Panda Bear & Sonic Boom, Alabaster DePlume en The Bug zijn wel drie heel behoorlijke vervangers zo kort dag hoor.
Volgens LGW? op Instagram "that should be next week!"Wanneer zouden we de timetable kunnen verwachten? Normaliter ergens deze of volgende week, maar misschien dat het dit jaar wat langer duurt?
Ik zat de app al ondersteboven te keren in de hoop hem toch te vinden.De LGW?-app staat nu ook klaar in Timesquare. Nu nog even dat tijdschema...
Zeker een fijne toevoeging! Naam van formaat er weer bij.Fijn dat the Notwist is toegevoegd! Mooie naam.
Dit wordt wel weer even puzzelen. Ik zie ook wel wat lastige clashes, waarbij de afstand tussen de verschillende podia ook niet echt helpt. Ervaring bij LGW? is wel dat juist de last minute-keuzes vaak mooie optredens opleveren!
Dit jaar wordt het eerste jaar dat ik het volledige weekend ga. In vorige jaren ben ik telkens een dag gegaan waarbij ik vooral veel in TivoliVredenburg was, met zo nu en dan een uitstapje naar De Helling. De enige zaal waar ik toen weleens niet binnenkwam was de Cloud Nine (bijvoorbeeld bij de Björk DJ Set waar ik vlak van tevoren naar buiten was komen lopen). Meestal was ik als ik er 10 minuten van tevoren was wel ruim op tijd, maar als ik naar buiten kwam dan stond er een rij van hier tot ginder.Ik heb ook al een ruw schema gemaakt, en het is echt ongelofelijk hoeveel goeds er speelt. Sommige dingen ga ik met pijn in het hart moeten missen.
Het is de tweede keer dat ik naar LGW ga, maar ik vroeg me af waar precies de knelpunten zitten qua zaalcapaciteit. Vorige keer was het een bijzondere editie met een lager aantal verkochte tickets, maar dat zal nu wel heel anders zijn. Wat zijn volgens jullie de momenten en locaties waar de zaal volloopt en waar je dus een tijd op voorhand aanwezig moet zijn? Gebeurt het dikwijls dat je niet meer binnenkan?
Mijn ervaring is dat het het beste werkt om een paar dingen te kiezen die je echt helemaal wil zien, en daar dan ook op tijd aanwezig proberen te zijn. De rest van de avond bouw je daar dan een beetje omheen. Bij veel zalen in TivoliVredenburg kunnen er (lange) rijen staan, en eigenlijk maakt het dan niet uit of het vroeg of laat in de avond is. Vaak ontstaat er later weer ruimte in de zaal en lukt het dan wel het tweede deel nog mee te pakken.Ik heb ook al een ruw schema gemaakt, en het is echt ongelofelijk hoeveel goeds er speelt. Sommige dingen ga ik met pijn in het hart moeten missen.
Het is de tweede keer dat ik naar LGW ga, maar ik vroeg me af waar precies de knelpunten zitten qua zaalcapaciteit. Vorige keer was het een bijzondere editie met een lager aantal verkochte tickets, maar dat zal nu wel heel anders zijn. Wat zijn volgens jullie de momenten en locaties waar de zaal volloopt en waar je dus een tijd op voorhand aanwezig moet zijn? Gebeurt het dikwijls dat je niet meer binnenkan?
Ben wel benieuwd naar jouw must-sees @cloudyshoesBedankt voor de tips @teunajax en @Processierups! Hier kan ik wel wat mee. En Teun, ik heb gemerkt dat je al veel albums van artiesten op de line-up hebt geluisterd. We volgen elkaar op RYM, ik ben daar moon_safari3000
Mijn voorlopig schema is nogal ambitieus. Het zal vooral een kwestie zijn om wat prioriteiten te stellen. Ik moet niet per se alles van begin tot einde zien, maar ik heb ook weinig zin om lang in wachtrijen te staan. Gelukkig heb ik op veel momenten een plan B en C.
Ik merk ook wel dat de timetable wel vernuftig in elkaar zit met veel dingen die tegelijk spelen, maar niet tegelijk eindigen.
Wat zijn jullie moeilijkste clashes?
Bij mij:
Mabe Fratti - Astrid Sonne
Staples Jr Singles - WaqWaq Kingdom
Evicshen - CURL
Irena & Vojtěch Havlovi - Cate Le Bon - Billy Woods & Moor Mother
Horse Lords - Abdullah Ibrahim
Ik ben een gigantische Animal Collective fan, dus heel jammer dat ze geannuleerd hebben. Maar Panda Bear & Sonic Boom zijn wel een mooie troost, dus ook wel een must-see. Ookal wordt het de derde keer dat ik Panda Bear zie haha. Verder Marina Herlop,Nia Archives, Hatis Noit, Hinako Omori, OKI, Evicshen, Irena & Vojtech Havlovi (of Cate Le Bon...), Idris Ackamoor...Ben wel benieuwd naar jouw must-sees @cloudyshoes
Dit zijn inderdaad wel een aantal lastige keuzes. Abdullah Ibrahim staat bij mij zeker op de lijst. En ik neig naar Irena & Vojtěch Havlovi en Mabe Fratti.
Op dat tijdstip van WaqWaq Kingdom staan ook nog Eerie Wanda en Trees Speak. Ik neig naar die laatste!
Vooral jammer van Moor Mother. The Master Musicians wilde ik toch al op donderdag gaan zien, de andere twee stonden niet op het programma.Geen Moor Mother, Maral en The Ana Nobo Quartet dit jaar. The Master Musicians of Jajouka zullen alleen op de openingsavond spelen i.p.v. meerdere sets tijdens het weekend.
Sarathy Korwar en Aziza Brahim zijn aan het programma toevoegd. Billy Woods en Noon & His Dorpa Band zullen nu twee shows spelen.