Lowlands 2016

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.685
7.409
Dat ik nickelback zei was vanwege hun foto over maandag. Maar inderdaad sarcastisch ;) ik verwacht muse, gorillaz zou ontzettend gaaf zijn. Als gorillaz komen, ga ik overwegen een dagkaart te kopen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Nickelback kan nooit op Lowlands staan nee, zeker niet in 2002..
Never made it as a wise man...

Dat ik nickelback zei was vanwege hun foto over maandag. Maar inderdaad sarcastisch ? ik verwacht muse, gorillaz zou ontzettend gaaf zijn. Als gorillaz komen, ga ik overwegen een dagkaart te kopen.
De kans dat Gorillaz komt is ongeveer net zo groot als de kans dat je dit jaar een dagkaart kan kopen. Een flitsende 0%. ;)
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Het nieuwe album van Blink 182 is af. Dat heeft drummer Travis Barker bevestigd. Binnen twee maanden zal de band met een nieuwe single komen en een tournee aankondigen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.685
7.409
Nooit geïnteresseerd in lowlands. Geen dagkaarten? Alleen weekendkaarten?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nooit geïnteresseerd in lowlands. Geen dagkaarten? Alleen weekendkaarten?

Ja :p

Erik vindt het nodig dat je op Lowlands en DTRH alleen maar weekendkaarten kan kopen. Wat de sfeer trouwens wel ten goede komt denk ik. Maar als je net die ene act wilt zien... aint gonna happen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Is op zich wel goed, zeker op zo'n festival waar het niet om enkele namen draait zoals Werchter en Pinkpop. BKS heeft het gewoon nodig om rond te komen. Maarja vorig jaar was het wel jammer van Kendrick.
 

RS

Playlistbediener
3 mrt 2016
8
0
@Brian je kan natuurlijk altijd een weekendticket kopen en alleen een dag gaan, is helemaal aan jezelf!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Het wordt pink Floyd
simple-smile.png

In de war met 1968? ;)

Toch vreemd dat ik nieuwsgierig ben wat er gaat komen, ook al is de kans miniscuul dat er iets komt wat mijn interesse heeft, en ik waarschijnlijk dit jaar toch niet naar LL ga. :')
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
juri wrote:
Het wordt pink Floyd
simple-smile.png



In de war met 1968?
1f609.png


Toch vreemd dat ik nieuwsgierig ben wat er gaat komen, ook al is de kans miniscuul dat er iets komt wat mijn interesse heeft, en ik waarschijnlijk dit jaar toch niet naar LL ga. :’)

Ze hebben inderdaad wel op bijzondere wijze de aandacht op het festival gevestigd, dat is op zich al zeer knap.

Op verstand denk ik nog steeds dat het Muse wordt, maar blijf toch hopen op Daft Punk (ook al is die kans haast nul). Maar zou wel echt sensationeel zijn en de buzz vooraf rechtvaardigen.

Hoop vooral dat het geen afknapper wordt..
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Muse kan nooit als "grootste" worden aangeduid op deze manier .. Die spelen elk jaar overal al.

Laatste gokjes :

Lauryn hill (of fugees)
Santana?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Muse kan nooit als “grootste” worden aangeduid op deze manier .. Die spelen elk jaar overal al.

Laatste gokjes :

Lauryn hill (of fugees)
Santana?

Dat is ook mijn bedenking bij de naam Muse. Al vaak op lowlands gestaan (toen ze weliswaar veel kleiner waren) en ook voor Mojobegrippen wel een grote maar geen uitzonderlijke naam.

Santana is meer iets voor Bospop en zou ronduit lachwekkend zijn als dit de betreffende band is. Lauryn Hill kan ook onmogelijk worden aangekondigd als grootste ooit. Dat zouden afknappers zijn, net zoals bands als Kings of Leon, Fall Out Boy of Limp Bizkit.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Een artiest die al eerder op LL heeft gestaan kan je niet opeens aankondigen als 'grootste headliner ooit', toch? Dat vind ik in ieder geval niet logisch.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Ik zou overigens heel blij zijn met Muse hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar het past voor mijn gevoel niet in het plaatje. Tenzij ze bedoelen dat het de duurste headliner ooit is.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Een artiest die al eerder op LL heeft gestaan kan je niet opeens aankondigen als ‘grootste headliner ooit’, toch? Dat vind ik in ieder geval niet logisch.

Wel als die artiest gigantisch veel populariteit bijgewonnen heeft sinds zijn laatste passage. Het gaat om de grootte van de headliner op dit moment.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
De opties lijken een beetje als volgt: het wordt óf iets heel onzinnigs (Lil Kleine gaat op stelten lopen), óf het wordt iets heel onverwachts (Dr. Dre feat. Snoop Dogg en K. Dot), óf het wordt Muse.

Ik ga voor die eerste, noem me maar een pessimist. Ik hoop dat het spannender wordt dan dat, maar ik zou echt niets kunnen opnoemen dat me logisch in de oren klinkt. En Muse? Waarom denken mensen überhaupt dat Muse komt? (Agree @Thomas)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Vorige week donderdag had ik iedereen die met Muse was gekomen voor gek verklaard. Maar sinds die aankondiging van vrijdag valt het niet uit te sluiten nee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken