Lowlands 2017

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Nick cave speelt in oktober een show in de ziggo. Die zal dus niet bij de nieuwe namen zitten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Het is nu in ieder geval ook zeer duidelijk dat we geen namen van headliner-formaat meer moeten verwachten.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
De site geeft wel heel weer wat voor positie een band heeft in de line up. Eerst de 3 headliners. Dan de 5 namen eronder en dan de rest.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Zitten wel een paar pareltjes bij de nieuwe namen! London Grammar, Glass Animals, Architects! Ben zeer tevreden :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Update: 8 februari
Bastille | Cypress Hill | London Grammar | Michael Kiwanuka | Architects | Billy Talent | Future Islands | Glass Animals | Nina Kravi | Robert Hood (DJ-set) | Talaboman | Baloji | Denzel Curry | Palace | shame | SMIB
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Dit rijtje bevalt me beduidend minder dan het vorige.... London Grammar (zouden ze komen dit keer), Cypress Hill, Future Islands en Glass Animals zijn wel oke. Talaboman en SMIB, Nina Kraviz wel aardig.

Bastille, Billy Talent; ik kan daar helemaal niets mee....
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Niet heel slecht, maar ook niet heel bijzonder. Wel erg blij met Future Islands.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Eerlijk gezegd had ik een ander rijtje verwacht, maar ik ben met een aantal namen zeer blij ! Cypress HILL , Michael Kiwanuka , Architects & Glass Animals vind ik zeer mooie boekingen :) !
Krijg er steeds meer zin in :) !
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Cypress Hill!! Dat is een onverwachte....zou Prophets of Rage dan later nog worden toegevoegd? Anyway..leuke naam...ik ben benieuwd of ze anno 2017 nog gaaf zijn. Glass Animals is ook top. Michael Kiwanuka gezien op DTRH...saai en liet helaas geen indruk achter. En tevens erg jammer dat Lowlands flutacts als Bastille in de programmering gooit.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Cypress Hill!! Dat is een onverwachte….zou Prophets of Rage dan later nog worden toegevoegd? Anyway..leuke naam…ik ben benieuwd of ze anno 2017 nog gaaf zijn. Glass Animals is ook top. Michael Kiwanuka gezien op DTRH…saai en liet helaas geen indruk achter. En tevens erg jammer dat Lowlands flutacts als Bastille in de programmering gooit.

Cypress Hill een tijdje geleden gezien in de Tivoli, en was nog altijd te gek ! Dus dat zit zeker wel goed !
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik ben wel heel blij. Glass animals vind ik heel gaaf, cypres Hill gaat helemaal los. Future island is leuk. London grammar, hoop echt dat ze komen z'n goede boeking, mickael kiwanuka heb ik een keer een super mooie set op Werchter weg zien geven. En Nina Kravitz en robert hood zijn twee hele sterke techno boekingen.

En Bastille is gewoon heel jammer... maar er zal toch wel vraag naar zijn. Wordt toch een hoop geboekt Op festivals.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik ben wel heel blij. Glass animals vind ik heel gaaf, cypres Hill gaat helemaal los. Future island is leuk. London grammar, hoop echt dat ze komen z'n goede boeking, mickael kiwanuka heb ik een keer een super mooie set op Werchter weg zien geven. En Nina Kravitz en robert hood zijn twee hele sterke techno boekingen.

En Bastille is gewoon heel jammer... maar er zal toch wel vraag naar zijn. Wordt toch een hoop geboekt Op festivals.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Op Facebook is Bastille de naam die heel veel mensen noemen als toffe naam. Ik snap Het alleen niet...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Nou ja niet ieder rijtje kan fantastisch zijn. Er zitten uiteraard wel prima namen bij. En zoals altijd bij Lowlands: de balans is altijd goed: genoeg aansprekende namen en genoeg te ontdekken dingen.

Had wel nog hoop op Kraftwerk en PJ Harvey. Maar geloof niet dat daar nu nog kans op is. Denk dat headliners Alpha en Heineken nu allemaal bekend zijn. En de subheadliners voor het merendeel ook.

Of Franz Ferdinand had ik ook tof gevonden, of de Libertines.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Future Islands, Glass Animals, London Grammar en Nina Kraviz zijn fijne boekingen. Cypress Hill ben ik buiten Insane In The Brain totaal niet bekend mee, maar vrienden vinden het helemaal de shit dus ik laat me verrassen.

Wordt het voor Bastille niet eens tijd om even niet te touren? Volgens mij zijn die al sinds 2013 aan een stuk aan het touren, manman.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken