Graspop Metal Meeting 2025

Jupiler en Marquee is tegenwoordig wel even groot en denk dat dat ook niet zo heel veel verschil meer is als je afsluiter bent. Maar ze gaan gewoon een vervanger boeken en niet schuiven
Hatebreed lijkt in ieder geval een zekere marquee afsluiter gezien de instagram post van een dag geleden:

"We are proud & excited to be headlining the marquee stage @graspopmetalmeeting 2025!
We will be unleashing a savage new stage show like never before.Stay tuned."

Pain was een fantastisch feestje ja, zelfs voor iemand zoals ik die hun muziek eigenlijk helemaal niet kent. Leuk om te lezen dat het voor jou zelfs een top 3 feestje was 🎉
Het bijzondere was dat ik via het forum hier en op de Graspop app pas 3 week vantevoren kennis maakte met Pain. Dus gauw even de playlist aangepast en bijna blind de Metaldome in. Maar dat was dus gewoon magisch! Mooiste is dat zoonlief er hetzelfde over dacht 🤘

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Mijn excuses mocht deze vraag hier niet direct thuis horen maar ik vraag mij af wat jullie top 3 sets van GMM ooit zijn.

Voor mij is het moeilijk kiezen maar ga dan toch voor:

SOAD (2005)
Pendulum (2024)
Iron Maiden (2013)

In willekeurige volgorde.
Ik denk voor mij

While She Sleeps in 2017. Echt waar. Ongelooflijk. Ongezien. Ongeëvenaard. Energie overal. Adrenaline. Wtf was me dat

Arch Enemy in 2022

En Chickenfoot in 2009

• Geweldig
Waarderingen: Nander Covents
Twisted Sister 2012
Eerste keer graspop en al meteen van m'n sokken geblazen door de indrukwekkende frontman en bijhorende sfeer.
Slipknot 2013
Zotste optreden da'k al meegemaakt heb tot nu toe. Definitie van chaos.
BMTH 2024
Quasi perfecte show met alles op en aan.

• Leuk
Waarderingen: Nander Covents

Users who are viewing this thread