Ja dat is een heel ander punt natuurlijk en daar ben ik ook voor. Juist naar elkaar kunnen luisteren is zo belangrijk.Dat is het hem net. Ik ken de band en persoon waarover sprake zelfs niet. Maar ook van mijn favoriete bands ken ik enkel de muziek.. Alles daarbuiten daar houdt ik me niet mee bezig. Misschien deels om niet de morele keuze te moeten maken, maar toch vooral om dat ik muziek probeer apart te zien.
Zoals ik in men originele post zei gaat het me er vooral over waarom je als links/rechts persoon je er niet zou overzetten dat je band een tegenovergesteld politiek idee heeft. Het is net die polarisatie waar het capitool debacle rechtstreeks uit voorvloeit.
In Amerika zitten ze al zover dat zelfs familieleden niet meer door 1deur kunnen wegens andere politieke standpunten.
Ik mag hopen dat we in Europa slimmer zijn dat..
Fijne zaterdag
Een duidelijke grens is alleen wanneer politieke of maatschappelijke ideeën tot extremisme gerekend kunnen worden.
En nee, ik heb geen wijsheid in pacht, maar hoop wel dat we elkaar op dit soort dingen kunnen blijven aanspreken, ook op het forum. Misschien dat ik de volgende keer wat sneller kies voor pb/rapporteren.