Lowlands 2017

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Nu PJ Harvey bekend is gemaakt bij Rock en Seine , hoop ik echt nog harder dat ze ook op Lowlands staan.
Zeker als je de rest van beide line-ups ziet. Dan maakt het mij verder niet meer uit wat er nog komt
1f61b.svg


Al zou Jamirquai wel fijn zijn ja
1f61b.svg
Gezien haar tourschema lijkt PJ Harvey uitgesloten helaas.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Dit jaar zit ik er toch over te denken om naar LL.te gaan.
Alleen ben ik benieuwd komen er nog grote namen bij de Line up of zijn de namen die nu bekend zijn gemaakt de grootste en komen er alleen nog minder bekenden artiesten bij?

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Het is natuurlijk afhankelijk wat je onder grote namen verstaat. De headliners zijn wel bekend. Qua indie verwacht ik dat de grootste namen al wel bekend zijn. Er komt geen PJ Harvey of iets dergelijks meer bij lijkt me. Qua hiphop (Frank Ocean, Chance The Rapper, ATCQ?) verwacht ik nog wel grotere namen. Qua elektronische muziek ook (Justice, Kraftwerk?). Het grootste deel van het programma moet nog komen natuurlijk; zal niet alleen maar klein grut zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik denk eerlijk gezegd wanneer Chance The Rapper ook daadwerkelijk komt, dat je dan ook geen Frank Ocean, ATCQ meer moet verwachten. Chance is in de VS huge en headlined daar al gewoon een aantal major festivals. Er zullen nog wel wat Alpha namen bijkomen maar kwa headliners hebben we het meeste wel gehad denk ik.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Vorig jaar werden onder andere nog de volgende namen na eind maart bekend gemaakt
Jake bugg, de staat, Edward sharpe, Tiga, Noël Gallagher, chase and status, Tom odel, die antwoord, bazart.
Dan mag je zelf bepalen hoe groot die namen zijn ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
En op 11 maart werd bijvoorbeeld ook nog biffy clyro bekend gemaakt vorig jaar. Maar ze lopen dit jaar iets voor met bekend maken.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
De Speld blijft altijd wel heel scherp met dit soort dingen.

https://speld.nl/2017/03/13/weggestuurde-turkse-minister-mag-optreden-afmaken-op-lowlands/
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Het is altijd een mooie week voor nieuwe LL-namen. Maar het zou wel erg snel zijn na de vorige bekendmaking, ben ik bang.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Weet iemand hoe het gaat met de verkoop van de kaarten. Zitten we al tegen uitverkocht aan? Na het geweldig programma van Pinkpop?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik hoop wel dat er bij het volgende pakketje namen toch wat echt energieke namen komen, met name Chance, Pendulum LIVE, Rise Against, Parov Stelar (vorig jaar gezien, live om van te smullen), ze zullen toch nog wel met wat kwaliteit dance namen moeten komen naast Moderat lijkt me, en de rock is nog niet helemaal naar mijn smaak haha..
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Rise Against lees ik best vaak..... ik heb dan toch zelf liever Bad Religion aangezien Rise Against er nog niet zo heel lang geleden stond, toch?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Voor Lowlands toch 6 jaar volgens mij, maar dit wordt toch de eerste keer dat ik Lowlands bezoek dus ik houd daar niet zo'n rekening mee in mijn verlanglijstje :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ha, ha! Dat snap ik, is langer geleden dan ik dacht..... maar dan toch liever Bad Religion ?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Ik hoop wel dat er bij het volgende pakketje namen toch wat echt energieke namen komen, met name Chance, Pendulum LIVE, Rise Against, Parov Stelar (vorig jaar gezien, live om van te smullen), ze zullen toch nog wel met wat kwaliteit dance namen moeten komen naast Moderat lijkt me, en de rock is nog niet helemaal naar mijn smaak haha..

Mee eens...ik hoop ook nog op wat moois in die hoek. Gelukkig komt Flume ook al ;-)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Zo'n beetje het hele nachtprogramma + Xray moet nog bekend gemaakt worden. Dus over Elektronische muziek hoef je je echt niet druk te maken ;-)
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Parquet Courts op de donderdag na LL in Doornroosje. Wellicht ook op LL te vinden? Volgens tourschema op Songkick staan ze in het LL-weekend op een festival in Saint Malo (Frankrijk). Zou een mooie toevoeging zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken