Black Lies wrote:
Niet zo zeiken jongens, Matthijs brengt het op een grappige manier en dat kan ik alleen maar waarderen, wat ik zelf dan ook van chvrches zou vinden. Zou wat zijn als iedereen overal positief over moet zijn zeg.
Je hoeft zeker niet overal positief over te zijn. Maar er wordt merk ik steeds meer random afgegeven op bands. Het komt grotendeels over als provoceren en dat is heel irritant. Dingen als ‘die band is nooit relevant geweest’ of ‘dat je hun meer dan een nummer uit houdt vind ik al knap’. Draagt helemaal nergens iets aan bij en je stoot mensen die het wel tof vinden alleen maar voor het hoofd. Onderbouw gewoon een beetje waarom je iets niet tof vind, dan kan iedereen daar begrip voor opbrengen
Overigens doe ik dit alleen tegenover bijvoorbeeld Jeroen of forumleden die ik iets beter ken omdat ik weet dat ze het als een grapje ervaren. Ik zie hier meer dan genoeg bands langskomen waar ik het me moeilijk kan voorstellen dat mensen er geld voor betalen, maar dan hou ik me in. (Overigens vat ik dit niet persoonlijk op, ik relativeer alleen een beetje). Daarnaast denk ik dat het allemaal wel meevalt, er is natuurlijk vrij onlangs het "overrated topic" geopend, tja dan krijg je inderdaad ineens een stortvloed van ongefundeerde kritiek en daardoor lijkt het misschien alsof er de laatste tijd veel op willekeurige bands gebasht wordt. Een beetje cynische humor moet toch kunnen, of mogen we hier geen karakter hebben en slechts suggesties aandragen wat er dit jaar weer op pinkpop staat om er dan in februari achter te komen dat we zowaar een paar acts goed gegokt hebben! Goh dat zou een interessant discussieforum zijn.