Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was daar ook, had wel achteraf gehoord dat Amy wat verkouden was, denk dat ze paar dagen erna zelfs een paar shows had overgeslagen. Toen speelde WT een langere set.
Vind dat Amy nog wel steeds heel goed kan zingen, maar ze struggelde soms een beetje met de hoogtes. Soms klinkt het ook gewoon wat te scherp? Haar stem klinkt tegenwoordig ook gewoon een beetje anders als vroeger. Sharon klinkt dan nog wel steeds zoals vroeger.
Ik vond met de vorige doorkomst van Evanescence op Graspop echt helemaal niks mee. Was 2018 of 2019. Heb toen prima staan genieten van de show. Ze is niet de allerbeste live zangeres maar zakte ook nergens door het ijs. Zong ook nog mee bij Ugly Kid Joe wat wel voor een mooi moment zorgde. Ik heb er geen enkel probleem mee om die band nog een keer te zien. Hebben een aantal erg fijne nummers en classics.
Ik vond met de vorige doorkomst van Evanescence op Graspop echt helemaal niks mee. Was 2018 of 2019. Heb toen prima staan genieten van de show. Ze is niet de allerbeste live zangeres maar zakte ook nergens door het ijs. Zong ook nog mee bij Ugly Kid Joe wat wel voor een mooi moment zorgde. Ik heb er geen enkel probleem mee om die band nog een keer te zien. Hebben een aantal erg fijne nummers en classics.
Het viel wel op dat ze struggelde met haar breath control in de optredens tijdens Pinkpop 2003, nu dat is ook wel echt het begin van haar carriere.
Als je onderstaande performance ziet van dit jaar, merk je dat ze echt wel sterker staat te zingen.
Vorige keer op Graspop was Evanescence gewoon degelijk. Absoluut geen enkele reden om ze te weren, ook absoluut geen enkele reden om ze hoger te zetten dan sub.
Ik heb evanescence gezien tijdens de tour samen met wt, vond het toen wel goed (maar wt beter). Als ze op Graspop staan en er speelt niks beters zou ik wel weer opnieuw gaan kijken. Within Temptation ga ik in december voor de zesde(?) keer zien, dus ze hoeven niet per se ook naar Graspop te komen. Ik hoop stiekem nog op een grote verassing qua headliners