Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Romy wrote:
Wist niet echt waar ik dit moest posten, maar gaan er mensen 5 maart naar John Coffey + Frank Carter & The Rattlesnakes etc. @ TivoliVredenburg? Wil er namelijk wel graag heen maar kan helaas niemand in mijn vriendenkring overtuigen.

Zit nog wel in mijn gedachten om daar heen te gaan, maar weet het nog niet zeker.

Las een paar dagen geleden dat al 80% van de tickets verkocht is. Ik denk dat ik nog even rondvraag of er nog iemand meewil, zo niet ga ik waarschijnlijk gewoon in mn eentje. Heb John Coffey namelijk maar half gezien op Pinkpop afgelopen jaar en wil Frank Carter & The Rattlesnakes ook heeeel graag zien.

Brian wrote:
Romy wrote:
Wist niet echt waar ik dit moest posten, maar gaan er mensen 5 maart naar John Coffey + Frank Carter & The Rattlesnakes etc. @ TivoliVredenburg? Wil er namelijk wel graag heen maar kan helaas niemand in mijn vriendenkring overtuigen.

Zit nog wel in mijn gedachten om daar heen te gaan, maar weet het nog niet zeker.

Las een paar dagen geleden dat al 80% van de tickets verkocht is. Ik denk dat ik nog even rondvraag of er nog iemand meewil, zo niet ga ik waarschijnlijk gewoon in mn eentje. Heb John Coffey namelijk maar half gezien op Pinkpop afgelopen jaar en wil Frank Carter & The Rattlesnakes ook heeeel graag zien.

Dat gaat dan een stukje sneller dan verwacht. Ik kijk dit weekend even en dan laat ik je het weten, oke?

Romy wrote:
Brian wrote:
Romy wrote:

Dat gaat dan een stukje sneller dan verwacht. Ik kijk dit weekend even en dan laat ik je het weten, oke?

Is goeddd

01/03/2016 – The Libertines – Paradiso, Amsterdam
05/03/2016 – John Coffey Homecomming + King Gizzard & Lizard Wizard/ Frank Carter and The Rattlesnakes – Tivoli Vredenburg, Utrecht
18/03/2016 – Rico & Sticks Opgezwolle – HMH, Amsterdam
25-27/03/2016 – Paapop, Schijndel
17-19/06/2016 – Best Kept Secret, Hilvarenbeek
22/06/2016 - Royal Syrian Orchestra featuring Damon Albarn - Koninklijk Theater Carré, Amsterdam
24-26/06/2016 – Down The Rabbit Hole, Beuningen
22/07/2016 - Zwarte Cross Vrijdag, Lichtenvoorde (weet niet of ik dit in de categorie muziek valt)

Twijfel:
Lowlands
Peter Hook - Effenaar (Joy Division/New Order)
NOS Alive Portugal (Radiohead/Arcade Fire)
Pinkpop (Tickets nog halen)

16-02 Twenty One Pilots @ 013
19-02 K3 @ beursgebouw Eindhoven :mrgreen:
20-02 Jett Rebel @ Effenaar Eindhoven
27-02 The Used @ Dynamo Eindhoven
05-03 John Coffey's homecoming @ TivoliVredenburg
09-03 Muse @ Ziggodome
15-03 The Neighbourhood @ TivoliVredenburg
19-03 Taymir @ Altstadt Eindhoven
10-06 t/m 12-06 Pinkpop (nog kaarten halen maar is sinds kort zeker dat we gaan)
17-06 t/m 19-06 Graspop (sinds vandaag zeker dat we gaan, binnenkort kaartjes bestellen)

+
25/02 - Massive Attack @ HMH
31/05 - YAK @ Paradiso
22/06 - Syrian National Orchestra with Damon Albarn & Guests @ Carré

Ik wil nog kaarten kopen voor
24/02 Cage the Elephant @ Melkweg (uitverkocht )
Nog op zoek @pankurokku? Ik wil mijn kaart wel kwijt eigenlijk.

+
25/02 – Massive Attack @ HMH
31/05 – YAK @ Paradiso
22/06 – Syrian National Orchestra with Damon Albarn & Guests @ Carré

Freazy wrote:
Ik wil nog kaarten kopen voor
24/02 Cage the Elephant @ Melkweg (uitverkocht )

Nog op zoek @pankurokku? Ik wil mijn kaart wel kwijt eigenlijk.

Ahh ik wil wel graag maar ik ga het niet doen. Ga al naar zoveel dingen en ik heb ook niet echt geld :/
Zit er zelfs aan te denken mijn kaartje voor de Libs te verkopen.

Oei... die show in de HMH was al gruwelijk, ik kan niet wachten om ze in de Paradiso te zien.

+
25/02 – Massive Attack @ HMH
31/05 – YAK @ Paradiso
22/06 – Syrian National Orchestra with Damon Albarn & Guests @ Carré

Goeie aankopen!

Ahh ik wil wel graag maar ik ga het niet doen. Ga al naar zoveel dingen en ik heb ook niet echt geld :/
Ah oke, dan gooi ik 'm op ticketswap. Eind februari en begin maart is inderdaad best een dure en drukke periode. Vandaar dat ik Cage The Elephant ook maar skip, en zo heel erg vind ik dat ook weer niet eigenlijk.

Freazy wrote:

Ah oke, dan gooi ik ‘m op ticketswap. Eind februari en begin maart is inderdaad best een dure en drukke periode. Vandaar dat ik Cage The Elephant ook maar skip, en zo heel erg vind ik dat ook weer niet eigenlijk.

Een vriendin van mij zocht een tijdje terug ook nog een kaartje. Zal eens vragen hoe het daarmee zit.

Bruce Springsteen 14 juni Malieveld en hoop morgen nog kaarten te bemachtigen voor TW Classic
en vast nog wel wat dagen meepikken van Lokerse Feesten

nog twijfel:

Mumford and sons 23 mei ziggo (vorig jaar al gezien goffert)
dagkaart Rammstein PP /Werchter

Cage The Elephant tickets verkocht, en voor een zeer mooie prijs vanavond bij Massive Attack.
Voor wie ook nog last minute kan gaan, wil ik dit even onder de aandacht brengen. https://www.ticketswap.nl/event/massive-attack/106839

Nice, ik heb vorige week precies hetzelfde gedaan. Alleen dan voor de dubbele prijs in de HMH :')

Kaarten gekocht voor:
26/02 Nathaniel Rateliff and the Night Sweats (Doornroosje Nijmegen)
09/03 Muse (Ziggo Dome Amsterdam)
14/03 Glen Hansard ( Tivoli Vredenburg Utrecht)
02/04 Indian Asking (V11 Rotterdam)
08/04 Weezer (HMH Amsterdam)
07/05 Mark Lanegan (Tivoli Vredenburg Utrecht)
10-11-12/06 Pinkpop
30/06 1/2/3-07 Rock Werchter

In nog in de planning maar geen kaarten gekocht
01/03 Ghost (013 Tiburg)
24/09 Mega Piratenfestijn (Tilburg)

10/03 muse - ziggo dome
18/03 Savages - melkweg
18/04 NGHFB - HMH
26/04 wolfmother - paradiso

Daarnaast ben ik ook nog bij bruce op het malieveld, en heb ik de combi voor rock werchter

Users who are viewing this thread