Guns N' Roses

Hmmm, stiekem had ik gehoopt dat ze op PP zouden staan. Zeker met alle mogelijke afvallers. En die Arena vind ik eigenlijk niks.......

Ik zou de binnenkant wel eens willed zien
1f609.png
alsjeblieft PJ !
'

Heeft er iemand eigenlijk ervaring met de Gelsenkirchener Veltins-Arena. Qua acoustic

Ja, ik heb er in 2015 AC/DC gezien. Dak dicht en uitstekend geluid hoor (toch waar wij stonden, middenplein was dat). Ik heb nog maar één andere stadionshow gedaan, dat was AC/DC in AmsterdamArena (2009) en het geluid viel daar dik tegen, vertragingen, echo's en dergelijke (toen hadden we wel tribuneplaatsen...). Ik had toen eigenlijk tickets voor de tweede show van het Sportpaleis, maar Brian Johnson is toen ziek gevallen... Sportpaleis had toch een heel andere beleving geweest...

Guns N' Roses stond/staat hoog op mijn lijstje van 2017, maar als ze enkel stadions doen ga ik niet gaan denk ik. Koning Boudewijnstadion, AmsterdamArena... dat zijn geen plaatsen om een concert degelijk te beleven. Hopelijk doen ze Werchter Classic/Boutique, dan zal ik er wel bij zijn.

Guns N’ Roses stond/staat hoog op mijn lijstje van 2017, maar als ze enkel stadions doen ga ik niet gaan denk ik. Koning Boudewijnstadion, AmsterdamArena… dat zijn geen plaatsen om een concert degelijk te beleven. Hopelijk doen ze Werchter Classic/Boutique, dan zal ik er wel bij zijn.

Gelsenkirchen is voor mij net zover rijden als Amsterdam, eigenlijk nog wat korter. Dan is voor mij de keus snel gemaakt. Maar blij dat het geluid goed is. Amsterdam Arena is het geluid gewoon kut.

Promotor laat weer van zich horen over GnR in 2 tweets…
1.

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-1" data-tweet-id="789850126122622976" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
2.

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-2" data-tweet-id="789850592889958400" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

"and other shows" maar geen festivals blijkbaar. wat zijn dan die andere shows? morgen komen ze volgens geruchten nog met nieuws maar weet iemand hoelaat of waar ik dat kan vinden?

Hoe laat geen idee. Waar, als het officieel is zou ik de officiele webpagina in de gaten houder. :wink:

Hier staat ook veel: http://www.mygnrforum.com/index.php?/topic/214975-rumored-concert-date-thread/&page=126

Anyway, dit lijkt toch weer af te wijken van juli als eerder genoemde maand
Al kan het natuurlijk ook allebei
ja idd...
maar er zijn heel oude geruchten dat het festivals zou zijn in juni en stadions in juli, maar om daar nu conclusies aan te verbinden lijkt me niet meer logisch.

Maar, Olympiapark München is wel de locatie van Rockavaria... Toevallig...

Rick wrote:
Anyway, dit lijkt toch weer af te wijken van juli als eerder genoemde maand
Al kan het natuurlijk ook allebei

ja idd…
maar er zijn heel oude geruchten dat het festivals zou zijn in juni en stadions in juli, maar om daar nu conclusies aan te verbinden lijkt me niet meer logisch.

Maar, Olympiapark München is wel de locatie van Rockavaria… Toevallig…

Scherp opgemerkt!

Mocht de aankondiging van Guns vandaag komen wanneer zouden jullie die verwachten? Is nu 6 uur eerder in The USA.

Weet niet hoe ik Tweets moet embedden, maar deze tweet is een uur geelden op het mygnsforum geplaatst:

Local radio station in Manchester just mentioned BIG GN'R ANNOUNCEMENT in the morning. Just in case... STAY TUNED! ? #GnFnR

Bron is Slash Army Spain

Lijkt erop dat er echt wat aan komt

Weet niet hoe ik Tweets moet embedden, maar deze tweet is een uur geelden op het mygnsforum geplaatst:

Local radio station in Manchester just mentioned BIG GN’R ANNOUNCEMENT in the morning. Just in case… STAY TUNED! ? #GnFnR

Bron is Slash Army Spain

Lijkt erop dat er echt wat aan komt

Tweet staat hier ook.
http://www.mygnrforum.com/index.php?/topic/214975-rumored-concert-date-thread/&page=127

aankondiging upcomming?
https://twitter.com/GraspopMetal/status/795917688254197760

Users who are viewing this thread