Als ik kijk naar de alpha namen van vorig jaar. Tom Odel, Jake Bugg, Die antwoord, Paul Kalkbrenner, Oscar & the Wolf, Muse, Wolfmother, the Staat, Sigur Ros, Disclosure, EODM, Chase & Status, TLSP en LCD Soundsystem.
Dan zijn dit de alpha namen die ik daar tot nu toe tegenover kan zetten.
Mumford & Sons, The XX, Editors, Alt-j, Bastille, Cypres Hill, Flume, Iggy pop, en Elbow.
Mede omdat ik Moderat en London Grammar op een hoge spot in een andere tent verwacht. Maar dat zou betekenen dat er nog best een hoop Alpha namen bij zouden moeten komen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik totaal niet in de hip hop Scene zit dus dat ik geen idee heb of bijvoorbeeld Migos of Skepta ook Alpha namen zijn.
En dan waren er vorig jaar ook nog de mooie Bravo afsluiters zoals Noel Gallagher, Biffy en Foals
Zouden we inderdaad nog wat grotere namen erbij krijgen? Wat denken jullie?
Dan zijn dit de alpha namen die ik daar tot nu toe tegenover kan zetten.
Mumford & Sons, The XX, Editors, Alt-j, Bastille, Cypres Hill, Flume, Iggy pop, en Elbow.
Mede omdat ik Moderat en London Grammar op een hoge spot in een andere tent verwacht. Maar dat zou betekenen dat er nog best een hoop Alpha namen bij zouden moeten komen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik totaal niet in de hip hop Scene zit dus dat ik geen idee heb of bijvoorbeeld Migos of Skepta ook Alpha namen zijn.
En dan waren er vorig jaar ook nog de mooie Bravo afsluiters zoals Noel Gallagher, Biffy en Foals
Zouden we inderdaad nog wat grotere namen erbij krijgen? Wat denken jullie?