Graspop Metal Meeting 2025

Pas een paar keer Graspop aangedaan, maar genoeg hoogte punten, vooral in de tent als ik er aan terug denk.

Baroness (2018)
Alien Weaponry (2024)
Zeal and Ardor (2018)

• Leuk
Waarderingen: toizumi en johanra
Duidelijk de editie van 2008! Judas Priest/Kiss/Iron Maiden plus Saxon, Def Leppard, Whitesnake en vele anderen... de perfecte mix van legendes en opkomende bands! het was een editie die nooit meer geëvenaard zal worden (voor mij!😁)
Yngwie Malmsteen

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Parkway Drive 2023
Al 8 of 9 keer pwd gezien (ook in zaal van 200 cap.), maar dat had ik nog niet mee gemaakt. Wei ging los.

Hellmut Lotti 2023
Ook ongezien. Tentje vol, 80 plussers zien losgaan, fantastisch.

Vanaheim 2023
Klein bandje, top sfeer. Random tent binnen gaan om zo te openen, heb je meteen goeie dag.

Ben ook andere edities geweest, maar 2023 was blijkbaar gewoon topjaar 🤗

Mijn excuses mocht deze vraag hier niet direct thuis horen maar ik vraag mij af wat jullie top 3 sets van GMM ooit zijn.

Voor mij is het moeilijk kiezen maar ga dan toch voor:

SOAD (2005)
Pendulum (2024)
Iron Maiden (2013)

In willekeurige volgorde.
Oke, leuke vraag!
Willekeurige volgorde:

Eluveitie (2023)
Sabaton (2019)
Rammstein (2017)

Edit: Rammstein was wel echt een twijfelgeval. Ik weet niet eens zeker of die wel in mijn top 3 horen.
Pendulum en Heilung staan namelijk ook wel op precies dezelfde hoogte qua herinneringen. Die eerste 2 horen daar sowieso!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Steph85 en Nutellica
Stond helaas toen klaar om Sabaton te zien vooraan. Als ik zo terugzie naar de afgelopen jaren merk ik toch wel wat gemiste opportuniteiten :o
Heb ik ook vaak als ik naar oudere affiches terugkijk. Het idee van: waarom in godsnaam ben ik toen niet gaan kijken 😅

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread