Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Zijn er eigenlijk nog mensen langs een Popronde geweest ergens? Zit daar nog wat leuks tussen? Binnenkort hier in de buurt en Iguana Death Cult en Lookapony lijken mij al wel de moeite. (Geen idee waar ik dit het best kon vragen..)

Lookapony is echt een must! Ik weet niet welke stad je meepakt, maar als in je stad ook nog Pocket Knife Army (check t nummer Cowboys!) kan meepakken moet je dat zeker doen!
Ook Max Meser, Fake Billy & The False Prophets en Stillwave zijn de moeite waard :D

Zijn er eigenlijk nog mensen langs een Popronde geweest ergens? Zit daar nog wat leuks tussen? Binnenkort hier in de buurt en Iguana Death Cult en Lookapony lijken mij al wel de moeite. (Geen idee waar ik dit het best kon vragen..)

Een vriendin van mij doet mee aan de popronde. Ik weet niet in welke stad je gaat, maar als ze er speelt ga dan naar Jeanne Rouwendaal.

Ik ga naar Alkmaar en zie dat Fake Billy & The False Prophets en Jeanne Rouwendaal er staan. Klinkt beide niet verkeerd, thanks!

Gisteravond naar Metz geweest in Doornroosje. Best wel tof optreden imo.

Ik ben 'n paar weken terug in Arnhem geweest. Niet heel veel speciaals gezien, vond Wolves Dressed In Sheep (indiebandje uit Nijmegen) wel leuk though. Weet alleen niet in welke steden ze allemaal spelen.

Gisteravond naar Metz geweest in Doornroosje. Best wel tof optreden imo.

Sowieso. Toffe band, strakke set. Prima.

Ik ben in Tilburg naar de popronde geweest. Als Blue Crime in Alkmaar staat zou ik je aanraden die nog even te checken. Klinkt heel vet (Pixies-ish) en ook leuk om naar te kijken (huehue).

MRMantel wrote:
Patti Smith was wel even een concert wat je niet snel vergeet

Dat vond ik nou ook na haar show op Werchter. Ik neem aan dat ze nu wel wat meer gespeeld heeft dan alleen maar Horses?

yess bijna 2 uur gespeeld. Indrukwekkend hoor hoe je op die leeftijd zoveel bandjes van nu overtreft op zoveel vlakken. En hoe sommige (punk)teksten nog pijnlijk actueel zijn.
Hoe was die uitvoering van Elegie op Werchter eigenlijk? Nu nam ze echt meer dan twee minuten om namen te noemen van overleden artiesten, ondanks dat je het allemaal kreeg ik echt een brok in mijn keel. Maar ik kan me voorstellen dat zoiets op een festival minder makkelijk gaat.

Ramblin Roots was echt supertof. Vooral Joe Louis Walker, Albert Costiglia en Sonny Landreth waren tof. Ook Pokey Lafarge was lekker zoals altijd.

Speedy Ortiz viel tegen, doordat het geluid niet zo goed stond en er slordig werd gespeeld klonken de liedjes wel erg veel als hetzelfde.

Speedy Ortiz viel tegen, doordat het geluid niet zo goed stond en er slordig werd gespeeld klonken de liedjes wel erg veel als hetzelfde.
Ik vond het ook niet best. Vooral die gitarist links op het podium stond een beetje te kloten.

Beach House was erg mooi. Door een livedrummer is het live een stuk steviger en ook de gitaarpartijen zijn een stuk heftiger dan op het album. Enige minpuntje is dat het soms redelijk bombastisch werd. Maar over het algemeen een sterk optreden.

Black Lies wrote:
MRMantel wrote:
Patti Smith was wel even een concert wat je niet snel vergeet

Dat vond ik nou ook na haar show op Werchter. Ik neem aan dat ze nu wel wat meer gespeeld heeft dan alleen maar Horses?

yess bijna 2 uur gespeeld. Indrukwekkend hoor hoe je op die leeftijd zoveel bandjes van nu overtreft op zoveel vlakken. En hoe sommige (punk)teksten nog pijnlijk actueel zijn.
Hoe was die uitvoering van Elegie op Werchter eigenlijk? Nu nam ze echt meer dan twee minuten om namen te noemen van overleden artiesten, ondanks dat je het allemaal kreeg ik echt een brok in mijn keel. Maar ik kan me voorstellen dat zoiets op een festival minder makkelijk gaat.

Toen deed ze juist hetzelfde met die overleden artiesten. De volledige Barn at uit haar hand, niet normaal.

Beach House was erg mooi. Door een livedrummer is het live een stuk steviger en ook de gitaarpartijen zijn een stuk heftiger dan op het album. Enige minpuntje is dat het soms redelijk bombastisch werd. Maar over het algemeen een sterk optreden.

Ja, mwa, ik vind juist de productie op het album echt geweldig. Maar toch, goede show, vooral de Depression Cherry nummertjes of hoe dat album ook heet.

Maar toch, goede show, vooral de Depression Cherry nummertjes of hoe dat album ook heet.

Serieus? hoogtepunten van de show waren toch wel Walk in the park, Myth, Wishes en bovenal Irene

Irene was echt prachtig als afsluiter. One Thing is ook zo'n mooi nummer. Heb ook erg genoten gister.

Thurston Moore! Wat een kwaliteit stond daar op het podium zeg. Ze speelde veel nummers van hun nieuwe album die ergens volgend jaar uit komt en dat klonk wel weer veelbelovend. Die Thurston is ook een onwijs relaxte sympathieke gast op het podium. Dit komt (voorlopig) hoog in mijn lijstje van optredens van het jaar.

Vergeten hier te posten, maar wat was het optreden van Balthazar goed. Ik heb echt genoten

Users who are viewing this thread