Lowlands 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.527
2.036
Het vervelende is dat ze straks met namen komen als Chance The Rapper en The Shins, en dan ben je daar niet helemaal euforisch over, omdat je het eigenlijk al beetje weet dat ze komen. Terwijl dat 2 ontzettend toffe namen zouden zijn.

Ik heb mijn euforie bewaard voor het moment dat ze daadwerkelijk bekend gemaakt worden ;-)
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Mastodon heeft net een nieuwe cd uit. Ze touren juli in Europa. Mag wel doorgetrokken worden t/m augustus met een bezoekje Lowlands.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Mastodon heeft net een nieuwe cd uit. Ze touren juli in Europa. Mag wel doorgetrokken worden t/m augustus met een bezoekje Lowlands.
Staan eind juni in Utrecht dus zal er niet te veel op hopen, 2 Nederlandse shows in 2 maanden. Sws zie ik op dit forum veel mensen vaak namen opschrijven voor LL als ze rond dat weekend ergens in NL spelen terwijl dat eerder een uitsluitsel is voor LL. Mojo, die de bands binnenhaalt, zet een band vaak of in een zaal of op een festival, bijna nooit beide.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.519
1.325
Onibaba wrote:
Mastodon heeft net een nieuwe cd uit. Ze touren juli in Europa. Mag wel doorgetrokken worden t/m augustus met een bezoekje Lowlands.


Staan eind juni in Utrecht dus zal er niet te veel op hopen, 2 Nederlandse shows in 2 maanden. Sws zie ik op dit forum veel mensen vaak namen opschrijven voor LL als ze rond dat weekend ergens in NL spelen terwijl dat eerder een uitsluitsel is voor LL. Mojo, die de bands binnenhaalt, zet een band vaak of in een zaal of op een festival, bijna nooit beide.

Dat idee heb ik ook..... anders is het voor een zaal niet altijd interessant
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@@marc
Precies en voor t festival zou t ook afdoen, als iemand heel graag een bepaalde band wil zien die alleen op LL staat zal die waarschijnlijk sneller een LL ticket kopen dan als die band ook al ergens in een zaal staat en dan dus minder hoeft te Lappen om die band te zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.960
6.210
@@marc
Precies en voor t festival zou t ook afdoen, als iemand heel graag een bepaalde band wil zien die alleen op LL staat zal die waarschijnlijk sneller een LL ticket kopen dan als die band ook al ergens in een zaal staat en dan dus minder hoeft te Lappen om die band te zien.
De headliners moeten exclusief zijn. Maar bands van het formaat Mastodon zou imo best kunnen als zaalshow + festival. Ik zou eerlijk gezegd niet snel naar een Mastodon zaalshow gaan, maar op een festival zijn ze best wel een optie om te bezoeken. En ik zal niet de enige zijn.
 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Hoe groot achten we de kans van Parquet Courts op Lowlands? Ik zie dat ze 24 augustus een show geven in Doornroosje.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hoe groot achten we de kans van Parquet Courts op Lowlands? Ik zie dat ze 24 augustus een show geven in Doornroosje.

50/50

Leuke Lowlandsband dus kan nog komen, stonden er vorige x niet / al een zaalshow
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.519
1.325
superginger wrote:
@@marc
Precies en voor t festival zou t ook afdoen, als iemand heel graag een bepaalde band wil zien die alleen op LL staat zal die waarschijnlijk sneller een LL ticket kopen dan als die band ook al ergens in een zaal staat en dan dus minder hoeft te Lappen om die band te zien.


De headliners moeten exclusief zijn. Maar bands van het formaat Mastodon zou imo best kunnen als zaalshow + festival. Ik zou eerlijk gezegd niet snel naar een Mastodon zaalshow gaan, maar op een festival zijn ze best wel een optie om te bezoeken. En ik zal niet de enige zijn.

Ok, ik vind Mastodon wel aardig groot om en / en te doen. Kleinere opvullening kan ik me voorstellen, maar niet qua grote als Mastodon. Al moet ik zeggen dat ik de band een paar keer live heb gezien, maar dat de laatste keer dat ik ze zag in de Melkweg, dat ik het daarna nooit meer geluisterd heb. Wat een aanfluiting was dat.......
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Indiaantje89 wrote:
superginger wrote:
@@marc
Precies en voor t festival zou t ook afdoen, als iemand heel graag een bepaalde band wil zien die alleen op LL staat zal die waarschijnlijk sneller een LL ticket kopen dan als die band ook al ergens in een zaal staat en dan dus minder hoeft te Lappen om die band te zien.


De headliners moeten exclusief zijn. Maar bands van het formaat Mastodon zou imo best kunnen als zaalshow + festival. Ik zou eerlijk gezegd niet snel naar een Mastodon zaalshow gaan, maar op een festival zijn ze best wel een optie om te bezoeken. En ik zal niet de enige zijn.


Ok, ik vind Mastodon wel aardig groot om en / en te doen. Kleinere opvullening kan ik me voorstellen, maar niet qua grote als Mastodon. Al moet ik zeggen dat ik de band een paar keer live heb gezien, maar dat de laatste keer dat ik ze zag in de Melkweg, dat ik het daarna nooit meer geluisterd heb. Wat een aanfluiting was dat…….
Live zo slecht??
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Het is zeg maar de Kings of Leon van de metal. Op plaat heerlijk, maar live mehh
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.519
1.325
Ze hadden toen net Crack the Skye uit, wereldplaat. Die konden ze live bij lange na niet reproduceren. Verder ging er van alles mis, kan gebeuren, maar de arrogantie hoe ze daar mee omgingen schoot mij in het verkeerde keelgat. Totale minachting van het publiek. Wel vaker daarvoor gezien, maar heeft me live nooit 100 % kunnen overtuigen.......
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ze hadden toen net Crack the Skye uit, wereldplaat. Die konden ze live bij lange na niet reproduceren. Verder ging er van alles mis, kan gebeuren, maar de arrogantie hoe ze daar mee omgingen schoot mij in het verkeerde keelgat. Totale minachting van het publiek. Wel vaker daarvoor gezien, maar heeft me live nooit 100 % kunnen overtuigen…….
Jammer, vind hun nieuwe plaat namelijk erg tof.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.519
1.325
Wat JB ook al aangeeft, op plaat erg goed, maar live maken ze het gewoon niet waar.

Aan de andere kant zou ik als ik jou was lekker bij je eigen bevindingen blijven en heen gaan. Ik heb later wel gehoord van anderen dat het nu wel beter zou zijn, maar goed daar sta ik niet meer voor open. Laat ik het zo zeggen, als ze nu wel op LL staan, dan zou ik er niet eens heen gaan. Wat kosten de tickets eigenlijk?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Wat JB ook al aangeeft, op plaat erg goed, maar live maken ze het gewoon niet waar.

Aan de andere kant zou ik als ik jou was lekker bij je eigen bevindingen blijven en heen gaan. Ik heb later wel gehoord van anderen dat het nu wel beter zou zijn, maar goed daar sta ik niet meer voor open. Laat ik het zo zeggen, als ze nu wel op LL staan, dan zou ik er niet eens heen gaan. Wat kosten de tickets eigenlijk?
25 eu
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.519
1.325
Ok, dat valt me mee. Ben benieuwd wat het gaat worden ?
En nu nog nieuwe namen voor LL ?
 

MB94

Nieuw lid
20 feb 2016
3
0
Kom nu maar een keer door met nieuwe namen.. Erg benieuwd welke namen er qua hip hop nog worden toegevoegd.

Overigens zie ik dat Fritz Kalkbrenner tussen 19-24 augustus nog geen shows heeft.. Wellicht een optie? ?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.692
675
Mooie kanshebbers bij nieuwe lichting van Reading/Leeds.

Bijvoorbeeld: Japandroids, HAIM en Ash (guilty pleasure)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken