Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
John Moreland en Shovel and Rope liggen toch wel in mijn straatje, merk ik nu ik even de spotify playlist beluister. Wellicht meepikken dus.
Canshaker Pi en First Aid Kit zullen ook wel op de route komen.

Deze ochtend maar eens laatste twee albums van John Moreland opgehad. Weet nu ook zeker dat ik hem ga checken. Heerlijke Americana / roots. Maakt een hoop goed voor het mislopen van Ryan Adams.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Nou ja, het is nergens officieel, maar zo'n grote naam past nu niet echt meer op het affiche van LL. Maar ik laat me alsnog graag verrassen dat het WEL gebeurt.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Eerst maar eens verdiepen in de nieuwe namen. Blij met At the drive in. Pretty Reckless lijkt op het eerste gehoor op het kleine zusje van Halestorm. Maar goed eerst maar luisteren ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ligt waarschijnlijk aan mij, maar wanneer is Glass Animals bekend gemaakt?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Nog een beetje rock erbij DankoJones bijvoorbeeld luister eens naar het nieuwe album wild cat.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb alle nieuwe namen geluisterd. Iets te veel hip hop maar wel een aantal bandjes die ik zeker wil gaan kijken.

The pretty reckless en Sampha de must sees voor mij uit deze lichting. TPR gewoon goeie gitaren en een stevige vrouwelijke lead! En Sampha een beetje experimentele blues r&b. Twee hele toffe acts

John moreland lijkt me heerlijk op zondagmiddag met mijn ogen dicht.
Parcels altijd leuk een beetje hippy muziek.
En first aid kid vind ik leuk op de bank. Ben wel benieuwd of het live ook kan boeien.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Nog even terug over Danko Jones ze zijn tegen die tijd in de buurt. Zou mij leuk lijken simpele lekkere Rock . Dan hebben we naar mijn idee van alles wat. Moet zeggen dat het een leuk afwisselend programma gaat worden. Heb er nu al zin .
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Mee eens, mag nog wel een verassing bij komen. Verder, veel hip hop tot nu toe. Heb ik niet veel mee, maar ook niks op tegen ?
Ben benieuwd wanneer we een volgende lichting kunnen verwachten. Deze week zal het iig Pinkpop week zijn. Dus ook het uitsluiten van het nodige ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Er zijn nu ongeveer net zoveel namen bekend gemaakt als vorig jaar op 10 maart. Toen kwamen de volgende namen eind maart. Ik verwacht nu ook niet veel eerder nieuwe namen dan eind maart.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ok, handig om te weten. Grappig dat sommige van jullie dit weten wanneer het vorig jaar was ?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Laatste lijstje voor mij niet erg interessant al moet ik het allemaal nog luisteren maar zo op het eerste oog niet een naam waar ik enthousiast van word helaas. Ik heb echt helemaal niks met hip hop en al helemaal niet met rap (verschrikkelijk!). Maar gelukkig is er toch altijd voor ieder wat wils.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Jongens, ik was dus bij Two door cinema club afgelopen vrijdag. Wat een gaaf concert zeg. Vanaf de eerste minuut tot de allerlaatste seconde alleen maar dansbare deuntjes. Wat een geweldige act voor een festival. Ik hoop echt van harte dat ze op LL of DTRH te bewonderen zijn deze zomer. Hun festivalagenda sluit dit in elk geval niet uit!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Two Door Cinema Club is altijd briljant ! 2x gezien, 2x top ! Dus ik hoop met je mee Guus!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Ik blijf hopen op Jamiroquai!
1f62f.svg

Dan zou ik kaartjes voor North Sea Jazz kopen. Die hebben altijd wel exclusieve headliners ;)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Nu PJ Harvey bekend is gemaakt bij Rock en Seine , hoop ik echt nog harder dat ze ook op Lowlands staan.
Zeker als je de rest van beide line-ups ziet. Dan maakt het mij verder niet meer uit wat er nog komt :p

Al zou Jamirquai wel fijn zijn ja :p
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
Dit wordt mijn derde jaar Lowlands. Volgens mij kan Lowlands dit jaar nog wel wat harde gitaren gebruiken en ik hoop heel erg dat Rise Against komt!
Daarnaast zou Boyze noise briljant zijn.

Beide staan op Pukkelpop dus dit zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me? :p
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Rise against zou een goede toevoeging zijn ja! Denk dat dit jaar sws een mooie LL wordt voor de gitaarliefhebber met nu al billy talent, architects en at the drive in. Als bijvoorbeeld korn, the amity afliction en Frank carter daaraan worden toegevoegd heb je echt een paar stevige knallers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken