Graspop Metal Meeting 2025

Wishlist:
Savatage
Muse
Linkin Park
The Prodigy
The Offspring
Sleep Token
Pusifer
A perfect circle
Bilmuri
Helloween
We Butter the Bread with Butter
The Browning
The Bunny The Bear
Eisbrecher
Being as an Ocean
Blaze Bayley
Cane Hill
Creeper
Dream Evil
Hällas
Killswitch Engage
Mercenary
Zeal & Ardor

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: MartinB en RobsZombie
Is there any band you'd go crazy for?

Like oh my god, can't believe you'll really see them at GMM next summer?

Ik wacht even af wat er vrijdag in het pakketje zit met een definitief antwoord, want dan weten we natuurlijk pas wat er staat, maar ook even wat anders dan normaal te antwoorden: Myrath

• Leuk
Waarderingen: RobsZombie
goijira, sex pistols, within temptation, nine inch nails, sleep token, jimmy eat world, cradle of filth, meshuggah, airbourne, eagles of death metal, exodus, in flames, heaven shall burn, lorna shore, powerwolf, dimmu borgir, wasp, devildriver, dream theater. Als daar ergens een linkin park, marilyn manson, mudvayne, cannibal corpse, hatebreed en misschien sum41 en the offspring of greenday ook bijkomt vind ik het een prima lijst. Maar in principe maakt het niet uit voor mij want met slipknot, iron maiden, korn en till lindeman ben ik eigenlijk al dik tevreden. Vanaf 30 november begint de 7 maand durende voorpret met de kaartjes en bevestiging voor metalpark in de inbox. Op naar een nieuw jaarlijks hoogtepunt!

Zombified, Raised By The Wolves en IAm Nog a Vampire...Ben ik de enige die een Griezelbusgenre aannvoelt komen?
Wellicht leuk voor de kindermiddag?
Het is waar dat zo gezien🤣. Maar feitelijk nee, vooral veel sociale metaforen. Het is een Band die veel verdeelheid zaait vanwege hun controversiele zanger, maar wat ze muzikaal doen, doen ze heel goed! 🙂
Het kan natuurlijk niet iedereen tevreden stellen, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, maar om te zeggen dat het een slechts groep is, zou helemaal niet eerlijk zijn. 😉
Ik weet niet wat jij over de Band weet, maar ik geef er de voorkeur aan om het te verduidelijken. ,🙂

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Wishlist:
Savatage
Muse
Linkin Park
The Prodigy
The Offspring
Sleep Token
Pusifer
A perfect circle
Bilmuri
Helloween
We Butter the Bread with Butter
The Browning
The Bunny The Bear
Eisbrecher
Being as an Ocean
Blaze Bayley
Cane Hill
Creeper
Dream Evil
Hällas
Killswitch Engage
Mercenary
Zeal & Ardor
Saw Cane Hill in England last Thursday and had a chat with the guitarist; they'll do smaller festivals in the EU this summer, not Graspop. They fucking killed it though, as always.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Wel benieuwd naar wat men dan vind van Johnny Cash zijn versie van Hurt. Vind men daar hetzelfde van als bij Disturbed met Sound of Silence?

Heb het origineel denk ik nog nooit gehoord, maar die van Cash is echt geweldig
Ach, zelf de zanger van NiN vindt de cover van Johnny Cash beter 😛 (origineel is ook wel goed hoor)

• Leuk
Waarderingen: Steph85

Users who are viewing this thread