Graspop Metal Meeting 2025

Deftones heeft al shows in Engeland en Portugal aangekondigd voor juni, stonden 2022 headliner Graspop als ik het juist heb?

Ik acht de kans groot dat ze ook komend jaar een hoge / misschien wederom headliner positie zullen hebben.
2022 was helemaal correct op de eerste post corona gmm

D.A.D. (Disney After Dark) is in Frankrijk "God Save the Kouign" in Juni (nog niet bevestigt door het festival, wel door de band zelf).
Ze zijn ook frequent in de media aanwezig. Wellicht dit jaar een passage?

Wat een mooie naam zou zijn voor GMM'25 is THE CULT.
Heb ze in augustus nog in 013 gezien. Ondanks mijn gehoorbeschadiging klonkt het goed. Billy's gitaarwerk blijft rete strak en de zang (wat ik dan kon horen) van Ian was ook niet verkeerd. Wat mij betreft mogen ze ook zeker een positie op GMM krijgen..

Dat zou nog een mooie geste zijn voor de gemiddelde ramptoerist. Kan niet wacht tot het DS of humo artikel van een of andere verongelijkte in kramp geschoten recensent uitkomt nadien. -3 sterren

Mediapartner Humo deed het al reeds.

• Haha
Waarderingen: Lars.
Klinkt ook echt afgrijselijk.
Inderdaad ja. Ik ben zeker niet preuts ofzo, maar dit klinkt gewoon ranzig en ontzettend ordinair allemaal. Het is een heel vreemd mannetje, die Till. Van mij mag hij ook ver weg blijven bij events waar ik naartoe wil. Maar ik vrees dat hij komend jaar op Graspop gaat staan. En met een beetje pech nog als headliner ook.

Inderdaad ja. Ik ben zeker niet preuts ofzo, maar dit klinkt gewoon ranzig en ontzettend ordinair allemaal. Het is een heel vreemd mannetje, die Till. Van mij mag hij ook ver weg blijven bij events waar ik naartoe wil. Maar ik vrees dat hij komend jaar op Graspop gaat staan. En met een beetje pech nog als headliner ook.
Voor mij hoeft het ook niet op Graspop. Werchter voor de shockwaarde heeft nog iets maar ik hoop wel op wat beters tijdens gmm

Users who are viewing this thread