Lowlands 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vorig jaar Dua Lipa…… ooit stond Lilly Allen er ook…..

Zekers! Maar die hebben een veel kleinere spot dan Pink. Zulke pop zal altijd aanwezig zijn op Lowlands maar als grote act zal het wat moeilijker zijn. En omdat die spots waarschijnlijk buiten Chance the Rapper al vergeven zijn...
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Rudy190 wrote:
Heb maar eens een Clashfinder gemaakt voor ons om aan te sleutelen: http://clashfinder.com/s/ll2017/
Klopt waarschijnlijk niet veel van, maar ik dacht dat als de basis er is kunnen ideeen eruit opbloeien!


Ik wilde dat laatst ook gaan doen, maar ik heb besloten me er niet aan te gaan wagen. Wel heb ik uitgezocht op welke dagen welke acts nog kunnen, dat lijstje wil ik je wel meegeven:

Vrijdag:

* Moderat 18

* Architects 18

* Ty Segall 18

Zaterdag:

* Bastille 19

* Elbow 19

* Tove Lo 19

Zondag:

* Cypress Hill 20

* Death Grips 20

* First Aid Kit 20

* The Pretty Reckless 20

Vrijdag/zondag:

* Flume 18/20

* Michael Kiwanuka 18/20

* Migos 18/20

* At the Drive In 18/20

* Billy Talent 18/20

* Cashmere Cat 18/20

Zaterdag/zondag:

* Mumford & Sons 19/20

* Alt-J 19/20

* London Grammar 19/20

Dag onbekend:

* The XX 18-20

* Editors 18-20

* Iggy Pop 18-20

* Kovacs 18-20

* Ben Klock 18-20

* Dixon 18-20

* Future Islands 18-20

* Glass Animals 18-20

* Jonna Fraser 18-20

* L’eon 18-20

* Mac DeMarco 18-20

* MHD 18-20

* Mura Masa 18-20

* Nina Kraviz 18-20

* Nothing but Thieves 18-20

* Pvris 18-20

* Robert Hood 18-20

* Sampha 18-20

* Talaboman 18-20

(18/19/20 achter de naam houdt de datum in dus, maar zoals je ziet zijn er al een paar zeker van welke dag. Dus dat kan je vast aanpassen mocht het bij jou versie niet kloppen)

Kijk, dit kan ik nou waarderen, die data kon ik zelf niet zo goed vinden. Hartelijk dank!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Aardig klusje geweest. Dank Wecko
1f604.svg

Wordt super bijgehouden op FOK ;-)

lowlands forum FOK
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.607
609
Verwacht nu een weekje naar DTRH nieuwe namen voor LL.

Gokje, woensdag 29 maart
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
Dat forum op fok, kijk er wel af en toe voor geruchten maar vind het niet echt een fijn forum en sommige reacties slaan echt nergens op. (Sorry Indiaan)

Even wat anders, is er een kans dat Fatboy Slim op Lowlands staat ?
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Dat forum op fok, kijk er wel af en toe voor geruchten maar vind het niet echt een fijn forum en sommige reacties slaan echt nergens op. (Sorry Indiaan)

Even wat anders, is er een kans dat Fatboy Slim op Lowlands staat ?

Mag hopen van niet, die draait tegenwoordig 80% mainstream EDM.
Zijn oude werk is natuurlijk heel tof, maar vorig jaar op We Are Electric was daar helaas nog maar weinig van over.


Oja eerste post hier, na lang meelezen.
Wordt vierde keer Lowlands dit jaar.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
Mag hopen van niet, die draait tegenwoordig 80% mainstream EDM.
Zijn oude werk is natuurlijk heel tof, maar vorig jaar op We Are Electric was daar helaas nog maar weinig van over.

Oja eerste post hier, na lang meelezen.
Wordt vierde keer Lowlands dit jaar.

Welkom :) !

