Graspop Metal Meeting 2025

Metalfest Open Air (CZ) (6 - 8 juni): Lord Of The Lost , Vanaheim (de Tsjechische)

472559807_1133298698353476_2900026746381133061_n.jpg

Kave Fest (FR) (4 - 6 juli 2024): No Terror in the Bang (y) - Saint Agnes (y)

Screenshot 2025-01-10 at 14.15.19.png

Masters Of Rock(CZ) (10 - 13 jul): Hammerfall

473056091_1132540751762604_6311012449435935438_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123
Mag ik vragen hoe je aan zo'n conclusie komt?

Graspop heeft in het verleden toch duidelijk laten zien dat ze in de undercard vrij breed boeken en in de headliners juist niet?

Bands als Rise Against, 3 doors down, three days grace etc. boeken ze regelmatig maar in de headliners zie je dit soort boekingen nooit terug.
30 seconds to mars is helemaal geen undercard.

Die ‘leaked’ poster. Zou dat dan de volledige line up zijn of kunnen we rekenen op nog wat namen? Zou precies heel raar zijn dat A Day To Remember er niet zou staan…

Omdat ze in België in Vorst Nationaal speelden dit jaar. Een zaal met 8400 capaciteit. Dan ben je gewoon een dikke logoband minimaal lijkt me.

In Nederland de AFAS dit jaar, in 2018 nog de Ziggodome
Babymetal staat binnen een paar maanden ook in vorst nationaal, rise against binnen een maand. Dat zijn logo bands, maar zeker geen headliners.

Die ‘leaked’ poster. Zou dat dan de volledige line up zijn of kunnen we rekenen op nog wat namen? Zou precies heel raar zijn dat A Day To Remember er niet zou staan…
Die leaked poster zou ik niet te veel rekening mee houden, sowieso moment opname van wat ze toen al hadden geboekt/ wilden bekend maken. En zoals bij de gelekte poster vorig jaar kan er nog veel wijzigen. Daar stonden toen verschillende bands op dat uiteindelijk niet kwamen.

Babymetal staat binnen een paar maanden ook in vorst nationaal, rise against binnen een maand. Dat zijn logo bands, maar zeker geen headliners.

Logobands zie ik dan ook niet als undercard. Beetje raar om 8 headliners te hebben en dan 130 undercard namen met niks ertussenin

Edit: Al zou Babymetal headliner wel prachtig zijn voor alleen al de reacties

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
We verwachten nog iets van 40-50 namen geloof ik dus die leaked poster is zeker niet alles. Verder zoals iemand anders aangeeft zou ik er niet van uit gaan dat alles op de leaked poster daadwerkelijk komt straks.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
30 seconds to mars is helemaal geen undercard.
Omdat ze in België in Vorst Nationaal speelden dit jaar. Een zaal met 8400 capaciteit. Dan ben je gewoon een dikke logoband minimaal lijkt me.

Oke ik had geen idee dat die band zo groot is, dan had ik ze verkeerd ingeschat.

Dan ben ik het eens met de rest dat het niet op graspop zal staan.

Uiteindelijk verkochten ze wel amper 3500 tickets voor die show in Vorst. En hun laatste festival in België was "slechts" Brussels Summer Festival (een light versie van Lokerse Feesten).

Is vooral een band met een groot ego. Maar in de praktijk kunnen ze het niet waarmaken (althans niet in België).

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Snap echt niet waarom een of andere actie fans van links of rechts moet doen bijkomen of verdwijnen. Kan het mij echt niet aantrekken of die mens nu het capitool bestormt met nen hoop halve zolen of morgen met een communistisch manifest afkomt.

Als de muziek maar goed is.

Als een zanger of bandlid iemand van kant maakt of hedendaagse hitler probeert te spelen wil ik er misschien eens over 2x nadenken maar anders.. links, rechts don't care.
Joh wat maakt een dode meer of minder uit bij de bestorming van het capitool. Terrorisme, heerlijk! Als je er maar op kunt headbangen.

Users who are viewing this thread