Lowlands 2017

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
http://festileaks.com/2017/03/pnk-naar-sziget-2017/

Pink op LL een mogelijkheid? Ik ken haar agenda en show niet, vorige tour had ze een of ander harnas aan touwen die alleen geschikt was voor buitenpodia.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
P!nk naar Sziget 2017

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2017/03/pnk-naar-sziget-2017/embed/#?secret=sWpC4uMjZi" data-secret="sWpC4uMjZi" width="600" height="463" title="“P!nk naar Sziget 2017” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Pink op LL een mogelijkheid? Ik ken haar agenda en show niet, vorige tour had ze een of ander harnas aan touwen die alleen geschikt was voor buitenpodia.

Alsjeblieft niet zeg.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik ben ook zeker een voorstander , als er dan toch een pop (sub) headliner erbij moet komen doe dan pink maar.
Vind de muziek nog best oké en ik denk dat mijn vriendin een gat in de lucht springt.

Maar ik denk net als indiaan dat het niet gaat gebeuren :)

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben ook zeker een voorstander , als er dan toch een pop (sub) headliner erbij moet komen doe dan pink maar.

Hebben we even geluk dat Lowlands geef pop (sub) headliner meer nodig heeft,

Nee dit gaat niet meer gebeuren. Valt totaal niet in de doelgroep + je kunt geen dagkaarten verkopen voor de echte Pink fans.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Wat is de doelgroep dan? Is dat niet dezelfde doelgroep als Sziget? Ik zou het wel gaaf vinden. Toch pop met een rauw randje. Ooit eens live gezien. Erg vermakelijk ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat is de doelgroep dan? Is dat niet dezelfde doelgroep als Sziget? Ik zou het wel gaaf vinden. Toch pop met een rauw randje. Ooit eens live gezien. Erg vermakelijk

Ik denk omdat Lowlands geen dagkaarten verkoopt. Op die manier zou het een beetje een rare zet zijn.
Lowlands heeft waarschijnlijk haar grote namen al bekend en ik schat Pink haar fanbase in met vooral dames tussen de 25-45. Met natuurlijk ook genoeg jong volk die haar leuk vindt. Sziget kan heel wat dagkaarten verkopen met haar als headliner.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Ik denk omdat Lowlands geen dagkaarten verkoopt. Op die manier zou het een beetje een rare zet zijn.
Lowlands heeft waarschijnlijk haar grote namen al bekend en ik schat Pink haar fanbase in met vooral dames tussen de 25-45. Met natuurlijk ook genoeg jong volk die haar leuk vindt. Sziget kan heel wat dagkaarten verkopen met haar als headliner.

Jep ik ook op Pinkpop destijds.. verwachtte er weinig van, maar was best goed en een vermakelijke show id, vooral toen ze boven me hing op de kop :p Ik had haar wel gezien als zondagmiddag (sub-)headliner.. ze heeft al in jaren geen nieuw werk gemaakt (of dat komt er nu juist aan).

Ik vind dat het wel weer tijd wordt voor wat aankondigingen.. ik had wel na alle geruchten een bevestiging van Change the Rapper verwacht. Andere kanshebbers (wishful thinking): Patrick Watson, Rae Sremmund (al denk ik dat we al aan de hiphop tax zitten), two door cinema club, white lies. Er moet zowieso nog een soul/jazz naam komen, misschien Robert Glasper of Jamie Lidell (beide staan op NSJ). Anderson.paak zou ik persoonlijk heel tof vinden, maar die heeft bijna alle festivals in NL al aangedaan, plus hij staat al op DTRH.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Wat is de doelgroep dan? Is dat niet dezelfde doelgroep als Sziget? Ik zou het wel gaaf vinden. Toch pop met een rauw randje.
1f600.svg

Rauw randje?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Anderson.Paak stond er vorig jaar al :) Maar volgens mij hebben ze DTRH afgezegd dit jaar. Dus heeeeel misschien dat die doorgeschoven word, maar ik denk het niet.
Ik denk dan eerder aan Jacob Banks dit jaar.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Van mij mag P!nk thuis blijven. Ooit op Werchter met een soort van kabelbaan het podium op zien glijden. Dat was ook meteen het hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk). Daarnaast te duur om nu nog op het affiche bij te schrijven.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Pink past in mijn optiek ook totaal niet bij Lowlands. Zou me echt verbazen; welke acts die daar ook maar een beetje op lijken hebben de afgelopen jaren dan op Lowlands gestaan?

Het rauwe randje in Pink mis ik overigens ook een beetje ;-)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik verwacht volgende week nieuwe namen. Vorig jaar was er ook een aankondiging in de laatste week van maart.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Grappig om de reacties op Pink te lezen..... de meesten met commentaar hebben haar niet eens live gezien. Tenminste dat maak ik niet op uit de reacties. Dus lastig oordelen lijkt me. Rauw randje, Pink heeft volgens mij een redelijk ruig imago en is niet de girl nex door....
Verder, hoezo past dat niet bij LL? Volgens wie? En qua prijs? Ik heb geen idee wat ze moet kosten. Dus ben wel erg benieuwd wat de prijs is ?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Grappig om de reacties op Pink te lezen….. de meesten met commentaar hebben haar niet eens live gezien. Tenminste dat maak ik niet op uit de reacties. Dus lastig oordelen lijkt me. Rauw randje, Pink heeft volgens mij een redelijk ruig imago en is niet de girl nex door….
Verder, hoezo past dat niet bij LL? Volgens wie? En qua prijs? Ik heb geen idee wat ze moet kosten. Dus ben wel erg benieuwd wat de prijs is
1f62c.svg

Wat @Raskolnikov eigenlijk al zei, de afgelopen jaren hebben er geen vergelijkbare acts gestaan. Lowlands heeft voor mij een duidelijkere richting qua muziek door de jaren heen dan bijvoorbeeld een Pinkpop. Daar kun je het ene jaar de Stones verwachten, en drie jaar later Bieber, om maar een voorbeeldje te geven. Ik denk ook totaal niet dat Pink bij dit festival past en daarbij zijn bijna de meeste echt grote namen al bekend. Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Net als Muse en Foo Fighters...... werd ook door niemand verwacht...... kwamen toch
Het gaat mij niet om Pink of de soort muziek, maar ik snap de gedachte vaak niet helemaal waarom iets niet zou kunnen? Tiësto ooit op LL kon dat dan wel?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Net als Muse en Foo Fighters…… werd ook door niemand verwacht…… kwamen toch
Het gaat mij niet om Pink of de soort muziek, maar ik snap de gedachte vaak niet helemaal waarom iets niet zou kunnen? Tiësto ooit op LL kon dat dan wel?

Foo Fighters en Muse vallen prima binnen het plaatje maar leken inderdaad een maatje te groot.

Pink past gewoonweg minder binnen dat plaatje door eerder genoemde redenen. Ze had als grote popnaam tussen het eerste pakketje kunnen zitten maar nu lijkt mij een naam als Pink een toevoeging waar Lowlandsgangers in mindere maten op zitten te wachten en haar kosten het waarschijnlijk niet waard zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Anouk is toch ook een popnaam? Stond er al 3 x ofzo? Vorig jaar Dua Lipa...... ooit stond Lilly Allen er ook.....
Geen idee wat ze moet kosten..... ben inmiddels benieuwd
Ach ja, we zullen hopelijk weer snel wat nieuws horen.....
Ben wel benieuwd hoe het met vvk gaat
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Heb maar eens een Clashfinder gemaakt voor ons om aan te sleutelen: http://clashfinder.com/s/ll2017/
Klopt waarschijnlijk niet veel van, maar ik dacht dat als de basis er is kunnen ideeen eruit opbloeien!

Ik wilde dat laatst ook gaan doen, maar ik heb besloten me er niet aan te gaan wagen. Wel heb ik uitgezocht op welke dagen welke acts nog kunnen, dat lijstje wil ik je wel meegeven:

Vrijdag:

* Moderat 18

* Architects 18

* Ty Segall 18


Zaterdag:

* Bastille 19

* Elbow 19

* Tove Lo 19


Zondag:

* Cypress Hill 20

* Death Grips 20

* First Aid Kit 20

* The Pretty Reckless 20


Vrijdag/zondag:

* Flume 18/20

* Michael Kiwanuka 18/20

* Migos 18/20

* At the Drive In 18/20

* Billy Talent 18/20

* Cashmere Cat 18/20


Zaterdag/zondag:

* Mumford & Sons 19/20

* Alt-J 19/20

* London Grammar 19/20


Dag onbekend:

* The XX 18-20

* Editors 18-20

* Iggy Pop 18-20

* Kovacs 18-20

* Ben Klock 18-20

* Dixon 18-20

* Future Islands 18-20

* Glass Animals 18-20

* Jonna Fraser 18-20

* L’eon 18-20

* Mac DeMarco 18-20

* MHD 18-20

* Mura Masa 18-20

* Nina Kraviz 18-20

* Nothing but Thieves 18-20

* Pvris 18-20

* Robert Hood 18-20

* Sampha 18-20

* Talaboman 18-20

(18/19/20 achter de naam houdt de datum in dus, maar zoals je ziet zijn er al een paar zeker van welke dag. Dus dat kan je vast aanpassen mocht het bij jou versie niet kloppen)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken