Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
+ TLSP. Dat ging voor mijn gevoel wel heel soepel.

Volledige agenda:
29/01- Tame Impala @ HMH [+ Jagwar Ma]
01/02- together Pangea @ Sugarfactory [+ St. Tropez]
01/02- Singapore Sling @ Paradiso
20/02- King Gizzard & The Lizard Wizard @ Oepidus Brewing
22/02- Night Beats + PINS @ Bitterzoet
24/02- Cage the Elephant @ Melkweg
01/03 - The Libertines @ Paradiso [+ Reverend And The Makers]
04/03 - The Holydrug Couple @ Paradiso
07/03 - !!! @ Tolhuistuin
16/03 - Savages @ Melkweg
26/03 - PAUS @ Paradiso
07/04 - The Last Shadow Puppets @ Paradiso
08/04 - Protomartyr @ Paradiso
29/04 - Ought @ Tolhuistuin
08/05 - Kevin Morby @ Tolhuistuin
20/05 - Suuns @ Melkweg

Geen TLSP :(
Probeerde het precies om 9 uur en al uit Ik verkocht. Wil echt even een potje heel hard janken nu.

Geen TLSP
frownie.png

Probeerde het precies om 9 uur en al uit Ik verkocht. Wil echt even een potje heel hard janken nu.
Waarschijnlijk maar een heel beperkt aantal in de voorverkoop.

Ik twijfel nog of ik het morgen ga proberen. Met lidmaatschap, tram/bus + trein er bij kost het me ruim 70 euro...

Wel drie keer hoera voor het nieuwe catchpa systeem van Ticketmaster: geen onleesbare code meer, maar gewoon een vinkje zetten bij 'ik ben geen robot'

Er waren blijkbaar ook niet genoeg mensen om een wachtrij aan te maken, als dan nog alles binnen 1 minuut weg is waren het wel heel weinig tickets. Dan wordt het gewoon een soort loterij. Gewoon blijven proberen morgen want ik denk dat er wel extra veel bestellingen terugvallen als normaal.
Ik denk dat je morgen meer kans hebt dan vandaag.

+ TLSP. Dat ging voor mijn gevoel wel heel soepel.

Volledige agenda:
29/01- Tame Impala @ HMH [+ Jagwar Ma]
01/02- together Pangea @ Sugarfactory [+ St. Tropez]
01/02- Singapore Sling @ Paradiso
20/02- King Gizzard & The Lizard Wizard @ Oepidus Brewing
22/02- Night Beats + PINS @ Bitterzoet
24/02- Cage the Elephant @ Melkweg
01/03 – The Libertines @ Paradiso [+ Reverend And The Makers]
04/03 – The Holydrug Couple @ Paradiso
07/03 – !!! @ Tolhuistuin
16/03 – Savages @ Melkweg
26/03 – PAUS @ Paradiso
07/04 – The Last Shadow Puppets @ Paradiso
08/04 – Protomartyr @ Paradiso
29/04 – Ought @ Tolhuistuin
08/05 – Kevin Morby @ Tolhuistuin
20/05 – Suuns @ Melkweg

Nice man! Mooi lijstje ook.

Er waren blijkbaar ook niet genoeg mensen om een wachtrij aan te maken, als dan nog alles binnen 1 minuut weg is waren het wel heel weinig tickets. Dan wordt het gewoon een soort loterij. Gewoon blijven proberen morgen want ik denk dat er wel extra veel bestellingen terugvallen als normaal.
Ik denk dat je morgen meer kans hebt dan vandaag.

Er was inderdaad helemaal geen wachtrij, en dan zo snel uitverkocht.. echt heel raar.
Ik bid echt zo hard voor kaarten morgen :'(
Waarom denk je eigenlijk dat er veel bestellingen terugvallen? Vanwege het namen-op-kaartjes-gedoe? Wij hebben besloten het morgen allebei te gaan proberen en te communiceren over wie er heeft kunnen reserveren zodat we niet met dubbele kaarten eindigen (al zou ik dat nog liever hebben dan geen kaarten).

Waarom denk je eigenlijk dat er veel bestellingen terugvallen? Vanwege het namen-op-kaartjes-gedoe? Wij hebben besloten het morgen allebei te gaan proberen en te communiceren over wie er heeft kunnen reserveren zodat we niet met dubbele kaarten eindigen (al zou ik dat nog liever hebben dan geen kaarten).
Precies hierom ja, stel dat jullie er allebei zomaar doorkomen annuleert een van jullie waarschijnlijk de bestelling na een paar minuten. Ik neem aan dat er meer mensen zijn die het zo proberen en een stuk voorzichtiger zijn met dubbel bestellen.

Freazy wrote:

Precies hierom ja, stel dat jullie er allebei zomaar doorkomen annuleert een van jullie waarschijnlijk de bestelling na een paar minuten. Ik neem aan dat er meer mensen zijn die het zo proberen en een stuk voorzichtiger zijn met dubbel bestellen.

Klinkt logisch ja.
Aan de ene kant vind ik het goed dat ze op naam gaan, maar aan de andere kant brengt het zoveel stress met zich mee.
En het doet me pijn om te bedenken dat er waarschijnlijk allemaal kaarten verspild worden omdat ze uiteindelijk niet gebruikt kunnen worden :(

Lekkere lijstjes hoor! Ik zal die van mij eens updaten:

26 februari - International Music Exchange @Extase
3 maart - International music Exchange @Extase
11 maart - Vok @Effenaar
16 maart - Savages @Melkweg
31 maart - International music Exchange @Hall Of Fame
8 april - Protomartyr @Paradiso
11 mei - Jack Garrett @Paradiso
9 juli - Neil Young @Ziggo Dome

Kurt Vile - Doornroosje 13 maart
Lianne La Havas - 013 19 maart
Primavera Sound - Barcelona, 2-4 juni: Radiohead, LCD Soundsystem, Sigur Rós en meer

@black-lies jij ook?

Neuj, ik zei tegen m'n pa dat het toch wel erg duur was en hij voor mij nou niet per se een kaartje hoefde te kopen. Toen zei hij "oh ja ik vind het eigenlijk ook te duur". Dus.

Together Pangea en St. Tropez heb ik afgelopen maand nog gezien. Waren zeer sterke shows!

Tickets binnen;

5 feb; Imagine Dragons (Ziggo Dome)
11 feb: Wolf Alice (Paradiso)
11 mrt: Ultimate Painting (Ekko)
10 mei; Iggy Pop (HMH)
27 juni: ZZ Top (HMH
9 juli: Neil Young (Ziggo Dome)

Mogelijk nog;
10 mrt: Birth of Joy (Tivoli de Helling)
2, 7 of 9 juli: Ik móet Buddy Guy eens live zien spelen. Die speelt in Parijs, Londen en op North Sea Jazz
Pinkpop of Rock Werchter

Wist niet echt waar ik dit moest posten, maar gaan er mensen 5 maart naar John Coffey + Frank Carter & The Rattlesnakes etc. @ TivoliVredenburg? Wil er namelijk wel graag heen maar kan helaas niemand in mijn vriendenkring overtuigen.

Wist niet echt waar ik dit moest posten, maar gaan er mensen 5 maart naar John Coffey + Frank Carter & The Rattlesnakes etc. @ TivoliVredenburg? Wil er namelijk wel graag heen maar kan helaas niemand in mijn vriendenkring overtuigen.

Zit nog wel in mijn gedachten om daar heen te gaan, maar weet het nog niet zeker.

Users who are viewing this thread