Guns N' Roses

Aerosmith? en Guns op Graspop? Is dat niet wat te soft?

Deze kan ik ook niet echt heel hard noemen… eigenlijk….
2016 – Black Sabbath en Volbeat
2015 – KISS en Scorpions
2014 – Avenged Sevanfold en Black Sabbath

Deze kan ik ook niet echt heel hard noemen… eigenlijk….
2016 – Black Sabbath en Volbeat
2015 – KISS en Scorpions
2014 – Avenged Sevanfold en Black Sabbath

Nee ok daar heb je gelijk in. Maar denk dat het budgettair behoorlijk wat is voor GMM

In de laatste alinea van het stuk staat vermeld dat de europese tour zal starten in Dublin.

http://www.sportsrageous.com/entertainment/guns-n-roses-tour-axl-rose-crew-hits-brazil-nov-8-not-lifetime-tour/55840/

Zojuist vermeld op het GnR forum....

An important italian DJ has just said that GNR will be at Imola next summer..
I'm trying to text him to learn more ..

Misschien zit er wat aan te komen???

Zojuist vermeld op het GnR forum….

I’m trying to text him to learn more ..

We zouden het nog voor Sinterklaas moeten weten denk ik!
Sommige "kenners" spreken over na Mexico en Costa Rica de Europese data, dus dat is eind november.
Dan volgen data strekkend van eind mei tot en met juli... Spannend!!

PJ wrote:
Zojuist vermeld op het GnR forum….

I’m trying to text him to learn more ..

We zouden het nog voor Sinterklaas moeten weten denk ik!
Sommige “kenners” spreken over na Mexico en Costa Rica de Europese data, dus dat is eind november.
Dan volgen data strekkend van eind mei tot en met juli… Spannend!!

In Madrid hangen sinds vandaag deze poster buiten.................. En het is geen fotoshop wat eea wordt bevestigd door fans uit Madrid op het GnR forum..
Lijkt me dus inderdaad een zekerheid dat we binnen 2 weken wat meer moeten weten......

http://www.binaural.es/noticias/estara-al-caer-anuncio-del-regreso-espana-guns-nroses/

In Madrid hangen sinds vandaag deze poster buiten……………… En het is geen fotoshop wat eea wordt bevestigd door fans uit Madrid op het GnR forum..
Lijkt me dus inderdaad een zekerheid dat we binnen 2 weken wat meer moeten weten……
Hangt er al langer, waren gisteren al gespot.
Waren al gedeeld onder GnR fans maar als fake bestempeld... ECHTER!!! Inmiddels is men er blijkbaar sinds een aantal uur achter, dat het echte posters zijn.

Via een member van een GnR forum :

And it says...................

Do you remember when in the last month of March appeared in different points of Madrid mysterious posters related to the figure of Paul McCartney? This promotional maneuver served Livenation as the perfect teaser to announce the concert that the former Beatle was going to offer that same summer in the capital. Well, today it seems that history could be repeated, but this time with Guns N 'Roses as alleged protagonists.

"All we need is just a little patience ...". This is the message that appears written on some posters identified this same weekend in the area of Fuencarral (Madrid). Its contents refer directly to the lyrics of that song - 'Patience' - which was published on the album "G N 'R Lies" (1988), and the yellow color described in the word "patience" seems to refer directly to the Mythical group logo. So we should not rule out the possibility that something big was close to being announced ...

Morgen komt Download Madrid ook met nieuws. misschien dit dan GnR? Als dit niet Gnr is dan gaan ze alle festival data bekendmakend tegelijk (als ze festivals gaan doen) zoals gezegd ronde de overgang november-december. ik weet niet hoelaat download met het nieuws komt, weet iemand anders dit?

Morgen komt Download Madrid ook met nieuws. misschien dit dan GnR? Als dit niet Gnr is dan gaan ze alle festival data bekendmakend tegelijk (als ze festivals gaan doen) zoals gezegd ronde de overgang november-december. ik weet niet hoelaat download met het nieuws komt, weet iemand anders dit?

Ik denk dat dat te vroeg is voor de GnR aankondiging, Resurrection fest Spanje komt 01-12 dat is meer in de buurt, maar zie het niet zo snel gebeuren daar.
Zou wel fantatisch zijn als ze nu eindelijk minsens 1 festival aankondigen... ;)

Patience...

Berichtje op mygnrforum zojuist:

The principal Rock radio station in Spain which is call Rock FM has said that in the next days the tour of GNR will be announce with an stop or stops in Spain. The venue in Madrid will be Vicente Calderón, the demolition of this stadium is expect to start in October of 2017 and the opening of La Peineta will be for the first match of Atletico Madrid next season, end of august 2017

Edit, niet zker of het stadion een gok is of dat dat ook op de radio gezegd zou zijn

Wikipedia......dat kan iedereen aanpassen. Het zijn meer alle geruchten mbt de Europese tournee.

Check mygnrforum maar

Lijst is fake en ondertussen van wiki gehaald. Werd blijkbaar ook bevestigd door de Europese touragent van GnR. Zie ook eerder genoemde forum...

Op het GnR forum is men er niet meer zo zeker van dat die Europese data aangekondigd gaan worden. In Canada en New York zijn gisteren hints gegeven naar de komst van GnR???? Zal toch niet hè.... Check mygnrforum voor meer info....

Op het GnR forum is men er niet meer zo zeker van dat die Europese data aangekondigd gaan worden. In Canada en New York zijn gisteren hints gegeven naar de komst van GnR???? Zal toch niet hè…. Check mygnrforum voor meer info….

Ik reken op volgende week... Weet niet waarom, gewoon een voorgevoel...

Volgens dit artikel http://damusic.be/telex/guns-n-roses-niet-naar-graspop-wel-naar-werchter-3780.html:

Op 9 juni op de festivalwei in Werchter
op 11 juni in Amsterdam

Rumored Guns N' Roses European Tour Dates 2017:

May 20, 2017 Paris France Stade de France
May 21, 2017 Paris France Stade de France
May 24, 2017 Barcelona Spain Estadi Olímpic Lluís Companys
May 26, 2017 Madrid Estadio Vicente Calderón
May 30, 2017 Basel Switzerland St. Jakob Stadium
June 3, 2017 Milan Italy San Siro
June 6, 2017 Copenhagen Denmark Parken Stadium
June 9, 2017 Werchter Belgium Werchter Park
June 11, 2017 Amsterdam Netherlands Amsterdam Arena
June 14, 2017 Vienna Austria Ernst-Happel-Stadion
June 17, 2017 Warsaw Poland National Stadium, Warsaw
June 20, 2017 Munich Germany Olympiastadion
June 22, 2017 Berlin Olympiastadion
June 23, 2017 Berlin Olympiastadion
June 25, 2017 Gelsenkirchen Veltins-Arena
June 28, 2017 Cologne RheinEnergieStadion
June 30, 2017 Glasgow Scotland Hampden Park
July 4, 2017 Dublin Ireland Aviva Stadium
July 7, 2017 London England Wembley Stadium
July 8, 2017 London England Wembley Stadium
July 10, 2017 Manchester Etihad Stadium
July 13, 2017 Oslo Norway Ullevaal Stadion
July 15, 2017 Stockholm Sweden Friends Arena
July 18, 2017 Budapest Hungary Budapest Sports Arena
July 21, 2017 Lisbon Portugal Passeio Marítimo de Algés
August 25-27, 2017 Reading England Reading and Leeds Festivals
August 25-27, 2017 Leeds
Source: http://bit.ly/2gHIGAv

https://www.facebook.com/gnrdaily/posts/10157718670900577

http://www.podiuminfo.nl/news/39271/Guns_n_Roses_op_9_juni_in_Werchter_en_11_juni_in_Amsterdam_Arena/

Lijst is fake en ondertussen van wiki gehaald. Werd blijkbaar ook bevestigd door de Europese touragent van GnR. Zie ook eerder genoemde forum…

2x ingetrapt ? ;)
De rondgaande berichten zijn allemaal gevoed door de reeds als fake bestempelde wikipedia-data.
Deze week de echte data... ja echt...

PJ wrote:
Lijst is fake en ondertussen van wiki gehaald. Werd blijkbaar ook bevestigd door de Europese touragent van GnR. Zie ook eerder genoemde forum…

2x ingetrapt ?
1f609.svg

De rondgaande berichten zijn allemaal gevoed door de reeds als fake bestempelde wikipedia-data.
Deze week de echte data… ja echt…

Ik had die lijst niet meer bij de hand maar het bleek dezelfde te zijn. Maar goed dat hij hier nu staat, kunnen we van de week kijken wat er nog van klopt. Trouwens ook vandaag weer berichten dat ze na Dubai starten met de Europese Tour in Dublin. Deze week zei je toch.............................................
http://www.sportsrageous.com/entertainment/not-in-this-lifetime-tour-guns-n-roses-set-to-play-in-montreal-in-2017/59306/

Users who are viewing this thread