Graspop Metal Meeting 2025

Heel vette line-up daar op Hellfest. Een blikje rondom bewijst toch dat ze er weer net dat ietsje specialer van kunnen maken.
Enkel balen van Alcest, had ik graag op Alcatraz zien belanden, maar goed, het geeft toch wat extra GMM-potentieel!

• Leuk
Waarderingen: Nightrage en Chronicbias
Nee , de stoptrein van Keulen naar Bochum had teveel vertraging, was pas rond 20 h 30 in Bochum :cry:Ik zie liever een volledige show van Gamma Ray dan een halve, dus ik heb lief gevraagd of ik mijn ticket mag overzetten naar deze zaterdag in Karlsruhe (is namelijk dezelfde organisatie) en ben juist op de guestlist gezet. :cool:Ik zal u zondag een reviewken posten! (maar dan wel in het hardrock en metal chat gedeelte eh, tenzij Gamma Ray deze week voor Graspop wordt aangekondigd)

Dat scheelt dan in ieder geval, fijn dat je dat geregeld kon krijgen. Maar zoiets als dat houd je dan ook niet tegen om zo’n Hellfest-Graspop combi te maken?

Dat scheelt dan in ieder geval, fijn dat je dat geregeld kon krijgen. Maar zoiets als dat houd je dan ook niet tegen om zo’n Hellfest-Graspop combi te maken?
Neen, ik heb al veel gezien in zowat heel Duitsland, en het was nu nog maar de tweede keer dat het mis ging met openbaar vervoer, dus ik ben de moed nog niet verloren geraakt

• Leuk
Waarderingen: Projunk en Koekdoos
Kanonenfieber would be great next year...all shows here in DE received a great feedback. Looking forward to see them at WOA / GMM, too. Summerbreeze announced them.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Kanshebbers nu nog lijken mij (met ineens mogelijk redenen waarom niet): Within Temptation (uit de Benelux en daardoor volgens velen niet "cool"), Muse (duur en controversieel), Judas Priest (herhaling), Linkin Park (spelen bijna nooit drie dagen na elkaar, en staan een week later al 50 km verder) en Scorpions (herhaling). Iets anders dan deze 5 kandidaten kan ik echt niet meer bedenken

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Kanshebbers nu nog lijken mij (met ineens mogelijk redenen waarom niet): Within Temptation (uit de Benelux en daardoor volgens velen niet "cool"), Muse (duur en controversieel), Judas Priest (herhaling), Linkin Park (spelen bijna nooit drie dagen na elkaar, en staan een week later al 50 km verder) en Scorpions (herhaling). Iets anders dan deze 5 kandidaten kan ik echt niet meer bedenken
Linkin park is absoluut geen kanshebber. De rest lijkt me wel mogelijk, maar denk niet dat ze nu nog met een headliner op herhaling gaan komen.

• Leuk
Waarderingen: won666 en MetalLimbo
Volbeat zou nog een mogelijkheid zijn... ze hebben gezegd in 2025 europa te touren. En misschien niet op Hellfest omdat ze als Denen Copenhell en GMM doen?

• Cyprus hill, wat vinden we daarvan? Ook op Graspop of gewoon een rare boeking?
Laat maar komen, past prima op een metalfestival (en bovendien pure jeugdnostalgie)!
Ook al is *Cypress (;)) Hill zelf geen metal, is het wel populair onder rock- en metalfans.
Ze flirtten en experimenteerden regelmatig met metal, en worden vaak genoemd als een van de grootste inspirators van rap metal en nu-metal.

Het is dan bv. ook niet verwonderlijk dat ze verschenen op de soundtrack van de film Judgment Night, die geheel bestond uit nummers waarop hiphop en rock/metal artiesten samenwerkten, CH zelfs als enige band op 2 nummers, met resp. Pearl Jam en Sonic Youth:

Laat maar komen, past prima op een metalfestival (en bovendien pure jeugdnostalgie)!
Ook al is *Cypress (;)) Hill zelf geen metal, is het wel populair onder rock- en metalfans.
Ze flirtten en experimenteerden regelmatig met metal, en worden vaak genoemd als een van de grootste inspirators van rap metal en nu-metal.

Het is dan bv. ook niet verwonderlijk dat ze verschenen op de soundtrack van de film Judgment Night, die geheel bestond uit nummers waarop hiphop en rock/metal artiesten samenwerkten, CH zelfs als enige band op 2 nummers, met resp. Pearl Jam en Sonic Youth:

Cypress hill enkele jaren geleden gezien op pukkelpop als sub voor slipknot was wel lachen vooral niet te serieus nemen maar een uurtje amusement moet zeker kunnen. En de dj mixt er wel genoeg metal tussenin.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Op datzelfde pukkelpop speelde na slipknot zelfs nog clawfinger in een klein tentje en die konden zelf niet geloven dat zei nog na slipknot stonden die mogen ook eens komen ideaal voor in de metaldome.
"when i grow up" ....

Cypress hill enkele jaren geleden gezien op pukkelpop als sub voor slipknot was wel lachen vooral niet te serieus nemen maar een uurtje amusement moet zeker kunnen. En de dj mixt er wel genoeg metal tussenin.
Klopt, dit is dus ook de verwaching die ik ervan heb.
Gewoon ergens lekker een uurtje in de vroege avond op main, biertje in de hand en lekker halve zinnen 'meerappen'. :cool:

• Leuk
Op datzelfde pukkelpop speelde na slipknot zelfs nog clawfinger in een klein tentje en die konden zelf niet geloven dat zei nog na slipknot stonden die mogen ook eens komen ideaal voor in de metaldome.
"when i grow up" ....
Zeker!
'Deaf Dumb Blind' staat hier ook nog in de kast, vroeger aardig grijs gedraaid.
Toevallig zat 'Do What I Say' nog in een muziekquiz waar ik afgelopen zaterdag aan mee deed.

• Leuk

Users who are viewing this thread