Lowlands 2017

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Misschien als jubileum een grote naam die op de eerste editie stond? (sorry als dt al gezegd is geweest heb niet alles gelezen denk ik)

Smashing Pumpkins, Primus, Bad Brains, Tool, Rage Against The Machine, Iggy Pop,...

Al hebben ze die laatste al ;)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.840
1.749
Glass Animals lijkt me wel een grote kanshebber voor Lowlands, stonden er al in 2014 en stonden vorig jaar op Best Kept Secret. Nu staan ze in ieder geval op Readine & Leeds, dus ze zijn in de buurt.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Glass Animals lijkt me wel een grote kanshebber voor Lowlands, stonden er al in 2014 en stonden vorig jaar op Best Kept Secret. Nu staan ze in ieder geval op Readine & Leeds, dus ze zijn in de buurt.

Dat zou echt tof zijn, wil ze best zien met het goede nieuwe album!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Mogen inderdaad wel komen. Vond ze eerste keer wel leuk, maar nogal vlak.
Is Rag 'N Bone Man nog een optie?
Zelf ben ik een beetje bang voor Live...... hebben ze toen ook eens gedaan, wat een sof was dat....
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Mogen inderdaad wel komen. Vond ze eerste keer wel leuk, maar nogal vlak.
Is Rag ‘N Bone Man nog een optie?
Zelf ben ik een beetje bang voor Live…… hebben ze toen ook eens gedaan, wat een sof was dat….

Ragg n bone man stond vorig jaar in de Lima.... verpletterend optreden en nu veel gedraaid, vooral op 3FM, maar denk niet dat ze hem ook dit jaar strikken... nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel :wink:
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik dacht dat Glass Animals al wel zo'n 99% zeker was, zal aan mij liggen. :-D
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
@Marc wrote:
Mogen inderdaad wel komen. Vond ze eerste keer wel leuk, maar nogal vlak.
Is Rag ‘N Bone Man nog een optie?
Zelf ben ik een beetje bang voor Live…… hebben ze toen ook eens gedaan, wat een sof was dat….


Ragg n bone man stond vorig jaar in de Lima…. verpletterend optreden en nu veel gedraaid, vooral op 3FM, maar denk niet dat ze hem ook dit jaar strikken… nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel ?
Ha, ha! Bij mij juist daarom, Lima was te klein en nu een nieuw nummertje uit....
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Helaas niet, maar ze doen R&L en lollapalooza rond augustus en het is een typische Lowlands naam wat mij betreft, had ze alleen om die reden al met pen opgeschreven, pardon voor het misverstand
 

SonnyC

Playlistbediener
15 jan 2017
11
0
Ik vrees dat we Justice kunnen vergeten, zij staan 19 & 20 augustus op Summer Sonic in Japan. Net zoals Lian Gallagher, Royal Blood, Phoenix en een rits aan punkrock bandjes. http://www.summersonic.com/2017/images/top_news01.jpg
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
Om in het kader van 25 jaar te denken zou ik Soundgarden nog wel eens willen zien. Badmotorfinger is reeds gepromoot vanwege 25 jaar bestaan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Om in het kader van 25 jaar te denken zou ik Soundgarden nog wel eens willen zien. Badmotorfinger is reeds gepromoot vanwege 25 jaar bestaan.

Doe dan gelijk TotD en Pearl Jam er bij ?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
EddieVerder wrote:
Om in het kader van 25 jaar te denken zou ik Soundgarden nog wel eens willen zien. Badmotorfinger is reeds gepromoot vanwege 25 jaar bestaan.


Doe dan gelijk TotD en Pearl Jam er bij
1f62c.svg

Haha, ja dat zou helemaal top zijn... alleen nog minder realistisch dan Soundgarden. Verwacht die namelijk ook al niet :(
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Lowlands boekt over het algemeen bijna nooit 2 jaar achter elkaar dezelfde namen. Gebeurt maar heel sporadisch.
Maar Rag & Bone man was wel echt te gek vorig jaar :) Dus als het aan mij ligt mag die doorkomen.

Ben benieuwd wat voor namen we door krijgen deze week :)
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
25
5


Deze namen kunnen we volgens mij afschrijven, dit evenement is hetzelfde weekend als Lowlands in Japan.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
glass animals was echt te gek vorig jaar op bks. Hoop echt dat ze ook op lowlands staan.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3


Deze namen kunnen we volgens mij afschrijven, dit evenement is hetzelfde weekend als Lowlands in Japan.

Valt mee.. Kan zomaar zijn dat ze wel op Lowlands staan, ze delen elk jaar wel namen..

2015 nog Echosmith en All Time Low, dus kan zomaar, maar normaal is het niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken