Lowlands 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
– X-Ray: 150

Neejoh, Er kunnen echt wel meer mensen in de X-ray toch? ik gok iets van 450 mensen. Wat nog steeds veels te klein was voor de namen die ze daar vorig jaar programmeerden.

Aleee jongens, rustig rustig. Moet dat nou altijd. We maken er 300 van.

Ik denk inderdaad dat 150 iets te klein ingeschat is. Afgelopen jaar puilde die tent echt regelmatig uit.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Alpha is 15.000 en de India past volgens mij echt geen 6x in de Bravo of Heineken. In X-Ray en Charlie gaan er veel meer dan 150 en 200!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.434
1.109
Gaat ook om de beeldvorming voor iemand die nog nooit geweest is..... misschien moeten we EvE maar even mailen, dan weten we het zeker..... ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.449
1.933
Alpha is inderdaad 17.000, heb ik wel eens gelezen in een interview met Erik van Eerdenburg.

Zelf had ik altijd de indruk dat de Bravo iets kleiner was dan de Heineken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen.

X-Ray en Charlie is toch wel zeker 400, lijkt me.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.559
843
Even kort terugkomen op Alt-J: Zij stonden inderdaad in de ziggodome. Maar de tweede ring was helemaal leeg. De eerste ring was niet vol en de vloerplaatsen waren bij lange na niet uitverkocht. Het is dus een goeie HMH band die ze toentertijd wel in 10 minuten uitverkochten. Desalniettemin verwacht in Alt-J als subheadliner in de alpha of als afsluiter van de Bravo of Heineken.

Ik vond de schatting van de tenten keurig. Geeft in ieder geval een goed beeld van wat voor bandjes er ongeveer kunt verwachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Ik heb wel zin in nieuwe namen. Doe mij maar:
Chance The Rapper - Ryan Adams - Rise Against - Vince Staples - Two Door Cinema Club - The Shins - Spinvis - The Bloody Beetroots (live) - Danny Brown - BadBadNotGood - The Naked & Famous - Band Of Horses - Len Faki - Car Seat Headrest - HO99O9 - Moose Blood - Omar Souleyman - Tycho - Perfume Genius - Tokimonsta - Dope D.O.D.- Cabbage - Jagwar Ma
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
De Charlie van vorig jaar is al een stuk groter als 3 jaar geleden. (Ben alleen 2 jaar geleden niet naar lowlands geweest) .
Dus kan niet zeggen of het toen ook al was.

Schatting lijkt me prima hierboven, denk alleen wel dat de Heineken groter is als de bravo.
De Echo gaan denk ik een 150 man in ofzo. Heb er ooit een keer een slash horror movie zitten kijken. Was wel hilarisch met al die mensen die mee schreeuwen haha

Wat betreft die namen heb je wel een heel mooi lijstje gemaakt Indiaan, of die haalbaar is, is dan weer een ander verhaal.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
De Charlie van vorig jaar is al een stuk groter als 3 jaar geleden. (Ben alleen 2 jaar geleden niet naar lowlands geweest) .
Dus kan niet zeggen of het toen ook al was.

Schatting lijkt me prima hierboven, denk alleen wel dat de Heineken groter is als de bravo.
De Echo gaan denk ik een 150 man in ofzo. Heb er ooit een keer een slash horror movie zitten kijken. Was wel hilarisch met al die mensen die mee schreeuwen haha

Wat betreft die namen heb je wel een heel mooi lijstje gemaakt Indiaan, of die haalbaar is, is dan weer een ander verhaal.
Charlie was toen openair nog? Dat vond ik eigenlijk fijner dan die huidige tent. Die zit al heel snel vol naar mijn idee.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.434
1.109
Huidige Charlie is inderdaad net te smal en snel vol. Ik
schat ook zo in dat Heineken en Bravo even groot zijn..... toch maar eens mailen.....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.449
1.933
Nou kom maar op met die nieuwe namen vandaag. Heeft lang genoeg geduurd!

Ik denk dat het rijtje van Indiaantje genoeg goede kanshebbers bevat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Nou, hier alvast een nieuwe naam:

http://www.nieuweplaat.nl/indie/husky-loops-tempo/#

De uit Londen afkomstige driemansformatie Husky Loops heeft nog maar net een eerste ep uitgebracht, maar binnen- en buitenland lijkt al aan de voeten te liggen. Eind mei staat de band in het voorprogramma van White Hills in het Rotterdamse Rotown en de website van de band verraadt – hoewel nog niet bevestigd – een optreden op Lowlands. Dat deze boekingen iets zijn om naar uit te kijken, bewijst de nieuwe single Tempo. Een duistere en opzwepende indierockplaat. In de bijbehorende videoclip vormen sterfelijkheid en de angst voor tijd de centrale thema’s.

17622054_1249596881820829_2847383529875457532_o.jpg
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Charlie was toen openair nog? Dat vond ik eigenlijk fijner dan die huidige tent. Die zit al heel snel vol naar mijn idee.
Ja was gewoon open air, en stond dan in het hoekje bij de alpha. Het trok me nooit echt zo.. Maar heb er wel veel leuke optredens gezien.
Vorig jaar Rag 'n bone man gezien in de "nieuwe" charlie en dat beviel me eigenlijk heel goed...

Nou, hier alvast een nieuwe naam:
Heb het nummer ff geluisterd, klinkt wel oké :) Goed gevonden.

Nu de rest van de namen nog ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Alle probz naar nieuweplaat.nl. Dit hadden geteweet op #ll17.

Maar wat betreft de Charlie (en ook de Lima) vond ik wel jammer dat ze in een tent waren, nu had je helemaal geen openlucht shows meer. Als het lekker weer is dan is daar niets mis mee imo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.449
1.933
De ochtend weer bijna voorbij, zonder nieuwe namen. Morgen dan? Of komt er tegen de gewoonte in 's middags nog nieuws? Vind het echt verdacht lang stil.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.633
632
Duurt inderdaad erg lang. Zeker nu er al 3 leaks zijn (Chance The Rapper, The Shins, Husky Loops) verwacht je toch een keer wat nieuws.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
En Bear's Den en Gus Gus kan je ook al met potlood opschrijven door Rapid_Razor_Bob zijn "volg" gedrag op Twitter.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En Bear’s Den en Gus Gus kan je ook al met potlood opschrijven door Rapid_Razor_Bob zijn “volg” gedrag op Twitter.

Ik zie Bear's Den ook nog wel komen maar toch staan die ook al op DTRH.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.434
1.109
Indiaantje89 wrote:
En Bear’s Den en Gus Gus kan je ook al met potlood opschrijven door Rapid_Razor_Bob zijn “volg” gedrag op Twitter.

Ik zie Bear’s Den ook nog wel komen maar toch staan die ook al op DTRH.

Ik zie dan liever wat anders voor die spot/dat geld. Ik vond ze de laatste keer op lowlands wel aardig, maar ook niet echt heel goed......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken