Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Zag trouwens dat Car Seat Headrest alleen op de vrijdag zou kunnen. En dan speelt ie 3 dagen achter elkaar. Vrees dat m dit jaar niet gaat worden.
 

Daan

Playlistbediener
28 mrt 2017
13
0
Zit eigenlijk nog wel heel erg te hopen op Goldfrapp (net aangekondigd voor Flow) en Perfume Genius.
Zal nu toch wel weer snel een aankondiging komen?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Morgen of overmorgen lijkt me dat er weer een nieuwe worp namen komt. Ben erg benieuwd; Perfume Genius zou ik ook geweldig vinden. En valt ook best te verwachten. GusGus en Chance The Rapper nu ook erbij dan waarschijnlijk /hopelijk?

Al komt morgen Pukkelpop al met namen bedenk ik me nu. Dan zal Lowlands eerder donderdag pas komen. Of volgende week.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.641
2.248
Fleddy Melculy kondigen morgen een vet nederlands festival aan, pukkelpop komt met namen ook daarom dacht ik misschien aan Lowlands.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Prima namen voor Pukkelpop erbij. Hoop dat Shins (ongetwijfeld), Richie Hawtin en Stormzy ook op Lowlands staan. Voor mijn vrienden hoop ik hetzelfde voor Ryan Adams.
Verder staan er geen dingen die ik er heel graag bij zie op Lowlands.

Maar geen Chance The Rapper en geen Frank Ocean vooralsnog. Hoop wel dat die in augustus in de buurt komen ;-)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Ben benieuwd wat er van die Pukkelpop lichting naar Lowlands komt, staan redelijk wat namen tussen waarvan ik me afvraag of ze op Lowlands kunnen staan. Bijvoorbeeld Nicolas Jaar en Stormzy. Vooral Jaar wil ik graag zien maar die staat al redelijk hoog op het affiche van Down the Rabbit Hole
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
66
7
Prima namen voor Pukkelpop erbij. Hoop dat Shins (ongetwijfeld), Richie Hawtin en Stormzy ook op Lowlands staan. Voor mijn vrienden hoop ik hetzelfde voor Ryan Adams.
Verder staan er geen dingen die ik er heel graag bij zie op Lowlands.

Maar geen Chance The Rapper en geen Frank Ocean vooralsnog. Hoop wel dat die in augustus in de buurt komen
1f609.svg

Chance the Rapper komt op donderdag en was al eerder bevestigd voor PKP.
Die komt echt wel naar Lowlands.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Raskolnikov wrote:
Prima namen voor Pukkelpop erbij. Hoop dat Shins (ongetwijfeld), Richie Hawtin en Stormzy ook op Lowlands staan. Voor mijn vrienden hoop ik hetzelfde voor Ryan Adams.
Verder staan er geen dingen die ik er heel graag bij zie op Lowlands.

Maar geen Chance The Rapper en geen Frank Ocean vooralsnog. Hoop wel dat die in augustus in de buurt komen
1f609.svg



Chance the Rapper komt op donderdag en was al eerder bevestigd voor PKP.
Die komt echt wel naar Lowlands.

Helemaal gemist ;-). Maar mooi. Sluit ook aan op de al eerder gelekte poster.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Nicolas Jaar (zal wel niet want DTRH), Ryan Adams, Halsey, Richie Hawtin, The Shins (maar al bevestigd), Omar Souleyman,.

Ben niet kapot van die Pukkelpop lichting
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Nicolas Jaar (zal wel niet want DTRH), Ryan Adams, Halsey, Richie Hawtin, The Shins (maar al bevestigd), Omar Souleyman,.

Ben niet kapot van die Pukkelpop lichting
Nicolas Jaar (zal wel niet want DTRH), Ryan Adams, The Shins (maar al bevestigd), 2manydjs (live), Sampha, STUFF., Strand of Oaks (zal wel niet want BKS), Floating Points (zal wel niet want BKS), Gruppo di Pawlowski, Joanna Fraser, Parquet Courts, Preoccupations, Pvris...

Ben best kapot van die Pukkelpop lichting. Stuur maar door!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik ga ook naar BKS, dus die namen die al staan hoeven voor mij ook niet meer naar LL te komen ;). Gruppo Di Pawlowski ken ik niet..

En Sampha, Joanna Fraser en PVRIS staan er allen al.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Zitten wel een paar mooie namen bij , maar wat de namen betreft lig ik met Raskolnikov op 1 lijn.
Richie Hawtin , Stormzy & Ryan adams mogen zeker doorkomen.
Daarnaast ben ik ook blij met The shins die al bevestigd zijn. En Ho99o9 mag van mij ook doorkomen .

En Omar is altijd een feestje ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik ga ook naar BKS, dus die namen die al staan hoeven voor mij ook niet meer naar LL te komen ;). Gruppo Di Pawlowski ken ik niet..

En Sampha, Joanna Fraser en PVRIS staan er allen al.
Je hebt helemaal gelijk, heb de lineup van LL duidelijk nog niet in mijn hoofd zitten... Maar goed dat ze ze al geboekt hebben in dat geval! :)
Mauro Pawlowski ken je wel toch? Inmiddels ex-gitarist van dEUS. Ben in principe geïnteresseerd in alles wat die man doet...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Indiaantje89 wrote:
Ik ga ook naar BKS, dus die namen die al staan hoeven voor mij ook niet meer naar LL te komen ;). Gruppo Di Pawlowski ken ik niet..

En Sampha, Joanna Fraser en PVRIS staan er allen al.


Je hebt helemaal gelijk, heb de lineup van LL duidelijk nog niet in mijn hoofd zitten… Maar goed dat ze ze al geboekt hebben in dat geval!
1f642.svg

Mauro Pawlowski ken je wel toch? Inmiddels ex-gitarist van dEUS. Ben in principe geïnteresseerd in alles wat die man doet…
Nu je het zegt ken ik Mauro Palowski wel ja.. ik had die match nog niet snel met Gruppo Di Pawlowski. Maar niet dat ik enig muziek van die formatie ken.

Maar volgens mij gaan namen zo te zien na hun laatste tweet. Wel de meeste lelijkste poster ooit volgens mij.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
visdave34 wrote:
Indiaantje89 wrote:
Ik ga ook naar BKS, dus die namen die al staan hoeven voor mij ook niet meer naar LL te komen ;). Gruppo Di Pawlowski ken ik niet..

En Sampha, Joanna Fraser en PVRIS staan er allen al.


Je hebt helemaal gelijk, heb de lineup van LL duidelijk nog niet in mijn hoofd zitten… Maar goed dat ze ze al geboekt hebben in dat geval!
1f642.svg

Mauro Pawlowski ken je wel toch? Inmiddels ex-gitarist van dEUS. Ben in principe geïnteresseerd in alles wat die man doet…


Nu e het zegt ken ik Mauro Palowski wel ja.. ik had die match nog niet snel met Gruppo Di Pawlowski. Maar niet dat ik enig muziek van die formatie ken.

Maar volgens mij gaan namen zo te zien na hun laatste tweet. Wel de meeste lelijkste poster ooit volgens mij.

Die tweet slaat echt nergens op. Lijkt me wel een wanhopig postertje om te laten zien dat ze ook meedoen. Verwacht vandaag geen namen meer. Misschien morgen. Hopelijk een goede counter t.o.v. PKP.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
visdave34 wrote:
Indiaantje89 wrote:
Ik ga ook naar BKS, dus die namen die al staan hoeven voor mij ook niet meer naar LL te komen ;). Gruppo Di Pawlowski ken ik niet..

En Sampha, Joanna Fraser en PVRIS staan er allen al.


Je hebt helemaal gelijk, heb de lineup van LL duidelijk nog niet in mijn hoofd zitten… Maar goed dat ze ze al geboekt hebben in dat geval!
1f642.svg

Mauro Pawlowski ken je wel toch? Inmiddels ex-gitarist van dEUS. Ben in principe geïnteresseerd in alles wat die man doet…


Nu e het zegt ken ik Mauro Palowski wel ja.. ik had die match nog niet snel met Gruppo Di Pawlowski. Maar niet dat ik enig muziek van die formatie ken.

Maar volgens mij gaan namen zo te zien na hun laatste tweet. Wel de meeste lelijkste poster ooit volgens mij.

Ik ben helemaal weg van dEUS, een van de gaafste bands die ik ken. Heb ook Mauro Pawlowski hoog zitten. Maar die Mauro Pawlowski band heb ik 1 keer live gezien; ik vond het niet te harden. Een grote bak herrie, waarin melodie ver te zoeken was. Maar ik zeg er eerlijk bij: het was wellicht een momentopname. Vrienden van me vonden het fantastisch. Misschien moet ik het nog een tweede kans geven.

Volgens mij was dat dezelfde avond dat ik Omar Souleyman gezien heb. Dat was wel te gek. Haha wat een gast. En het publiek maar roepen: Omar Omar Omar!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Omar is een baas ja, en dEUS is inderdaad fantastisch. Ik vond hun show op Lowlands 2011 van een geweldig hoog niveau, terwijl ik daar weinig andere over heb gehoord.
 

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
54
5
Als je kijkt naar die poster op Twitter dan lijkt het dat daar letters van namen op staan die nog bekend gemaakt moeten worden. Eerste blok met grote namen zie je meer dan drie headliner namen staan. Op de website staan de eerste drie apart bovenaan. Of moeten we hier niks achter zoeken? Op twitter geven ze aan dat nieuwe namen nog wel een tijdje kan duren helaas.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Zijn geen nieuwe namen met letters van bekende namen. Kijk bijvoorbeeld naar regel 4 en 7. Komen Elbow en Skepta twee keer in voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken