Graspop Metal Meeting 2025

Na de derde opeenvolgende aankondiging om 16:00, zijn we daar toch gewoon mee gestopt?
Episode 8 Nbc GIF by The Office

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Wat was dat genant zeg op Alcatraz.. 😳
Als mensen Steel Panther al verschrikkelijk vinden met hun quasi-seksistisch geneuzel, Simmons was nog 10x erger, en een échte vieze geilneef (zelfs met overduidelijke tienermeisjes)... 😖🤢🤮
Ja, wat deed jij dan ook bij Gene Simmons terwijl op hetzelfde moment Baroness de set van het weekend aan het spelen was.

Volgens mij had ik het alleen over jouw nummers van verkochte kaarten van Rammstein t.o.v. een aantal andere bands. Je maakt er voor de verandering weer een verhaal van wat totaal de discussie uit het verband rukt. Mijn opmerking gaf alleen maar aan dat Rammstein om bepaalde redenen zoveel volk trekt. En dan komt er weer zo'n gigantische lap tekst aan die over totaal iets anders gaat🤔
Hahaha het eerste is een reactie op uw sidenote. De rest krijg je er gratis bij. :P
You're welcome.

Veel hits?
Enkele hits. Stonden in 2023 nog op het affiche met hun logo, maar die krijgen geen hogere plek.
Ik zie het ook niet snel gebeuren.
Maar ze verkopen meer kaarten dan FFDP en Machinehead. Die stonden al eerder op de South.

Ik zie het ook niet snel gebeuren.
Maar ze verkopen meer kaarten dan FFDP en Machinehead. Die stonden al eerder op de South.

Het blijft natuurlijk een momentopname.
Maar kijkende naar afgelopen Benelux stop.
Papa Roach heeft voor aankomend jaar nu al de Afas (6000 kaarten) uitverkocht.
Ze staan ook nog eens in de Vorst 8.000 tickets (nog niet uitverkocht).

Als P-Roach geen enkele kaart zou verkopen in België, hebben ze nog meer kaarten verkocht i.v.m. de zaalshows van MH in 2024 (013 niet uitverkocht <3000, Oosterpoort niet uitverkocht <2000)

FFDP klopt niet zie ik! De Rockhall in Luxemburg zou je mee kunnen tellen. Alleen als je puur NL-BE pakt verkoopt PR de Afas uit, FFDP vorige keer niet.

Laatst bewerkt:
Het blijft natuurlijk een momentopname.
Maar kijkende naar afgelopen passage Benelux. Papa Roach heeft voor aankomend jaar nu al de Afas (6000 kaarten) uitverkocht. Ze staan ook nog eens in de Vorst 8.000 tickets (nog niet uitverkocht).
Als PR geen enkele kaart zou verkopen in België, hebben ze nog meer kaarten verkocht i.v.m. de zaalshows van MH in 2024 (013 niet uitverkocht <3000, Oosterpoort niet uitverkocht <2000)

FFDP klopt niet zie ik! De Rockhall in Luxemburg zou je mee kunnen tellen. Als je puur NL-BE pakt verkoopt PR de Afas uit, FFDP vorige passage niet.
Een zaal als AFAS uitverkopen is wel een criterium voor HL hoor. Niet verwacht dat ze dat voor elkaar zouden krijgen! Natuurlijk speelt het retrogehalte mee hier. Als ze naar GMM komen, zullen ze een hoge spot krijgen verwacht ik. Geen HL, maar misschien wel sub. Vrijdag of zaterdag leent zich daar prima voor, met genregenoten Slipknot en Korn.

Ik denk dat hij meer dan duidelijk is, toch?

Het zou wel leuk zijn moest -indien mogelijk of indien het mag- na het festival (of alvast na alle bekendmakingen) iemand met inside info een lijstje kunnen delen met wat er zoal speelde of misliep rond deze periode. Afgesprongen gesprekken of discussies die voor een uitgesteld aankondiging zorgen, zulke zaken.

Of is dat permanent een groot geheim?

• Leuk
Waarderingen: nikita en JamesBourbon

Users who are viewing this thread