Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het kan nog altijd een band zijn die nog geen tour heeft aangekondigd of we niet in zicht hebben.
Misschien hebben ze Heart geboekt als EU Exclusive en gebumpt naar headliner, kan allemaal.
Helemaal mee eens, Beartooth boven KsE en PwD is belachelijk, Amerika heeft goeie tours, vooral metalcore, maar Europa heeft dan weer veel betere festivals....
Werken jullie bij Pitfest zo? Ik zou het althans niet durven, want als het dan slecht verkoopt, dan zit ge met een gat opgevuld moet worden. Misschien bij Pitfest dat een gat makkelijker is om op te vullen aangezien jullie met kleinere bands werken, maar op Graspop nu nog een band vinden kaliber Slipknot of Till Lindeman? Lijkt mij heel moeilijk!
Edit: zo herinner ik me nog levendig dat Megadeth enkele jaren geleden af zeiden. Ik denk dat die toen zelfs headliner waren. In elk geval, het was een groot gat om te vullen. En ze hebben toen Diablo Radio er neergezet