Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Wat zouden we vinden van Nada Surf? Touren in ieder geval van juli tot september in Europa (tot nu toe met name Spanje). Popular live lijkt me toch ook wel erg vet.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
A Summer's Tale dropt net:

Pixies * PJ Harvey * Franz Ferdinand * Stereo Mc's *

2-5 august in Duitsland

Zit best wel wat 25 jaar LL material tussen...niet alles is mijn kopje thee. Wie weet zit er iets tussen ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Mogen van mij allemaal komen, maar denk hooguit twee uit dat rijtje. Gezien de opmerking van EvE dat de bovenkant van het programma grotendeels in de eerste lichting namen zat. PJ Harvey, Pixies en Franz Ferdinand mag je wel scharen onder bovenkant programma lijkt me. Er zijn ook al best veel indienamen bekend natuurljk.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Mogen van mij allemaal komen, maar denk hooguit twee uit dat rijtje. Gezien de opmerking van EvE dat de bovenkant van het programma grotendeels in de eerste lichting namen zat. PJ Harvey, Pixies en Franz Ferdinand mag je wel scharen onder bovenkant programma lijkt me. Er zijn ook al best veel indienamen bekend natuurljk.

Tis vast een kwestie van interpreteren maar ik geloof dat hij zei dat de headliners geboekt zijn, maar betekend dat dat ze bij hun (organisatie) bekend zijn of dat ze ook al bij ons bekend zijn ?!?! Tis maar hoe je het leest :)

Zou Gohst het afgezegde van vorig jaar goed mogen komen maken dit jaar ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Het is inderdaad maar hoe je het leest, daar heb je gelijk in :)

Hij zei volgens mij letterlijk: bovenkant is bekend. Dat hoeft inderdaad niet te betekenen dat alles al bekend is. Maar ik denk het eigenlijk wel: met editors, Xx en m&s heb je afsluiters alpha. Elbow, Alt-j, Moderat, Flume, Iggy Pop staan ook hoog in alpha of Heineken. En bijna allemaal (indie) rocknamen. Dus heel veel grotere namen in die categorie hoef je niet meer te verwachten denk ik.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik zou het echt jammer vinden als elbow heel hoog staat. Elbow is namelijk de perfecte muziek om de dag mee op te starten. Je hoeft ook niet naar een nummer van hun te kijken. Alleen luisteren is genoeg. Perfect voor op de groene tribunes naast de alpha. Zeker als het zonnetje schijnt.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ach ja, wellicht im het enthousiasme te temperen..... maar als een vette hoofdact waardige band voorbij komt, dan zeggen ze echt geen nee...... zie ook toen FF en Muse
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.650
1.968
Verschil met dit jaar lijkt mij is dat de drie headline posities voor de Alpha al zijn vergeven met Editors, Mumford & Sons en the xx. Geloof niet dat je als organisatie een contract gaat breken omdat er ineens iets beters voorhanden is.
 

Ferraroo

Playlistbediener
15 jan 2017
15
16
Verschil met dit jaar lijkt mij is dat de drie headline posities voor de Alpha al zijn vergeven met Editors, Mumford & Sons en the xx. Geloof niet dat je als organisatie een contract gaat breken omdat er ineens iets beters voorhanden is.
eens; contractueel staat vastgelegd welke spot de Grote Acts gaan krijgen op LL. Ik weet niet of Mojo dat kan aanpassen. Als ze al met een -nog niet aangekondigde- grote naam bezig zijn, moeten er al beloftes zijn gedaan over een headline-plek. Plus ik zie bij de andere festivals rond het LL-weekend geen andere grote, interessante acts die de headlinespots van Editors, Mumford en The XX zouden kunnen wegkapen. Of zie ik nog grote acts over het hoofd?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Martijn wrote:
Verschil met dit jaar lijkt mij is dat de drie headline posities voor de Alpha al zijn vergeven met Editors, Mumford & Sons en the xx. Geloof niet dat je als organisatie een contract gaat breken omdat er ineens iets beters voorhanden is.


eens; contractueel staat vastgelegd welke spot de Grote Acts gaan krijgen op LL. Ik weet niet of Mojo dat kan aanpassen. Als ze al met een -nog niet aangekondigde- grote naam bezig zijn, moeten er al beloftes zijn gedaan over een headline-plek. Plus ik zie bij de andere festivals rond het LL-weekend geen andere grote, interessante acts die de headlinespots van Editors, Mumford en The XX zouden kunnen wegkapen. Of zie ik nog grote acts over het hoofd?

Eens. Tot dusverre is er voor de Europese festivals in augustus nergens een naam aangekondigd die je zou kunnen beschouwen als een grotere naam dan de drie beoogde headliners. Dus zelfs al zou je grotere namen wensen, die zijn vooralsnog gewoon niet voorhanden.

Morgen de nieuwe namen, lijkt me?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Them Crooked Vultures kwam ook ineens voorbij..... geen headliner, maar toch? Ik weet ook wel dat er met het management afspraken gemaakt worden over welke tent en welke spot. Wellicht dat een band wel wil komen, maar niet perse een headline positie hoeft te hebben.....
Beetje dromen blijft leuk toch ?
 

Ferraroo

Playlistbediener
15 jan 2017
15
16
Them Crooked Vultures kwam ook ineens voorbij….. geen headliner, maar toch? Ik weet ook wel dat er met het management afspraken gemaakt worden over welke tent en welke spot. Wellicht dat een band wel wil komen, maar niet perse een headline positie hoeft te hebben…..
Beetje dromen blijft leuk toch ?
helemaal mee eens. Zo droom ik van A Tribe Called Quest. En van At The Drive In (die het zelfde bouwjaar deelt met Lowlands: 1993)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik hoop eigenlijk ook nog heel erg op Kaleo, Na 22 Juli staat niks meer gepland bij ze.
Tour van Wyclef jean moet ook nog bekend gemaakt worden, zou toch ook een top naam zijn :)
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Tour van Wyclef jean moet ook nog bekend gemaakt worden, zou toch ook een top naam zijn
1f642.svg

Nee, dat is een k.u.t.-naam.... :cool:
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Verschil met dit jaar lijkt mij is dat de drie headline posities voor de Alpha al zijn vergeven met Editors, Mumford & Sons en the xx. Geloof niet dat je als organisatie een contract gaat breken omdat er ineens iets beters voorhanden is.

Contracten hebben gelukkig clausules... :twisted:
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Martijn wrote:
Verschil met dit jaar lijkt mij is dat de drie headline posities voor de Alpha al zijn vergeven met Editors, Mumford & Sons en the xx. Geloof niet dat je als organisatie een contract gaat breken omdat er ineens iets beters voorhanden is.


Contracten hebben gelukkig clausules… ?

?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Of donderdag of vrijdag.

Maar in iedergeval deze week. Tenminste dat is wat ons "beloofd" is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken