Graspop Metal Meeting 2025

Ik denk niet dat dit autocorrect is, maar eerder een verwijzing naar aankondigingen van Alex Agnew bij de Zwaarste Lijst vroeger op StuBru en nu bij de Staalhard Top 100 bij Radio Willy. Het is ondertussen al een hele tijd een running gag van hem om Sabaton zo aan te kondigen als hij die lijsten presenteer(de).
Het spijt me, maar het was gewoon een typ foutšŸ˜‚ kende die hele verwijzing niet, maar ga m wel onthouden!

Ik denk niet dat dit autocorrect is, maar eerder een verwijzing naar aankondigingen van Alex Agnew bij de Zwaarste Lijst vroeger op StuBru en nu bij de Staalhard Top 100 bij Radio Willy. Het is ondertussen al een hele tijd een running gag van hem om Sabaton zo aan te kondigen als hij die lijsten presenteer(de).

Ik luister nooit naar de radio, dus zou kunnen. Liam zal dat kunnen bevestigen :p

Stiekem is de autocorrect in je gsm gewoon Alex Agnew die in zen kelder alle metalbands andere namen geeft.

Ik was er al eerder bij, 1999 om precies te zijn. Samen met mijn overgrootvader naar Motorhead gaan kijken. Herinner mij er nog amper iets van want ik was toen als 16 jarige best overweldigd door het hele festival gebeuren.
Ja dan was ik 8 jaar. Ik mocht pas in 2009, toen ik 18 jaar was, voor het eerst naar Graspop šŸ˜“mijn eerste grote festival was wel Pinkpop 2008. Maar Graspop lukte toen niet door examens

Je hebt @Mark's Kal zijn lijstje gemist?

Heb ook al een 1998 gezien bij @Mark's Kal
Bijna record*

Toch wel fijn om te zien dat Parkway drive zoveel voorkomt in de lijstjes. Zit ook in mijn top3, misschien wel zelfs op plaats 1!
Het is niet mijn favoriete band, maar de sfeer en performance was toen ongezien van de afgelopen 3 edities die ik gezien heb.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread