Graspop Metal Meeting 2025

Time To Rock (SE) (4 - 7 jul) heeft de lineup bijna compleet met Korpiklaani - Quireboys - Velveteen Queen op de ??? in deze poster.
Zij hebben nog 2 namen aan te kondigen, de laatste naam komt ten laatste op 14 maart, de betreffende band heeft blijkbaar nog een show die eerst moet uitverkopen 🤔
Verder heb ik horen zeggen dat ze overwegen hun naam te veranderen in Koekdoos festival
467916950_1121984706157947_318529850117135653_n-min.jpg

Na van donderdag naar zondag, nu zondag naar donderdag? of toch opnieuw donderdag naar zondag. of in het wilde weg?
OF NIKS? :eek:

we weten het om 16u00!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Dat is goed. Staan ze in elk geval niet op mijn GMM-vrijdag in Dessel.
Maar ik neem aan dat ze een keer KBS gaan doen ofzo... Althans, ik hoop het voor 99% van degenen die naar Graspop gaan.
GNR gaat echt geen stadion show durven doen waar ze 50k-70k tickets moeten verkopen
vorige keer in landgraaf moesten ze al naar een kleinere venue verplaatst worden omdat de verkoop ontzettend slecht liep
een sportpaleis vullen zullen ze al genoeg moeite mee hebben
Hopelijk maakt Graspop vandaag de zondag south stage headliner bekend, dan kunnen we stoppen met over GNR na te denken

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
They're allegedly playing the Allianz Arena in Munich and the Merkur Arena in Düsseldorf two days prior. They seem to have the confidence for some reason.
Were the ticketsales in Germany equally dissapointing last time? Or was that just in Netherlands and Belgium?

Users who are viewing this thread