Ok, ik zou het niet weten. Het is namelijk 1 van de weinige "Old skool" electronica acts die ik nog niet gezien heb. En er staat er toch meestal wel 1 op lowlands :)
Je ziet ook wel vaak dat een set van zo'n DJ op Lowlands anders is als op een Mysteryland/We are electric of iets dergelijks.

Doe dan Goldlink maar door, dat nieuwe album is wel erg fijn hoor :)
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Thijsvdn wrote:
Mag hopen van niet, die draait tegenwoordig 80% mainstream EDM.
Zijn oude werk is natuurlijk heel tof, maar vorig jaar op We Are Electric was daar helaas nog maar weinig van over.

Oja eerste post hier, na lang meelezen.
Wordt vierde keer Lowlands dit jaar.

Welkom
1f642.svg
!

Ok, ik zou het niet weten. Het is namelijk 1 van de weinige “Old skool” electronica acts die ik nog niet gezien heb. En er staat er toch meestal wel 1 op lowlands
1f642.svg

Je ziet ook wel vaak dat een set van zo’n DJ op Lowlands anders is als op een Mysteryland/We are electric of iets dergelijks.

Doe dan Goldlink maar door, dat nieuwe album is wel erg fijn hoor
1f642.svg


Ja wellicht had ie een slechte dag, naar mijn smaak gezien dan.

Ik hoop wat dat betreft echt op die Back to the Future show van Paul Kalkbrenner, waarmee hij ook op PKP staat.
Maar Paul stond er vorig jaar ook al.

En ik hoop vurig op Fatima Yamaha, raar dat die nog nooit Lowlands heeft gedaan terwijl hij met DJVT een redelijke LL-veteraan is.
Maar die staat dit jaar dan al weer op o.a. Pitch, wat de kans verkleint denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Dat forum op fok, kijk er wel af en toe voor geruchten maar vind het niet echt een fijn forum en sommige reacties slaan echt nergens op. (Sorry Indiaan)

Even wat anders, is er een kans dat Fatboy Slim op Lowlands staat ?
Ieder zijn ding natuurlijk, ik vind het leuk om overal een beetje rond te kijken. Hier heb ik soms ook mijn bedenken van festileaks forum, maar dat heb ik ook op Graz en dus ook op FOK. Verschillende personen of verschillende fora, net een echte wereld ;). Alleen Lowlove blijft toch wel een groot gemis .

En ik vind het tijd worden voor nieuwe namen :)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
De kans dat Paul op LL staat is er altijd, heeft er de laatste jaren volgens mij wel vaker achter elkaar gestaan.
Fatima Yamaha hoop ik ook zeker heel erg op ! Das echt altijd een genot !!

En Ja indiaan, Lowlove is zeker een gemis , daar kan ik het alleen maar mee eens zijn :oops:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoop wat dat betreft echt op die Back to the Future show van Paul Kalkbrenner, waarmee hij ook op PKP staat.
Maar Paul stond er vorig jaar ook al.

Dat zou echt een mooie verassing zijn!!

Ik hoop het maar verwacht het eigenlijk niet omdat hij al 3x in Nederland staat en pas 2x in België.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Ik ga er van uit dat The Shins, GusGus, en Chance The Rapper wel bij de volgende lichting gaan zitten, wat het al snel goed maakt. Verder hoop ik nog op Richie Hawtin, The Flaming Lips, Rise Against, BadBadNotGood, Perfume Genius, Car Seat Headrest (allen Pukkelpop), Placebo, enThe Bloody Beetroots en Booka Shade van Frequency, en dan nog iets van Spinvis/Blaudzun erbij.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
En Ja indiaan, Lowlove is zeker een gemis , daar kan ik het alleen maar mee eens zijn
1f633.svg

Ik kwam daar ook regelmatig. Was idd een fijne site. Wat ik wel een nadeel vond, is dat je daar geen kritisch geluid mocht laten horen. Als je dat wel deed, werd je met diverse one-liners als 'het gaat toch om de sfeer' om de oren geslagen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken