Graspop Metal Meeting 2025

Time to Rock is gewoon een schuilnaam voor Baspop. Dat moet gewoon georganiseerd worden door @Koekdoos

walter white GIF

Het kan nog altijd een band zijn die nog geen tour heeft aangekondigd of we niet in zicht hebben.
Misschien hebben ze Heart geboekt als EU Exclusive en gebumpt naar headliner, kan allemaal.

Als je ziet wat er nog op dat podium staat die dag, dan lijkt Shinedown daar het best bij te horen van de vaak genoemde namen.

Ja, mogelijk te "klein" voor een headliner, maar dat geldt ook voor de andere opties die hier worden genoemd.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Is het misschien ook mogelijk dat ze, met disturbed, eerst de kaartverkoop van deze week afwachten en dan pas festivals bekend maken ?!

• Leuk
Waarderingen: Virp
Is het misschien ook mogelijk dat ze, met disturbed, eerst de kaartverkoop van deze week afwachten en dan pas festivals bekend maken ?!
Heel onwaarschijnlijk dat die voor 1 concert even afkomen, zeker als ze paar maanden later al een indoorshow hebben. Dus zou daar zeker niet op hopen.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage en Loek123
Werken jullie bij Pitfest zo? Ik zou het althans niet durven, want als het dan slecht verkoopt, dan zit ge met een gat opgevuld moet worden. Misschien bij Pitfest dat een gat makkelijker is om op te vullen aangezien jullie met kleinere bands werken, maar op Graspop nu nog een band vinden kaliber Slipknot of Till Lindeman? Lijkt mij heel moeilijk!

Edit: zo herinner ik me nog levendig dat Megadeth enkele jaren geleden af zeiden. Ik denk dat die toen zelfs headliner waren. In elk geval, het was een groot gat om te vullen. En ze hebben toen Diablo Radio er neergezet :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread