Indie & Alternative Chat

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.178
2.996
Geruchtjes over een nieuw album van je favoriete indie artiest? Welke trends zien we dit jaar op de alternatieve indoor festivals?
Dit is de plek om daarover gezellig te discussiëren!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Het blijft toch bijzonder om te zien welk Nederlands festival Pitchfork tussen de Primavera's en Glastonbury's opneemt in de lijst van 'belangrijkste zomerfestivals van 2023'....

En nee, het is geen Lowlands of Konijnenhol

 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en Lion

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
Het blijft toch bijzonder om te zien welk Nederlands festival Pitchfork tussen de Primavera's en Glastonbury's opneemt in de lijst van 'belangrijkste zomerfestivals van 2023'....

En nee, het is geen Lowlands of Konijnenhol

Het verbaast me, voor Pitchfork, vooral heel erg dat Mad Cool hiertussen staat. Robbie, Mumford en RHCP zijn nu niet bepaald P4Knamen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Om een stadsfestival in november een zomerfestival te noemen is wel een beetje raar....
Niettemin: het zegt wel iets over hoe er internationaal tegen Le Guess Who? wordt aangekeken.
Ik was dan ook sarcastisch ;) Wel leuk voor LGW? inderdaad!
 

Remmie890

Playlistbediener
8 jun 2022
17
18
Ik kijk wel uit naar het nieuwe album van Boy & Bear. Na eerste release Silver Moon alvast maar een pre order geplaatst
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Tinariwen houdt morgen een exclusieve luistersessie op YouTube om 19.00 voor het nieuwe album dat a.s. vrijdag uitkomt (dus dat wordt eerst om 19.00 Tinariwen, om 20.00 The Ocean en om 21.00 SVHRL. Mij hoor je niet klagen...).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Tinariwen houdt morgen een exclusieve luistersessie op YouTube om 19.00 voor het nieuwe album dat a.s. vrijdag uitkomt (dus dat wordt eerst om 19.00 Tinariwen, om 20.00 The Ocean en om 21.00 SVHRL. Mij hoor je niet klagen...).
Maar goed dat ik dit hier had gepost, want wilde 'm direct na The Ocean kijken (omdat ze toch tegelijkertijd waren) en toen was ie opeens verwijderd. In ieder geval, ook een topplaat! Heb met Toeareg wel altijd dat ik op een gegeven moment toch iets minder aandachtig luister omdat ik toch half aan het wegdromen ben (positief bedoeld!). Ondanks dat, meer dan prima album en één van de betere van de negen die ze hebben gemaakt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Broccoli Rob

Campingartiest
18 aug 2017
88
154
Aangezien het over Michelle Zauner, de zangeres van Japanese Breakfast, gaat, plaats ik het maar in dit topic. Net haar boek gelezen, getiteld Crying at H Mart. Naast dat ze dus goed kan zingen en mooie nummers maakt kan ze ook fantastisch schrijven. Echt een aanrader.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
155
106
Zijn er indicaties dat Boygenius na deze festivals ook nog een zaaltour in Europa gaat doen later dit jaar of begin volgend jaar?
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
827
2.384
Liebe leute, op een ander deel van dit forum hebben we weer een festival draft gespeeld:
Een spel waarin we in dit geval, met een teamgenoot, een fictief festival opstellen. Voor een deel exclusieve namen (als X hem boekt, kan Y die niet meer boeken), voor een deel niet exclusieve namen.

Lang verhaal kort: De 10 posters van de festivals zijn gereed, om te bepalen wie er wint, wordt er gestemd.
Stemmen loopt via ticketverkoop, waarvoor wij jullie goed kunnen gebruiken!
Vanaf dit bericht kan je de 10 posters vinden:
Bericht in onderwerp 'Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft'
https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-festival-draft-xi-teamdraft.1435/post-361493

Je mag 3 tickets kopen, waaronder 1 verdubbelaar!
Verkoop loopt via mijn dm.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.178
2.996
Briljante foto dit.

730f64cf-c3f0-11ee-b483-02b7b76bf47f.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken