- Berlijn op 22 of 23 juni, met een paar dagen marge tussen de Britse en EU data (want Brexit)
- Berlijn op 20 juni, en dan Graspop tussen Berlijn en Keulen in
Nu vraag ik me af of er zelfs een Belgische datum komt. Met zalen van het formaat Ziggo in zowel Amsterdam als Keulen kom je toch in de Belgische invloedssfeer.
- Berlijn op 22 of 23 juni, met een paar dagen marge tussen de Britse en EU data (want Brexit)
Nu vraag ik me af of er zelfs een Belgische datum komt. Met zalen van het formaat Ziggo in zowel Amsterdam als Keulen kom je toch in de Belgische invloedssfeer.
Ik denk dat een belgische datum zeker nog wel kan, maar ik begin toch stilaan schrik te krijgen dat ze niet op GMM gaan staan. Indien NIN op werchter zou verschijnen zou ik toch wel wat teleurgesteld zijn in de GMM organisatie. Dus i guess dat we best gewoon de officiele tour aankondiging afwachten
Als Roskilde en Werchter gewoon pure gokjes waren, kan de Berlijn datum ook net zo goed na Amsterdam zijn toch? Al lijkt me je tweede optie inderdaad ook wel realistisch.
Als Roskilde en Werchter gewoon pure gokjes waren, kan de Berlijn datum ook net zo goed na Amsterdam zijn toch? Al lijkt me je tweede optie inderdaad ook wel realistisch.
Yeah, Mad Cool was to be expected though, right?
According to the aforementioned insider, the dates in Cologne and Munich don't match up with what he has heard.
The list therefore doesn't seem to be accurate. At least not in its entirety.
stukje sarcasme en snap dat dat niet de reden is voor de Pinkpop zondag en dat dat meer is voor Biffy en Muse
(korn hebben we ook dus, mits je die 2x wil zien als fan)