MRMantel wrote:
Thomas wrote:
MRMantel wrote:
Ah jongens serieus, dit is toch allemaal een gimmick. Iedereen heeft toch wel door dat ik dit niet serieus meen?
Mijn reactie was er ook een met een knipoog. Iedereen heeft wel zulke bandjes/artiesten
Gelukkig. Dat dacht ik al, het leek alleen iets serieuzer na neontigers reactie.
Ik weet dat dit een grap was, maar ik vind het best irritant hoeveel bandjes er de laatste tijd zonder enige aanleiding volledig met de grond gelijk gemaakt worden. Kan ook aan mij liggen, maar begin me er aan te ergeren
juist, het is uiteraard te makkelijk om een negatieve reactie te geven, en wat hebben we dan een lol zeg...
Nou, ik lach er niet zo om.
Ik heb geen probleem er mee als iemand een act niets vind, of een negatieve reactie is ook prima als men dat uiteraard zo ervaart.
Maar ik moet met Neontiger eens zijn, niet zo zeer deze specifieke reactie, maar gezien over het gehele forum.
Daar heb ik wel een reactie op.
Laten we a.u.b. een poging doen om negatieve reactie's wel binnen het acceptabele houden, dat komt de discussie ten goede als een mening de onderbouwing is van je negatieve reactie.
Ook een meningsverschil met elkaar is normaal, maar laten we de negativiteit ook niet persoonlijk op elkaar richten.
Blijkbaar storen Neontiger en ik zich er aan, misschien zijn er nog meer hier.
Wij vinden allemaal ergens iets van, we zijn het niet allemaal met elkaar eens, laten we dat vooral zo houden op een beschaafde wijze.
Dat is ook wel zo fijn voor mensen die mee lezen.