Lowlands 2017

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Korn zou ik wel fijn vinden :) IS al lang geleden dat ik ze heb zie spelen. Dat was in de HMH, een jaar of 7 geleden denk ik. :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
First Aid Kid, At The Drive In, Skepta, Migos, Kovacs erbij, ook andere kleine namen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Blij met Skepta, Migos, Death Grips, Canshaker Pi.


Verder aantal dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Zoals gebruikelijk bij Lowlands ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
En Chance The Rapper dus blijkbaar ook, al is die officieel niet bekend gemaakt....

Staat op poster van LL die door At The Drive In gedeeld is.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Noooooooooooooo !!! Wat een lijstje zeg en zeker nu ook CHANCE THE RAPPER uitgelekt is !!
Migos , Skepta , At the drive in , MHD , Sampha , Canshaker PI , Jeangu Macrooi allemaal namen die ik wil zien !

Ik ben super blij !!! GOGOGO
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Het programma tot dusverre ziet er wel echt indrukwekkend uit hoor. Van alles wat, neusje van de zalm qua hiphop, goede indie. Ook in de breedte goed verzorgd.

Nu Frank Ocean en A Tribe Called Quest erbij en dan hoor je mij niet meer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
In z'n totaliteit gewoon weer sterk vind ik. Net zoals Pukkelpop.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Nu Frank Ocean en A Tribe Called Quest erbij en dan hoor je mij niet meer.

Haha, nou maak me gek lowlands ! Dan hebben ze in ieder geval 2 heel tevreden mensen op het terrein lopen ;-)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Zo op het eerste oog niet mijn lading namen. Moet wel een hoop nog even luisteren. Maar aangezien hip hop niet mijn ding is. En at the drive in is naar mijn smaak net te hard. Maar dat betekent dat er genoeg ruimte is om de rest te zien.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.882
3.237
Maar waarom zit Chance dan niet in deze lichting? Willen ze een losse aankondiging doen, of heeft hij op het laatst afgezegd?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Het programma tot dusverre ziet er wel echt indrukwekkend uit hoor. Van alles wat, neusje van de zalm qua hiphop, goede indie. Ook in de breedte goed verzorgd.

Nu Frank Ocean en A Tribe Called Quest erbij en dan hoor je mij niet meer.

Pinkpop heeft Frank Ocean, of hij slaat NL mooi over.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Raskolnikov wrote:
Het programma tot dusverre ziet er wel echt indrukwekkend uit hoor. Van alles wat, neusje van de zalm qua hiphop, goede indie. Ook in de breedte goed verzorgd.

Nu Frank Ocean en A Tribe Called Quest erbij en dan hoor je mij niet meer.


Pinkpop heeft Frank Ocean, of hij slaat NL mooi over.
Dat laatste, Frank Ocean is denk ik te duur om Pinkpop te zetten gezien wat het oplevert vrees ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
eloelo wrote:
Raskolnikov wrote:
Het programma tot dusverre ziet er wel echt indrukwekkend uit hoor. Van alles wat, neusje van de zalm qua hiphop, goede indie. Ook in de breedte goed verzorgd.

Nu Frank Ocean en A Tribe Called Quest erbij en dan hoor je mij niet meer.


Pinkpop heeft Frank Ocean, of hij slaat NL mooi over.


Dat laatste, Frank Ocean is denk ik te duur om Pinkpop te zetten gezien wat het oplevert vrees ik.

Inderdaad, vind Frank Ocean ook totaal niet passen bij Pinkpop. Als ie ergens staat is het Lowlands of North Sea Jazz wellicht.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
John Moreland en Shovel and Rope liggen toch wel in mijn straatje, merk ik nu ik even de spotify playlist beluister. Wellicht meepikken dus.
Canshaker Pi en First Aid Kit zullen ook wel op de route komen.
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
En Chance The Rapper dus blijkbaar ook, al is die officieel niet bekend gemaakt….

Staat op poster van LL die door At The Drive In gedeeld is.

Desbetreffende post is nu van de pagina verwijderd, kan natuurlijk 2 dingen betekenen...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Thuiskomen met onverwachts nieuwe Lowlands namen!
Vooral erg blij met Death Grips, Skepta en Sampha!
Death Grips is er eentje die ik echt niet mag missen, ben benieuwd waar en wanneer ze deze laten optreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken