Guns N' Roses

24 Juni TW Classic vind ik raar.
Ganse Werchter Productie zit dan in Brussel voor Coldplay (21 en 22).

Niet te veel waarde hechten aan de genoemde data, zitten wel een paar fouten in idd...
Diegene die dat geschreven heeft, heeft zijn huiswerk niet geheel goed gedaan, maar ik vind het een voldoende voor de moeite ;)

ChiquitaChaser wrote:
24 Juni TW Classic vind ik raar.
Ganse Werchter Productie zit dan in Brussel voor Coldplay (21 en 22).

Niet te veel waarde hechten aan de genoemde data, zitten wel een paar fouten in idd…
Diegene die dat geschreven heeft, heeft zijn huiswerk niet geheel goed gedaan, maar ik vind het een voldoende voor de moeite
1f609.png

Zo iemand als u mocht mijn leerkracht wel zijn :-D

Laatste nieuws op mygnrforum is dat men in december met europese data komt. Vermoedelijk hoofdzakelijk stadions en enkele festivals… De tour zou 11/12 mei starten in Israel……

de headliners van festivals komen normaal blijkbaar eind oktober of ergens in november betekent dit dat of dit een late aankondiging gaat worden of dat ze het zelf gewoon later bevestigen?

PJ wrote:
Laatste nieuws op mygnrforum is dat men in december met europese data komt. Vermoedelijk hoofdzakelijk stadions en enkele festivals… De tour zou 11/12 mei starten in Israel……

de headliners van festivals komen normaal blijkbaar eind oktober of ergens in november betekent dit dat of dit een late aankondiging gaat worden of dat ze het zelf gewoon later bevestigen?

Festivals komen VANAF oktober/november met headliners, is toch een belangrijke nuance ;) Dat gezegd zijnde kan je daar ook gewoon geen periode op plakken. Er zijn jaren geweest dat Pinkpop/Werchter in september al een eerste headliner op de site hadden staan, terwijl in andere jaren de laatste headliner pas in maart kwam.

pp2017 wrote:
PJ wrote:

Festivals komen VANAF oktober/november met headliners, is toch een belangrijke nuance
1f609.png
Dat gezegd zijnde kan je daar ook gewoon geen periode op plakken. Er zijn jaren geweest dat Pinkpop/Werchter in september al een eerste headliner op de site hadden staan, terwijl in andere jaren de laatste headliner pas in maart kwam.

oh oke dat wist ik niet. is pas de eerste keer dat ik festileaks volg want bijv vorig jaar wist ik RHCP pas met de perconferentie dus ik ben niet zo bekend met de aankondigingsdata

Geen festival in Duitsland
Die US-Hardrock-Band Guns´n Roses kommt offenbar im kommenden Jahr in die Gelsenkirchener Veltins-Arena. Laut einer französischen Website ist das Konzert angeblich für Juli geplant. Bestätigt ist das vom Veranstalter noch nicht. Erst gestern ist herausgekommen, dass auch die britische Pop-Gruppe Depeche Mode 2017 in Gelsenkirchen ein Konzert gibt.
http://www.radioemscherlippe.de/emscher-lippe/lokalnachrichten/lokalnachrichten/article/-45f7e164ab.html

Ik vraag me trouwens ook af wat een kaartje zal gaan kosten als ze een los concert gaan geven in bv de Arena of Gelredome. Ik vrees dat dat toch richting de 80-90 Euro zal gaan. Bij hun laatste tour kostte een kaartje voor Ahoy nog 60 euro maar toen was de bezetting natuurlijk anders...................Wat kost een kaartje in de VS trouwens??

Ik vraag me trouwens ook af wat een kaartje zal gaan kosten als ze een los concert gaan geven in bv de Arena of Gelredome. Ik vrees dat dat toch richting de 80-90 Euro zal gaan. Bij hun laatste tour kostte een kaartje voor Ahoy nog 60 euro maar toen was de bezetting natuurlijk anders……………….Wat kost een kaartje in de VS trouwens??
Ook rond 95 a 110 euro omgerekend ongeveer, met uiteraard van die VIP uitschieters tot aan 400 euro.
Maar denk dat het in NL ook snel vanafprijs rond de 95 euro gaat zitten voor de sta plaatsen. Misschien wel van die premium tickets voor ca 150 euro of zo om voorste vak misschien. Zitplaatsen van ca 50 tot 75 euro.
Dan denk ik dat dat aardig in de richting is voor een stadion concert.

Zullen zien...
Zal ArenA worden dan denk ik, als het GelroDome gaat zijn probeer ik wel een kaartje denk ik...

Komt langzaam onze kant op....

https://twitter.com/gunsnroses/status/788257284119855104

Nine European cities announced so far.

the legendary rockers plan to tour parts of Europe during the 2017 summer.

Ticket information is not yet available, but according to a few sources online, these approximate dates should hold up:

Dublin, Ireland @ Croke Park – July 2017
Bracelona, Spain @ Estadio Olimpic – July 2017
Zurich, Switzerland @ Letzigrund Stadion – July 2017
Amsterdam, Netherlands @ Amsterdam Arena – July 2017
Gelsenkirchen, Germany @ Veltins Arena – July 2017
Berlin, Germany @ Olympiastadion – July 2017
Hamburg, Germany @ Volksparkstadion – July 2017
Stockholm, Sweden @ Friends Arena – July 2017
Copenhagen, Denmark @ Telia Parken – July 2017

Axl Rose played several massive shows with AC/DC all over Europe this summer, and by the looks of it he will now return with the ‘Roses next year. We will update our readers when new information arise.

... aansluitend op bovenstaande bericht...
ArenA is niet zeker nog, we zullen het in een maand moeten weten...

GnR blijft met verrassingen komen en misschien volgen er nog meer. Het kan zijn dat dit de band is die na de amerikaanse presidentsverkiezingen bekend gemaakt wordt. tenminste dat hoop ik

GnR blijft met verrassingen komen en misschien volgen er nog meer. Het kan zijn dat dit de band is die na de amerikaanse presidentsverkiezingen bekend gemaakt wordt. tenminste dat hoop ik
Dat hoop ik ook...

Promotor laat weer van zich horen over GnR in 2 tweets...
1.
https://twitter.com/paddocklife/status/789850126122622976
2.
https://twitter.com/paddocklife/status/789850592889958400

Users who are viewing this thread