Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
Gok dat Undeclinable Ambuscade ook wel komt. Hebben mooie historie met LL (3x) en denk dat ze tijdens reünie tour LL dus niet overslaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.402
Wessel wrote:
Indiaantje89 wrote:
En Bear’s Den en Gus Gus kan je ook al met potlood opschrijven door Rapid_Razor_Bob zijn “volg” gedrag op Twitter.


Ik zie Bear’s Den ook nog wel komen maar toch staan die ook al op DTRH.


Ik zie dan liever wat anders voor die spot/dat geld. Ik vond ze de laatste keer op lowlands wel aardig, maar ook niet echt heel goed……
Me 2, hoeft voor mij ook niet echt,. Maar ik verwacht ze wel. Ik hoop vandaag ook wel op nieuws, begin wanhopig te worden :)

Dolf Jansen komt ook (goh wat een nieuws :). en die is erg enthousiast:
Dolf Jansen‏Geverifieerd account @Dolfjansen 18 u18 uur geleden
Onderweg naar geheime locatie voor dito overleg aangaande iets GROOTS @Rapid_Razor_Bob #lowlandsfestival2017 #LL17
Ik kán ook niet wachten..

Dolf Jansen‏Geverifieerd account @Dolfjansen 16 u16 uur geleden
Ik denk dat #LL17 n heeel fijn en historisch festival gaat worden. En ben nu al bly, trotsch ende opghewondhen dat ik daaraan ga bijdragen..

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.402
Vandaag weer niks
1f641.svg
Kan nog om 11.00 uur "spontaan" komen, maar ik verwacht et ook niet nee..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.402
Elektronische excentriekelingen opgelet! Twintig nieuwe bevestigingen die je dance-hart sneller doen kloppen.

ABRA, Aurora Halal, Black Sun Empire, bonzai, Carl Craig Presents Synthesizer Ensemble, Clark – Death Peak Live, Colin Benders, Cubicolor Live, Deniro, DJ Deeon, Dj-Firmeza, Giegling Showcase: ATEQ live, Dustin, edward.live, Map.ache, Job Jobse, Konstantin, Marie Davidson Live, Midland en Romare Full Live Band

Binnen twee weken komt de volgende aankondiging er al weer aan!

Uitgebreide omschrijvingen, foto's en video's kun je vinden op www.lowlands.nl. Ben je benieuwd hoe dat dan klinkt? Luister alles via de #LL17 Spotify Playlist: http://spoti.fi/2gElT99
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
Hier kan ik helemaal niks mee, 0 interessant dingen voor mij persoonlijk. Kunnen we weer een maand wachten op leuke bevestigingen.

Edit: binnen twee wekend dus volgens LL site.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.402
Hier kan ik helemaal niks mee, 0 interessant dingen voor mij persoonlijk. Kunnen we weer een maand wachten op leuke bevestigingen.

2 weken hé. Carl Craig en Clark vind ik wel tof. Verder ken ik er ook weinig van of vind ik er weinig interessants aan (Midland, Job Jobse, Romare.

Dan ken ik alleen nog Colin Benders als Kyteman, maar gezien namen zal dit wel een elektronisch projectje zijn.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Romare & Bonzai zijn twee hele toffe namen hoor ! Romare gezien op 22 Fest en was echt een hoogtepunt .
Bonzai is ook echt een beleving ! Echt twee hele toffe namen. Staan wel 2 EP's op spotify dus zeker de moeite waard om te luisteren.

Verder natuurlijk altijd blij met Black sun empire en ook nieuwsgierig naar het nieuwe project van Colin benders.

De rest, ja ik ben niet zo into techno, is gewoon niet zo mijn ding.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.402
Over 2 weken dus weer nieuwe acts, hopelijk wat meer bands dan. Ik blijf toch meer een bandjes man, vind die acts zeker wel tof in de avonden. Maar ik raak daar net iets wat minder enthousiast over dan van een dagprogramma :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
Dus waarschijnlijk 26 april de volgende lading. Lijkt me sterk dat ze op koningsdag aankondiging doen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Vette namen!

Wat zeker een aanrader is is Black Sun Empire uit utrecht!

2 weken geleden kwamen ze hier spelen en moest ik achter de bar werken en tijdens het werken vond ik het al een kneitervette set, laat staan als je daar staat als bezoeker! Daar moet je als je zin en tijd hebt bij zijn :)!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Vette namen!

Wat zeker een aanrader is is Black Sun Empire uit utrecht!

2 weken geleden kwamen ze hier spelen en moest ik achter de bar werken en tijdens het werken vond ik het al een kneitervette set, laat staan als je daar staat als bezoeker! Daar moet je als je zin en tijd hebt bij zijn :)!

Ben zelf een echte Utrechter. En heb ze al meerdere malen live gezien en ben het dan ook volledig met je eens.
Echter denk ik dat de lowlanders die vaker zijn geweest ze wel al kennen, hebben toch al heel wat keertjes op lowlands gestaan.
Maar met een nieuw album --> The Wrong Room op zak heb ik er weer superveel zin in !!! (Moeite waard om op te zetten)
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Misschien een gekke vraag maar is het misschien mogelijk dat Bullet for my Valentine weer naar Lowlands komt? Is namelijk al 4 jaar geleden en zij beginnen op zaterdag 19 augustus met hun tour door EU in Hamburg en Maandag 21 augustus staan ze in Moskou. Ervoor hebben ze niks trouwens.

Is daarnaast Ghost geen goede kandidaat? Die hadden afgelopen jaar namelijk abrupt zomaar gecancelled en zijn niet meer gekomen :( Misschien dit jaar om het in te halen?

Als laatste zou ik Volbeat wel graag daar willen zien? Die starten ook hun EU festival op 3 augustus! :)

Allemaal potentiele kandidaten denk ik toch? :)

 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Misschien een gekke vraag maar is het misschien mogelijk dat Bullet for my Valentine weer naar Lowlands komt? Is namelijk al 4 jaar geleden en zij beginnen op zaterdag 19 augustus met hun tour door EU in Hamburg en Maandag 21 augustus staan ze in Moskou. Ervoor hebben ze niks trouwens.

Is daarnaast Ghost geen goede kandidaat? Die hadden afgelopen jaar namelijk abrupt zomaar gecancelled en zijn niet meer gekomen
1f641.svg
Misschien dit jaar om het in te halen?

Als laatste zou ik Volbeat wel graag daar willen zien? Die starten ook hun EU festival op 3 augustus!
1f642.svg


Allemaal potentiele kandidaten denk ik toch?
1f642.svg

Ghost is wel een optie, in augustus zijn ze geloof ik ook nog in Europa op tour. Een inhaal show zou dan ook niet misplaatst zijn lijkt me.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.434
1.109
BFMV en Volbeat zijn beide al te groot voor LL. Verder stond Volbeat er onlangs ook nog..... ik denk dat LL als ze al wat van dat genre halen het zoeken in de opkomende bands. En Architects staat er ook al.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken