als je de vrouwen zelf niet nat krijgt zijn emmers met glijmiddel best handig…
Dat wordt lol trappen.
Ik las het net ja, heel vreemd gerucht.
Amerikaanse rukrock (bijv. Imagine Dragons die er een paar jaar terug stonden)
Deze snap ik dan weer niet. Die band kan vanalles zijn, maar met rock heeft dat in de verste verte niets te maken.
Of ik moet hun rocknummers gemist hebben.
Popmuziek, ja. Of is Bastille ook rock dan? Echt ruk vind ik het niet, maar ik noem mezelf ook geen fan…
Verder is rukrock niet echt een genre……. zitten trouwens een hoop bands tussen de door jouw genoemde rukrock bands die van mij wel mogen komen….
Ben dan ook benieuwd wat je zelf graag zou zien verschijnen op LL
Zoveel mensen zoveel smaken…… waarom is PJ Harvey wel relevant? Wellicht voor jou, voor mij niet.
Maar als ze al op PKP staat, dan ga je daar toch heen?
PJ Harvey is totaal niet relevant, dat laatste album was slecht voor haar doende en ook “weer van een jaar geleden”. Hoe graag ik PJ wel zou willen zien op Lowlands, relevant is het niet.
En goh Limp Bizkit heeft ook 1x in de Alpha gestaan (de plaats waar vaak idd “geen relevante” bandjes staan. En als je Lowlands vergelijkt met Paaspop dan heb je het idd niet begrepen.
Met Migos en Solange hebben ze misschien wel de 2 grootste doorgebroken van het jaar binnen gehaald (en dan nog te bedenken dat Chance The Rapper ook nog zou komen). Dan heb je nog veel acts die er staan na aanleiding van een nieuw album: The XX, Alt-J, Elbow, The Shins, Feist, Michael Kiwanuka, Billy Talent, Mac DeMarco, Sampha, Ty Segall, Carl Craig, Clark, Tash Sultana, John Moreland etc.
PJ Harvey is totaal niet relevant, dat laatste album was slecht voor haar doende en ook “weer van een jaar geleden”. Hoe graag ik PJ wel zou willen zien op Lowlands, relevant is het niet.
En goh Limp Bizkit heeft ook 1x in de Alpha gestaan (de plaats waar vaak idd “geen relevante” bandjes staan. En als je Lowlands vergelijkt met Paaspop dan heb je het idd niet begrepen.
Met Migos en Solange hebben ze misschien wel de 2 grootste doorgebroken van het jaar binnen gehaald (en dan nog te bedenken dat Chance The Rapper ook nog zou komen). Dan heb je nog veel acts die er staan na aanleiding van een nieuw album: The XX, Alt-J, Elbow, The Shins, Feist, Michael Kiwanuka, Billy Talent, Mac DeMarco, Sampha, Ty Segall, Carl Craig, Clark, Tash Sultana, John Moreland etc.
En als je Lowlands vergelijkt met Paaspop dan heb je het idd niet begrepen.
Zoveel mensen zoveel smaken…… waarom is PJ Harvey wel relevant? Wellicht voor jou, voor mij niet.
Maar als ze al op PKP staat, dan ga je daar toch heen?
Indiaantje89 wrote:
...
Sowieso vind ik het een beetje gek om acts waarvan het laatste album meer dan een jaar oud is als niet relevant te bestempelen. Dan zouden Editors en Mumford and Sons vreselijk irrelevante headliners zijn, om een voorbeeld te noemen. Zeker als je bedenkt hoe de laatste albums van die bands ontvangen zijn.
Raskolnikov wrote:
Indiaantje89 wrote:
…
Sowieso vind ik het een beetje gek om acts waarvan het laatste album meer dan een jaar oud is als niet relevant te bestempelen. Dan zouden Editors en Mumford and Sons vreselijk irrelevante headliners zijn, om een voorbeeld te noemen. Zeker als je bedenkt hoe de laatste albums van die bands ontvangen zijn.
Editors en Mumford and Sons zijn ook vreselijk irrelevante headliners, maar dat is weer een andere discussie. Editors zou blijkbaar wel een nieuw album uitbrengen, maar waarom touren Mumford And Sons (het geld is waarschijnlijk bijna op)???