Green Day

PelsonMandela

Nieuw lid
8 nov 2023
4
0
Heeft iemand de presale code voor Green Day? Ik heb me aangemeld voor de presale, maar heb alleen voor Amerika de code ontvangen.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
Ik heb alleen een link naar de pre sale gekregen, geen code.
 

((Anne))

Nieuw lid
9 nov 2023
1
0
Heeft iemand hier zich toevallig ingeschreven voor de Mojo presale? Ik heb me opgegeven maar geen bericht ontvangen (zou gister om 19:00 uur verstuurd moeten zijn).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.810
Hij heeft toch gewoon een vraag, waarom meteen hem aanvallen? Ik heb mijn code wel om je vraag te beantwoorden
Eigenlijk zie ik elke keer weer als er een grote show is dat er een hele stroom nieuwe gebruikers op het forum komen die op een presale link vragen en vervolgens nooit meer bijdragen aan het forum. Dat ik dit op PelsonMandela gooi is wellicht niet eerlijk, zeker omdat zijn vraag iets meer substantie had dan alleen een link, maar dat het een keer klaar mag zijn sta ik nog steeds achter.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
Eigenlijk zie ik elke keer weer als er een grote show is dat er een hele stroom nieuwe gebruikers op het forum komen die op een presale link vragen en vervolgens nooit meer bijdragen aan het forum.
Daar heb je wel een punt. Valt inderdaad op. En speur het forum dan eens af denk Ik dan. Kom je het vanzelf tegen. Je hoeft er niet eens een account voor aan te maken.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
76
44
Eigenlijk zie ik elke keer weer als er een grote show is dat er een hele stroom nieuwe gebruikers op het forum komen die op een presale link vragen en vervolgens nooit meer bijdragen aan het forum. Dat ik dit op PelsonMandela gooi is wellicht niet eerlijk, zeker omdat zijn vraag iets meer substantie had dan alleen een link, maar dat het een keer klaar mag zijn sta ik nog steeds achter.
Snap wat je bedoeld maarja zo is het ook voor mij begonnen, begon pas jaren nadat ik het forum gebruikte reacties te plaatsen en ja dat was toen ook meer voor eigen belang. Nu weet ik wel beter..... je moet toch op een bepaalde manier achter de voordelen en de lol van het forum komen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Gewone staplekken uitverkocht (wel doorverkooptickets meteen verkrijgbaar 🤷‍♂️). Zitplekken en GC tickets zijn nog steeds te koop. Wel redelijk netjes dus
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Ben stiekem wel jalours op jullie, gaat ongetwijfeld weer een hele vette show worden! Had ze graag op pinkpop gezien.

Enjoy!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken