Lowlands 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Dit jaar zit ik er toch over te denken om naar LL.te gaan.
Alleen ben ik benieuwd komen er nog grote namen bij de Line up of zijn de namen die nu bekend zijn gemaakt de grootste en komen er alleen nog minder bekenden artiesten bij?

Het is natuurlijk afhankelijk wat je onder grote namen verstaat. De headliners zijn wel bekend. Qua indie verwacht ik dat de grootste namen al wel bekend zijn. Er komt geen PJ Harvey of iets dergelijks meer bij lijkt me. Qua hiphop (Frank Ocean, Chance The Rapper, ATCQ?) verwacht ik nog wel grotere namen. Qua elektronische muziek ook (Justice, Kraftwerk?). Het grootste deel van het programma moet nog komen natuurlijk; zal niet alleen maar klein grut zijn.

Ik denk eerlijk gezegd wanneer Chance The Rapper ook daadwerkelijk komt, dat je dan ook geen Frank Ocean, ATCQ meer moet verwachten. Chance is in de VS huge en headlined daar al gewoon een aantal major festivals. Er zullen nog wel wat Alpha namen bijkomen maar kwa headliners hebben we het meeste wel gehad denk ik.

Vorig jaar werden onder andere nog de volgende namen na eind maart bekend gemaakt
Jake bugg, de staat, Edward sharpe, Tiga, Noël Gallagher, chase and status, Tom odel, die antwoord, bazart.
Dan mag je zelf bepalen hoe groot die namen zijn ?

En op 11 maart werd bijvoorbeeld ook nog biffy clyro bekend gemaakt vorig jaar. Maar ze lopen dit jaar iets voor met bekend maken.

De Speld blijft altijd wel heel scherp met dit soort dingen.

https://speld.nl/2017/03/13/weggestuurde-turkse-minister-mag-optreden-afmaken-op-lowlands/

Het is altijd een mooie week voor nieuwe LL-namen. Maar het zou wel erg snel zijn na de vorige bekendmaking, ben ik bang.

Weet iemand hoe het gaat met de verkoop van de kaarten. Zitten we al tegen uitverkocht aan? Na het geweldig programma van Pinkpop?

Ik hoop wel dat er bij het volgende pakketje namen toch wat echt energieke namen komen, met name Chance, Pendulum LIVE, Rise Against, Parov Stelar (vorig jaar gezien, live om van te smullen), ze zullen toch nog wel met wat kwaliteit dance namen moeten komen naast Moderat lijkt me, en de rock is nog niet helemaal naar mijn smaak haha..

Rise Against lees ik best vaak..... ik heb dan toch zelf liever Bad Religion aangezien Rise Against er nog niet zo heel lang geleden stond, toch?

Voor Lowlands toch 6 jaar volgens mij, maar dit wordt toch de eerste keer dat ik Lowlands bezoek dus ik houd daar niet zo'n rekening mee in mijn verlanglijstje :)

Ha, ha! Dat snap ik, is langer geleden dan ik dacht..... maar dan toch liever Bad Religion ?

Ik hoop wel dat er bij het volgende pakketje namen toch wat echt energieke namen komen, met name Chance, Pendulum LIVE, Rise Against, Parov Stelar (vorig jaar gezien, live om van te smullen), ze zullen toch nog wel met wat kwaliteit dance namen moeten komen naast Moderat lijkt me, en de rock is nog niet helemaal naar mijn smaak haha..

Mee eens...ik hoop ook nog op wat moois in die hoek. Gelukkig komt Flume ook al ;-)

Zo'n beetje het hele nachtprogramma + Xray moet nog bekend gemaakt worden. Dus over Elektronische muziek hoef je je echt niet druk te maken ;-)

Parquet Courts op de donderdag na LL in Doornroosje. Wellicht ook op LL te vinden? Volgens tourschema op Songkick staan ze in het LL-weekend op een festival in Saint Malo (Frankrijk). Zou een mooie toevoeging zijn.

Zo’n beetje het hele nachtprogramma + Xray moet nog bekend gemaakt worden. Dus over Elektronische muziek hoef je je echt niet druk te maken
1f609.svg

Over de X-ray gesproken. Die mag wel een vergrotinkje krijgen. Die stond elke nacht bom en bom vol. Ben daardoor ook nooit binnen geweest. Werd in ieder geval wel vet geprogrammeerd daar, en ik ben niet echt de grootste liefhebber van dat soort muziek.

Users who are viewing this thread