Graspop Metal Meeting 2025

Have you ever seen GnR live? Axl "McDonalds" Rose is not pleasant to listen to these days.
So if I were to listen to something like "Tool" I would put a lot of emphasis on the "sound" and the technicalities around it while is being played live. But for someone like GnR, it would be purely emotional. I wouldn't probably be even hearing the vocals with myself singing along loud.

So if I were to listen to something like "Tool" I would put a lot of emphasis on the "sound" and the technicalities around it while is being played live. But for someone like GnR, it would be purely emotional. I wouldn't probably be even hearing the vocals with myself singing along loud.
Very fair

I'm actually curious whether Bloodywood has also become popular in India or only in Europe?
Bloodywood has become popular in India as well but the popularity has come after they started garnering support outside. I am not a fan. There are better bands that India has produced in Rock and Metal space - Indus Creed, Girish and the Chronicles, Kryptos, etc. But their reach has mostly been limited to within the country except Kryptos, of course. Having said this, no doubt, Bloodywood brings something new to the table. My wife loves them.

Laatst bewerkt:
I wouldn't probably be even hearing the vocals with myself singing along loud.
Works every time.
Bloodywood has become popular in India as well but the popularity has come after they started garnering support outside. I am not a fan. There are better bands that India has produced in Rock and Metal space - Indus Creed, Girish and the Chronicles, Kryptos, etc. But their reach has mostly been limited to within the country except Kryptos, ofcourse. Having said this, no doubt, Bloodywood brings something new to the table. My wife loves them.
Girish and the Chronicles is doing some European festivals next year

• Leuk
Waarderingen: bharatparikh
Die 3 nummers samen hebben nog niet eens de helft van de hits van last resort (op spotify iig)
Is gewoon een band met 1 monsterhit en alle andere nummers komen er niet bij in de buurt
Zeggen dat Papa Roach slechts 1 hit gehad heeft terwijl Scars 136M views heeft, Between Angels and Insects 110M views… tja. Wat baten kaars en bril dan, als de uil op Spotify gaat kijken om toch maar gelijk te willen hebben 😂

Dat Last Resort bekender is, is waar. Maar beweren dat ze niks anders bekends hebben uitgebracht, is dikke onzin. Ook To be loved, hollywood whore, she loves me not etc. Zijn bekend, maar ik volg het zo niet meer. Is een band die ik misschien al tien jaar niet meer gezien heb.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ik snap echt niet dat je niet kan horen hoe vals dat was. Ik vond Parkway Drive bvb ook fantastisch in 23, maar kan met volle 100% zeggen dat hij geen heel nummer meer clean moet zingen, of eerst nog wat zangtraining moet nemen.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Jamel
Of course you also have to get the go-ahead from the agent before you can announce (and that is separate from the deal, because that is closed)... And if they are 99% sure but not 100% sure then they withdraw it at the last minute, which was exactly the case last year.
Despite all the lame jokes about interns and strategy. It's part of the world.
Is that what's happened with today's announcement then?

Ik snap echt niet dat je niet kan horen hoe vals dat was. Ik vond Parkway Drive bvb ook fantastisch in 23, maar kan met volle 100% zeggen dat hij geen heel nummer meer clean moet zingen, of eerst nog wat zangtraining moet nemen.
Sommige mensen zijn toondoof, ik stel dat we het daarop houden. (PWD moet echt Darker Still van hun setlist weren, want wat een kattengejank is dat zeg).

Ja axl heeft zijn beste tijd gehad maar toen ik daar stond op dat veld hoorde ik er niks vals aan, wat een prachtig optreden was dat. Heb meegezongen/geschreeuwd en stiekem zelfs een beetje gehuild. Van mij zijn GNR meer dan welkom.
En dat is het mooie aan muziek én festivals toch? Smaken verschillen eenmaal, de band nu 3 maal gezien en de nostalgie is er bij mij wel van af. Ik kan mij voorstellen dat een hoop mensen dit bij KISS ook hebben, maar dat vind ik dan wel weer geweldig 😅 (en dan bedoel ik niet de Gene Simmons Band)

Benieuwd of de aankondiging van vandaag dan verschoven gaat worden naar ergens deze week om 10:00.
En ook benieuwd of zoiets dan invloed heeft op de aankondiging van 16:00 van zo'n dag...

Morgen in ieder geval even 10:00 ook in de gaten houden naast de gebruikelijke 16:00.

Ja axl heeft zijn beste tijd gehad maar toen ik daar stond op dat veld hoorde ik er niks vals aan, wat een prachtig optreden was dat. Heb meegezongen/geschreeuwd en stiekem zelfs een beetje gehuild. Van mij zijn GNR meer dan welkom.
Ik vond het eigenlijk ook nog best ok, heb nog even mijn ooggetuigenverslag opgezocht.
Guns 'n Roses (6.5) Eigenlijk de eerste band waar ik fan van was dus wel jeugdsentiment. Vorige passage op Graspop had ik grotendeels geskipped door clash met Heilung en dacht dus nu we gaan terug voor de volle 3u zo dicht mogelijk bij het podium. Waar ik stond was de sfeer in het publiek optimaal en daardoor toch nog kunnen genieten tussen de andere meezingende mensen. Op bepaalde momenten kreeg ik zelfs een mix door waar Axl klonk als in de jaren 80/90 :)
Ik snap echt niet dat je niet kan horen hoe vals dat was.
Dat is toch altijd zo bij groepen waar je zo fan van bent dat je echt alles kent kan meezingen dan hoor je dat dus gewoon niet.
Sabaton is daar voor mij ook een goed voorbeeld, vroeger kon ik alle liedjes meezingen en waren die concerten dus altijd top. Na Heroes ben ik afgehaakt en sindsdien passeren er in de shows meer en meer nummers die ik niet meer ken en is het mij ook harder en harder beginnen opvallen dat die Joakim ook niet de beste zanger is.

‘k vind dat we met fakkels & rieken naar de bureau van Graspop moeten gaan en eisen voor een betere strategie voor de aankondigingen. Ze kunnen ons NIET negeren!

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Mijn F5 is nog altijd kapot, waar is de 16u naam...

HAHA i love the F2ck2ers van Graspop om dit te doen. Lekker beetje met ons rammelen!!
Thanks guy's

Users who are viewing this thread