Lowlands 2017

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Zo’n beetje het hele nachtprogramma + Xray moet nog bekend gemaakt worden. Dus over Elektronische muziek hoef je je echt niet druk te maken
1f609.svg

Over de X-ray gesproken. Die mag wel een vergrotinkje krijgen. Die stond elke nacht bom en bom vol. Ben daardoor ook nooit binnen geweest. Werd in ieder geval wel vet geprogrammeerd daar, en ik ben niet echt de grootste liefhebber van dat soort muziek.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Over de X-ray gesproken. Die mag wel een vergrotinkje krijgen. Die stond elke nacht bom en bom vol. Ben daardoor ook nooit binnen geweest. Werd in ieder geval wel vet geprogrammeerd daar, en ik ben niet echt de grootste liefhebber van dat soort muziek.

Ik snap je volledig :) Het is er inderdaad altijd retedruk. Niet alleen in de nacht , maar ook vaak overdag. Maar aan de andere kant, ik weet niet beter . (Word me 10e lowlands)
Het heeft ook wel zijn Charme, tenzij je net iets te laat aan komt zetten bij iets wat je graag wil zien en er niet meer in komt :p
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
JB. wrote:
Over de X-ray gesproken. Die mag wel een vergrotinkje krijgen. Die stond elke nacht bom en bom vol. Ben daardoor ook nooit binnen geweest. Werd in ieder geval wel vet geprogrammeerd daar, en ik ben niet echt de grootste liefhebber van dat soort muziek.

Ik snap je volledig
1f642.svg
Het is er inderdaad altijd retedruk. Niet alleen in de nacht , maar ook vaak overdag. Maar aan de andere kant, ik weet niet beter . (Word me 10e lowlands)
Het heeft ook wel zijn Charme, tenzij je net iets te laat aan komt zetten bij iets wat je graag wil zien en er niet meer in komt
1f61b.svg

Ik geloof dat de x-ray paar jaar geleden al een keer vergroot is. Maar inderdaad: het is daar altijd stervensdruk. Op de een of andere manier ook verreweg de meest interessante plek voor mij persoonlijk; programma daar is altijd te gek.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Vorig jaar was de zaterdagnacht zo gruwelijk met hunnee en the black Madonna. Maar het was inderdaad ook gruwelijk druk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Vind er al aardig nachtprogramma namen bij zitten hoor. Robert Hood, Nina Kraviz, Dixon, Ben Klock. Niet mis, staat Cashmere Cat ook in de nacht? Daar heb ik persoonlijk wat minder mee.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Heb maar eens een Clashfinder gemaakt voor ons om aan te sleutelen: http://clashfinder.com/s/ll2017/
Klopt waarschijnlijk niet veel van, maar ik dacht dat als de basis er is kunnen ideeen eruit opbloeien!
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Rudy190 wrote:
Heb maar eens een Clashfinder gemaakt voor ons om aan te sleutelen: http://clashfinder.com/s/ll2017/
Klopt waarschijnlijk niet veel van, maar ik dacht dat als de basis er is kunnen ideeen eruit opbloeien!


Op zich leuk, maar Skepta in de X-Ray en Future Islands + Billy Talent in de Charlie lijkt me niet erg realistisch.

Skepta stond een aantal jaar geleden ook als x ray afsluiter, maar zoals ik al zei, wordt mijn eerste keer Lowlands dus zal niet veel van kloppen haha..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Leuk gedaan hoor Rudy :) Maar is denk ik echt nog te vroeg...
Skepta zal dit jaar denk ik op een hoge spot staan in de Bravo. Er is zo ontzettend veel Buzz rond de grime scene en Skepta & Stormzy zijn toch de bekendste momenteel.
Ik verwacht Glass Animals ook in de Bravo.
Tove Lo zal niet de India openen, denk eigenlijk ook ergens in de bravo

The pretty Reckless & Billy Talent zullen zeker niet in de Charlie staan. Billy Talent zelfs in de Heineken denk ik.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
http://www.festivalinfo.nl/news/40249/OOR_verklapt_komst_the_Shins_naar_Lowlands_en_Pukkelpop/

The Shins dus op LL en PKP.

Nice!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Ik hoop trouwens wel heel erg op the Vaccines, staan nu op Sziget dus kom maar door zou ik zeggen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Placebo headlinet op 18 Augustus een festival in Duitsland (Zeltfestival Ruhr) en heeft de rest van dat weekend nog niets staan.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Vorige week getuige geweest van een zeer goed optreden van White Lies. Met inmiddels alweer 4 albums kun je spreken van een zeer uitgebreide keus voor een toffe setlist. Goede mix tussen oude klassiekers (Farewell to the fairground, To lose my life) en het nieuwere werk(Take it out on me, Hold back your love).

Ik hoop van harte dat ze op Lowlands zullen staan!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Pinkpop en Dauwpop wist ik al idd! Maar dat NIrwana Tuinfeest wist ik nog niet.

Denk een verloren zaak inderdaad. Jammoh!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken