Lowlands 2016

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.882
3.237
Muse past niet bij Lowlands qua grootte. EvE is denk ik echt niet van plan om van zijn visie af te stappen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Schijnbaar komt Hans Teeuwen op Lowlands, stond even op de site maar is er weer vanaf gehaald.
Ben benieuwd waar hij staat dan, want is hij niet iets te populair voor de Julliet?

Hier een link waar je nog wel het kopje ziet staan.
http://lowlands.nl/nieuws/lowlands-science-2016/
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Hij maakt ook jazz muziek he tegenwoordig, dus kan ook als artiest komen
simple-smile.png

Hij gaat dit jaar weer de theaters in met een cabaretprogramma.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Morgen werkt de link waarschijnlijk wel... :mrgreen:
http://lowlands.nl/nieuws/hans-teeuwen-naar-lowlands/
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Zal hij Alpha dan openen? Lowlands spreekt zelf in het bericht over headliner, maar ik mag toch aannemen dat hij de Alpha niet zal afsluiten toch?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Dan ben ik benieuwd wat iedereen hier van vindt....
Hans Teeuwen als headliner op lowlands.

Hij staat nu serieus als headliner op de site geplaatst nog voor disclosure en LCD. Ik vind het een heel leuk idee voor in de middag. Met zijn allen even lachen. Maar dit is toch geen headliner voor in de avond? Dan willen we toch gewoon goede muziek en een feestje?

Nogmaals ik ben heel erg benieuwd wat andere hier van vinden.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Als hij inderdaad een dag afsluit op de Alpha zou ik dat wel jammer vinden, maar maakt het des te spannender. En ik denk dat er genoeg animo voor zal zijn.
Ideaal is misschien net zoals Expendables in 2010 nog eens na de headliner in de Alpha.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Als Hans Teeuwen headliner is zou ik het wel doodzonde vinden. Best leuk om 's middags te zien maar als hij een dag zou afsluiten dan komt lowlands er wel heel makkelijk vanaf
 

stan1617899549

Playlistbediener
13 mrt 2015
8
0
Ik las hier dat rond deze tijd nieuwe namen verwacht werden, denken jullie dat ze nog meer bekend gaan maken of is hans teeuwen het enige?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.882
3.237
Aangezien Reading/Leeds soms wel namen overlapt met Lowlands vraag ik me af: Zou Cage The Elephant op Lowlands een mogelijkheid zijn? Daar zou ik echt enorm blij van worden.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Aangezien Reading/Leeds soms wel namen overlapt met Lowlands vraag ik me af: Zou Cage The Elephant op Lowlands een mogelijkheid zijn? Daar zou ik echt enorm blij van worden.

Die kan is best groot, zou in het tourschema passen en was vorige x op lowlands wel echt te gek.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hans erbij vindt ik vrij geniaal.
Maar alsjeblieft vroeg op de dag. S´avonds tussen de headliner kunnen ze niet maken, toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken