Graspop Metal Meeting 2024

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
37
75
Iemand die op camping inferno verblijft en kan bevestigen of het open is?
Op discord net een aantal beelden gezien van iemand die daar op was. Als het goed is open dus.
Zag er een stuk natter uit dan Boneyard, maar niet overal. Rond de tentjes leek te doen te zijn 🤞
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
44
44
Maar een B&B geboekt in arendonk nu in alle rust wachten tot gmm toestemming geeft om te komen, hopenlijk heeft iedereen een veilige trip
 

BraveNewWorld

Playlistbediener
6 nov 2023
24
13
Er kan eventueel 1 auto bij mij thuis geparkeerd worden, en aan het station in Geel zijn ook parkeermogelijkheden, of aan de Lidl in het centrum.
We komen uit Duitsland en zouden er rond 21.30 uur zijn en wilden parkeren in een van de omliggende dorpen.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Hoe groot is de rij? En enig idee wat we morgen kunnen verwachten? Als je er om 10u bent, zou het dan nog mogelijk zijn om Alien Weaponry te zien om 14:50? Ik heb al eens 3-4 uur moeten aanschuiven voor de ingang van het festivalterrein en toen waren de omstandigheden goed.

1000012362.jpg
Dit was een uur wachten. Rij was niet eens zo groot toen ik aan kwam maar er rijden echt weinig bussen momenteel. Hoop dat dit beter gaat want tegen dit tempo.. op dat uur was de rij ook al flink aangedikt.
Heb het gevoel dat er momenteel maar 3 bussen rijden, de 4de die aan kwam was dezelfde als de eerste 🙄
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Bekijk bijlage 9440
Dit was een uur wachten. Rij was niet eens zo groot toen ik aan kwam maar er rijden echt weinig bussen momenteel. Hoop dat dit beter gaat want tegen dit tempo.. op dat uur was de rij ook al flink aangedikt.
Heb het gevoel dat er momenteel maar 3 bussen rijden, de 4de die aan kwam was dezelfde als de eerste 🙄
''Maar kom vooral met het openbaar vervoer....''
(n)
 
  • Grrr
Waarderingen: @3*#

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
175
106
Bekijk bijlage 9440
Dit was een uur wachten. Rij was niet eens zo groot toen ik aan kwam maar er rijden echt weinig bussen momenteel. Hoop dat dit beter gaat want tegen dit tempo.. op dat uur was de rij ook al flink aangedikt.
Heb het gevoel dat er momenteel maar 3 bussen rijden, de 4de die aan kwam was dezelfde als de eerste 🙄
Mensen oproepen om niet met de auto te komen om vervolgens ook geen goed vervoersalternatief te bieden :(

Volgens mij ben je lopend nog sneller
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Nu met dit regenweer en de verzadigde grond zou het drinkwater aan de toiletten nog altijd drinkbaar izjn?
Ik weet dat dit geen overstroming is, maar op het nieuws hoor je soms dat bij overstromingen er een tekort aan drinkbaar water is. Vandaar de vraag.
 

stijn1617899910

Playlistbediener
8 apr 2020
27
11
Pendelbussen zou ik niet teveel op rekenen , bijna onmogelijk om deze massa alleen met bussen te doen, wandelschoenen of fiets is beste optie volgens mij
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik denk dat het noodplan wel degelijk deugt, maar dat deze situatie wel heel uitzonderlijk is. Volgens de geleerden is de hoeveelheid neerslag die er de laatste weken val compleet buiten proportie s. Je kan maar op zoveel zaken voorbereid zijn. De communicatie laat misschien wat te wensen over, maar ik denk dat ze daar meer in de stress zitten als ons
Als ik je even mag verbeteren: Letterlijk de laatste 9 maanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Mensen oproepen om niet met de auto te komen om vervolgens ook geen goed vervoersalternatief te bieden :(

Volgens mij ben je lopend nog sneller
Ik hoop ook echt op een relatieve loopafstand te kunnen parkeren. De buschauffeurs kunnen er niks aan doen en moeten ook maar in blokken op wielen zonder airco rijden de hele dag (tegen een schijtsalaris) en dan ook nog eens de hele dag met... ander soort reizigers dan normaal. Die hebben er na een paar uur ook weinig zin in.

Dit is wel iets wat ik echt al jaren verschrikkelijk slecht geregeld vind. Pinkpop heeft een trainstation op loopafstand. Net als Rock Circus. Forta Rock had dat vroeger ook en zo dus ook evenemententerrein Nijmegen, Groningen etc. Paaspop of Hardstyle festivals die ook in van die weilanden worden gehouden lijken ook vaak 5x meer shuttlebussen te hebben. Dat dit nog steeds zo slecht geregeld is snap ik gewoon niet meer en is ook geen excuus voor. Je weet al tientallen jaren dat het druk gaat zijn en toch vertik je het om meer bussen te regelen. En deze klacht is gericht naar diegene die er verantwoordelijk voor is, organisatie of de gemeente, maakt mij niet zoveel uit. Fix dit verdomme eens een keer.

Of zorg voor meer bussen, of verplaats het festival dichter bij Mol. Dan lopen we met alle liefde voor moeder natuur dat stukje wel hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.790
2.516
Ik hoop ook echt op een relatieve loopafstand te kunnen parkeren. De buschauffeurs kunnen er niks aan doen en moeten ook maar in blokken op wielen zonder airco rijden de hele dag (tegen een schijtsalaris) en dan ook nog eens de hele dag met... ander soort reizigers dan normaal. Die hebben er na een paar uur ook weinig zin in.

Dit is wel iets wat ik echt al jaren verschrikkelijk slecht geregeld vind. Pinkpop heeft een trainstation op loopafstand. Net als Rock Circus. Forta Rock had dat vroeger ook en zo dus ook evenemententerrein Nijmegen, Groningen etc. Paaspop of Hardstyle festivals die ook in van die weilanden worden gehouden lijken ook vaak 5x meer shuttlebussen te hebben. Dat dit nog steeds zo slecht geregeld is snap ik gewoon niet meer en is ook geen excuus voor. Je weet al tientallen jaren dat het druk gaat zijn en toch vertik je het om meer bussen te regelen. En deze klacht is gericht naar diegene die er verantwoordelijk voor is, organisatie of de gemeente, maakt mij niet zoveel uit. Fix dit verdomme eens een keer.

Of zorg voor meer bussen, of verplaats het festival dichter bij Mol. Dan lopen we met alle liefde voor moeder natuur dat stukje wel hoor.
We zitten in de laatste schoolweken. Ik denk dat er nog heel wat van die chauffeurs ook nodig zijn voor de schooltrajecten uit te voeren.
Neemt niet weg dat ik het met je eens ben. Maar je moet wel het e.e.a. in het juiste daglicht zetten. Het is helaas niet allemaal zo zwart-wit.

Het hele gebeuren verplaatsen stond enkele jaren geleden dacht ik even op de agenda, maar werd toen van de kaart geveegd als ik me niet vergis. Graspop = Dessel en omgekeerd.

Hoe je het draait of keert: dit is een uitzonderlijke situatie en eigenlijk zelfs overmacht. Mochten die parkings wél gewoon open zijn gegaan, was er niemand die zich ook nog maar stoorde aan die shuttlebussen, want da's elk jaar al zo geweest, en elk jaar verloopt dat gewoon goed (ja, het kan altijd beter maar goed).

Desalniettemin hoop ik dat je snel je tentje kan opzetten en kan genieten van een weekend vol zware metalen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik hou mij toch aan mijn oorspronkelijke plan en ben net vertrokken richting Mol en Inferno.
Met mijn autisme en angststoornis zie ik het echt niet zitten om mij in al die extra stress en drukte van morgen te begeven. De kans bestaat dat al mijn mentale energie daardoor gewoon op is en heel de donderdag er meteen aan hangt dan..
Jammer van het avondprogramma vandaag maar heb me vorig jaar ook rustig kunnen bezig houden , op tijd tentje in en morgen hopelijk in alle rust aan de dag beginnen :)
Ik kan je goed begrijpen dat het even ambetant aanvoelt als je plannen een beetje worden gewijzigd. Ik weet ook wat het is om autisme te hebben. Maar ik weet ook dat iedere persoon heel anders is met autisme. Fijn dat je het positief ziet. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij inter vlot gaat gaan. Straks vroeg mijn eigen bedje in en dan heel vroeg opstaan om met de trein te vertrekken. Succes en veel plezier! Misschien tot op één van de meetings.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.126
2.320
Er werd ook wel vriendelijk opgeroepen om vandaag nog niet richting Dessel te reizen, tenzij niet anders mogelijk.

Je gaat mij niet zeggen dat dat voor iedereen daar nu aanwezig zo is, tja dan moet je ook niet gaan zeuren natuurlijk.

Maar goed, al wat er nu al is loopt morgen niet in onze weg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken