Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
MRMantel wrote:
Cage The Elephant tickets verkocht, en voor een zeer mooie prijs vanavond bij Massive Attack.
Voor wie ook nog last minute kan gaan, wil ik dit even onder de aandacht brengen. https://www.ticketswap.nl/event/massive-attack/106839

Ah dat is wel een goede deal. Zou dan alleen mijn kaartjes voor de Staat in Paard van Troje moeten verkopen, daar moet ik nog even over nadenken.
De Staat zie je nog wel eens, deze zomer meerdere keren als je zou willen. Massive Attack in zo'n setting ga je waarschijnlijk niet snel heen vanwege kosten/schaarste.

10/3 Muse - Ziggo Dome
1/4 Ares - Mezz
8/4 Rico & Sticks #Opgezwolletotnu - Effenaar
12/5 HAEVN - TivoliVredenburg (Vrijkaarten gewonnen dus waarom niet)
30/6-3/7 Rock Wercher

Eventueel nog kaarten kopen voor:
Jack Garratt- Ergens in het land
Paaspop

Voor wie ook nog last minute kan gaan, wil ik dit even onder de aandacht brengen. https://www.ticketswap.nl/event/massive-attack/106839

0
24 februari 2016 om 11:49

Klote.... was al bezig om iemand te appen of ie meewilde maar zie dat het vanavond is... Hopelijk toch maar naar Lowlands dan...

Ticket voor The Libertines verkocht... RIP
Super jammer, maar met het geld ben ik wel blij. En bovendien ging er toch niemand mee
Daarnaast heb ik ze al mogen zien op Best Kept Secret!

MRMantel wrote:

0
24 februari 2016 om 11:49

Klote…. was al bezig om iemand te appen of ie meewilde maar zie dat het vanavond is… Hopelijk toch maar naar Lowlands dan…

Ah kak, ik dacht dat hem om de show morgen in de HMH ging.
Loont ook wel om ticketswap voor vanavond in de gaten te houden.
@wessel @christiaan

Komen af en toe kaartjes langs van 20 euro, dat is echt een prima deal.

Heb wel ondertussen mijn pa al meegevraagd naar de Staat, dus voor mij gaat het hem niet meer worden.

Loont ook wel om ticketswap voor vanavond in de gaten te houden.
@wessel @christiaan

Vanavond komt niet lekker uit, en ook vooral aantrekkelijk omdat Eindhoven nog relatief dicht bij is.
Voor volgende keren toch iets beter ticketswap checken en weten wanneer zo'n concert plaats gaat vinden die lekker gaan op ticketswap.Voor de volgende keer:)

Uiteindelijk toch nog kaarten gescoord voor Muse. Hoewel ik minder fan ben van hun laatste werk, wilde ik er eigenlijk toch wel graag bij zijn. :)

13 maart 2016: Kurt Vile & The Violaters - Doornroosje
19 maart 2016: Lianne La Havas - 013
2 - 4 juni 2016: Primavera Sound - Barcelona
7 juli 2016: Damien Rice - Royal Park Live, Paleis Soestdijk

Wessel wrote:
Kut, geen kaarten voor Damien…

Al uitverkocht?

Yes, het was echt een grote chaos. Site die er uit lag, je had geen idee waar je in de wachtrij stond en héél veel mensen wilden kaarten.
Ik heb tot half 11 geen mensen gezien die kaarten kregen. Volgende keer gebruiken ze beter gewoon ticketmaster

EDIT: volgens de organisatie zijn er nog kaarten die terug kunnen vallen.

Het was echt een choas...
Had ook niet verwacht dat t zo hard zou gaan maar weet ook niet hoeveel tickets er waren.

Kijken of ik Damien toch nog kan zien.

Het was echt een choas…
Had ook niet verwacht dat t zo hard zou gaan maar weet ook niet hoeveel tickets er waren.

Kijken of ik Damien toch nog kan zien.

3500 dacht ik ergens te lezen, maar dat weet ik niet zeker.

Hij staat ook op Cactus Festival in Brugge (9 juli)

Hij staat ook op Cactus Festival in Brugge (9 juli)

I know, ook niet bepaald dichtbij :(

En Frank Carter heeft z'n gig samen met John Coffey/King Gizzard afgezegd wegens ziekte....

Wessel wrote:
En Frank Carter heeft z’n gig samen met John Coffey/King Gizzard afgezegd wegens ziekte….

Dat is flink balen
frownie.png

Nooooooooo, hier baal ik echt van...

Users who are viewing this thread