Graspop Metal Meeting 2025

Nee, die doen samen een zaaltour in het voorjaar. Over het algemeen zegt dat niets over een eventuele festivaltour. Bovendien is bfmv brits en komen die vaker deze kant op.

Ik hoop heel erg dat trivium in juni ook deze kant op komt, zou ze graag zien. Tot nu toe zijn ze alleen bekend gemaakt voor bloodstock in augustus geloof ik.
trivium is in Augustus in Europa. denk dat je dan wel al weet welk festival er meer waarschijnlijk is.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Klinkt als de realistische verwachting. Elke dag een headliner en een pakketje op vrijdag. Ik zou met de verwachtingen niet al teveel rekening houden met die presale. Op RW kregen ze hiervoor ook geen extra namen.
How well do you think a Powerwolf announcement would be received? In terms of monthly listeners they seem comparable to something like Lindemann or Gojira and they do play some pretty big shows. However, they play so frequently, I wonder if people will still get excited about a band that you can catch at every other location once per year.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Zou het vandaag en morgen dagelijks 2 headliners (10 en 16 u ) en woensdag klein pakketje namen kunnen zijn ?
Donderdag start dan de pre voorverkoop voor Mastercard .

2 aankondigingen op 1 dag is niet echt een logische promotie tactiek, ik denk dat de kans groter is dat er misschien meerdere bands in 1 aankondiging komen. Ik ben persoonlijk eigenlijk nog het meest benieuwd naar de kleinere bands, daar is een grotere kans om verrast te worden.

Wat je bedoelt is dat ze wanneer ze hier zouden optreden, ze met minder genoegen zouden moeten nemen en dat weigeren sommige bands, zoals All That Remains bijv.
Volgens mij valt dat wel mee. Gitarist Mastodon legde uit dat het huren van bussen al veel duurder isngeworden sinds Covid.
Dat door de Brexit het lastiger is doordat het nu lastiger te combineren is met vaste land Europa (personeel/spullen)
En dat veel mensen andere beroepen zijn gaan uitoefenen tijdens Covid en niet zijn teruggekomen.
En mensen kopen geen muziek meer.
Dus meerdere factoren waardoor touren duurder is geworden.

How well do you think a Powerwolf announcement would be received? In terms of monthly listeners they seem comparable to something like Lindemann or Gojira and they do play some pretty big shows. However, they play so frequently, I wonder if people will still get excited about a band that you can catch at every other location once per year.
Het maakt niet uit wie of wat ze gaan aankondigen, de mensen vinden toch wel iets om over te beginnen zagen! Ik zou powerwolf wel willen zien als headliner!

For me, I would be glad, You could compare them with Sabaton to some extent, They have a great visual show, very good songs with lots crowd interaction, Ideal to play after Maiden and to lessen the que's at the exit.;)

They are band still getting bigger and bigger.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik vind Johnny Cash afgrijselijk, dus kan dat moeilijk beoordelen. Het origineel is een heftig persoonlijk verhaal en blijkbaar herkende Cash zich daarin. Dat is dan wel weer mooi. Wie is men eigenlijk?
Onlangs nog een interview gezien met Rick Rubin die de cover heeft voorgesteld aan Johny Cash, initieel zag Cash dat helemaal niet zitten maar uiteindelijk heeft Rubin zelf een demo gemaakt waarna Cash toch mee was
Ik ben fan van Cash, en vind dat hij er geen slecht nummer van heeft gemaakt, maar ik vind het ook lang niet zo sterk als het origineel (terwijl Trent dat dus zelf wel vindt).
Trent Reznor vond de cover niets bijzonder toen hij die eerst te horen kreeg. Door het zien can de performance/videoclip + context van de slechte gezondheid en later overlijden van Cash tilde het ook voor hem naar een veel hoger niveau.

Vorig jaar deden ze op donderdagochtend de Alice cooper aankondiging om een paar uur later de grote drop met namen aan te kondigen
Is wel duidelijk dat ze dit deden met de kleinste headliner waar het meeste kritiek op zou komen
Ik zie ze dit keer wel hetzelfde doen as. donderdag. In de ochtend een kleinere headliner aankondigen zoals Powerwolf, The Prodigy of FiR en dan snel daarna met het pakket komen.

Vorig jaar deden ze op donderdagochtend de Alice cooper aankondiging om een paar uur later de grote drop met namen aan te kondigen
Is wel duidelijk dat ze dit deden met de kleinste headliner waar het meeste kritiek op zou komen
Ik zie ze dit keer wel hetzelfde doen as. donderdag. In de ochtend een kleinere headliner aankondigen zoals Powerwolf, The Prodigy of FiR en dan snel daarna met het pakket komen.
Was er dan veel commentaar op Alice Cooper? Persoonlijk vond ik die dit jaar de best spelende headliner van allemaal te zijn. (ik ben wel geen fan van Tool)

Was er dan veel commentaar op Alice Cooper? Persoonlijk vond ik die dit jaar de best spelende headliner van allemaal te zijn. (ik ben wel geen fan van Tool)
Kan me herinneren dat hier op het forum niet al te enthousiast gereageerd werd, maar ik vond hem in top 5 meest vermakelijke shows van 2024 passen!

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Dwarf
Time To Rock (SE) (4 - 7 jul) heeft de lineup bijna compleet met Korpiklaani - Quireboys - Velveteen Queen op de ??? in deze poster.
Zij hebben nog 2 namen aan te kondigen, de laatste naam komt ten laatste op 14 maart, de betreffende band heeft blijkbaar nog een show die eerst moet uitverkopen 🤔
Verder heb ik horen zeggen dat ze overwegen hun naam te veranderen in Koekdoos festival
467916950_1121984706157947_318529850117135653_n-min.jpg

Users who are viewing this thread