Lowlands 2016

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Hans erbij vindt ik vrij geniaal.
Maar alsjeblieft vroeg op de dag. S´avonds tussen de headliner kunnen ze niet maken, toch?

Heerlijk om je dag goed mee te beginnen zou ik zeggen ;)
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Wel irritant dat het zo lang duurt tot lowlands wat laat horen, ik twijfel nog steeds tussen RW en LL en op deze manier voel ik wel druk om snel te beslissen want RW blijft maar met namen komen en ben bang dat het snel uit gaat verkopen
 

RS

Playlistbediener
3 mrt 2016
8
0
ZIen jullie een mogelijkheid dat mumford and sons naar lowlands komt of zou die kans klein zijn? Momenteel hebben ze nog geen optredens tijdens lowlands ingepland... Zou wel super gaaf zijn als ze zouden komen!
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ik neem aan dat mumford and sons te groot is voor Lowlands. Plus ze doen al een ziggo dome show en hebben van de zomer al Goffertpark gedaan. Maar het zou wel vet zijn, iig beter dan Hans Teeuwen of LCD soundsystem in my opinion
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Ik zie een grote band als Mumford and Sons niet naar Lowlands komen, niet met het huidige beleid. Aangezien ze al in mei in een uitverkochte ziggo dome staan acht ik de kans vrij klein, maar het zou natuurlijk wel heel vet zijn om ze op lowlands te zien. Er komt denk ik nog 1 grote headliner en als een grote band als mumford and Sons komt kan het nog wel storm gaan lopen met de tickets. Helaas speelt Radiohead datzelfde weekend in Japan, zou wel vet geweest zijn als die kwamen, ik hoop nog erg op fall out boy of iets in die richting qua headliner. Ik denk dat lowlands morgen of volgende week met nieuwe namen komt.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Kunnen we dit jaar weer een grote hiphop naar verwachten zoals afgelopen jaren ( Snoop Dogg & Kendrick Lamar) of eerder Asap Rocky of Rae Sremmurd ? Of zou wiz khalifa mogelijk zijn, hij doet een aantal grote festivals al deze zomer als Dour. Weet iemand of artiesten die op reading/Leeds staan ook over het algemeen vaak lowlands aandoen of gebeurt dat eigenlijk nooit?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Mumford and Sons gaat niet gebeuren. Te duur. :p

En hip-hop vind ik een moeilijke. Whiz Khalifa is een logische naam, maar ik vind dat kwalitatief zo weinig voorstellen... dan liever kleinere namen!

En ik zou voor RW gaan eerlijk gezegd. Dit is echt hun beste line-up sinds 2012 of zoiets? Gaat gemakkelijk je geld waard zijn.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Rock Werchter is op dit moment in ieder geval een safe bet.

Zelf hoop ik ook nog op een leuke dance afsluiter dit jaar, iets als Major Lazor vorig jaar. LCD Soundsystem zou 't voor mij niet doen, iets als Jack Ü wel. (Disclosure staat op de vrijdag). Zijn hier nog andere mogelijkheden voor of wordt dit LCD Soundsystem?
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Jack U zou nog best wel is kunnen aangezien diplo en skrillex apart wel vaker op lowlands hebben gestaan en een paar dagen na lowlands in de buurt zijn voor reading/Leeds, ik heb het ook niet zo met LCD Soundsystem. Vond het al raar dat ze een van de headliners zijn, want volgens mij hebben ze niet heel veel fans in nederland. Ben wel blij met Paul Kalkbrenner en Disclosure qua dance acts en ik hoop dat de derde headliner een grote rockband is of Indie. Heb trouwens ook op meerdere websites gelezen dat steel panther op lowlands zal komen en dat past ook precies in hun tourschema, ben benieuwd.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Zien jullie nog reggae namen komen naast Damian 'Jr Gong' Marley, hoop persoonlijk op nog een zoon van bob marley en dat ze misschien samen wat nummers spelen, zou mij erg leuk lijken. Of zullen er vooral nog hiphop namen komen? Ik kan echt niet wachten tot de nieuwe lading namen.....
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Ik heb geen idee over die reggea namen, niet echt mijn ding.

Morgen nieuwe namen? Vorige keer was t ook op een vrijdag.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zien jullie nog reggae namen komen naast Damian ‘Jr Gong’ Marley, hoop persoonlijk op nog een zoon van bob marley en dat ze misschien samen wat nummers spelen, zou mij erg leuk lijken. Of zullen er vooral nog hiphop namen komen? Ik kan echt niet wachten tot de nieuwe lading namen…..

Het is mij echt een raadsel hoe deze man zo groot op het affiche staat en dat mensen hem willen zien. Buiten dat hij de zoon is van de grootmeester zie ik er vrij weinig in.

Ik hoop echt dat er geen buitenlandse gekke feestbandjes meer bijkomen. Uit m'n hoofd staan er nu al 3/4 wat ik al echt gek vindt voor een festival dat zichzelf toch vrij serieus neemt.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Beste Thomas,
Je hebt dan nog 1 belangrijk ding wat je moet doen en dat is dat je Damian Marley moet gaan checken, zitten zoveel chille nummers tussen, die tussen de enkele miljoenen tm 50 miljoen views hebben op zijn songs. Je kunt mij wat vertellen maar hij is echt een grote naam is zijn genre. Neem aan dat hij wel in de alpha zou spelen ? Of toch wat voor de Heineken? wie zien jullie nog heel graag komen en wat is er mogelijk volgens jullie?
Zou een naam als Biffy Clyro kunnen ? of te duur ? Mij lijkt een naam die kan concurreren met de headliners van best kept secret: de Editors, Beck & Two Door Cinema Club ook nog wel reëel, maar dan moet er flink worden gesmeten met geld, en by the way geen onnodige acts als Die Antwoord boeken!Hoop nog op een paar grote fijne alpha acts en veel nieuwe Bands om te gaan ontdekken :D
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Dat moet inderdaad Muse zijn. Rihanna is een flinke naam, maar natuurlijk niet de grootste headliner ooit. En The Cure is een dure act met een trouwe fanschare (die ik overigens wel heel cool zou vinden om weer eens te zien), maar ook niet de allergrootste ooit.

Red Hot Chili Peppers staan ook in Engeland in die periode, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Want doen ook al Pinkpop.

Andere suggesties?
 

Nooud

Nieuw lid
4 mrt 2016
2
0
Andere optie is Gorillaz, die waarschijnlijk ieder moment met nieuw materiaal kunnen komen. Sluit ook wat beter aan op het Lowlands-publiek dan Muse imo.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
@MRMantel als je het mij zou vragen wel, maar ik heb ook wel een bias richting Muse.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Gorillaz zou cool zijn, maar grootste ooit?

En ja, ik denk ook dat Muse groter (lekker subjectief) is dan Foo Fighters. Sowieso zou het raar zijn om eventuele komt van Foo Fighters aan te kondigen als grootste ooit. Die stonden er vier jaar geleden nog...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken